Reply on: Peon #163037:
neviem či by nebolo ale lepšie aspoň pre tento rok sa s minibusovými linkami umierniť. Okrem udržania L36 s predĺžením na Kuklovskú (náhrada za L35 a 135), zachovania 147 a 151 by som napr. L89 zrušil. Nikto nejazdil k cintorínu ani keď tam chodila L180, sotva sa to teraz zmení a ľudia do sadu J.K. chodia pešo od Farského aj tak radšej než by mali čakať na L89, občas sa dakto odvezie no vyťaženosť je ledva na minibus, možno by stačil nejaký VAN pre 6 ľudí ? dnes som sa povozil aj s L44, chodí využívaná celkom, poobede ide hlavne veľa ľudí "do kopca" od Siemensu hore na Višňovú, Guothovu a Na Revíne, niečo vystúpi na Júlovej a Kolibe. Ale na L.Dérera vystupovalo žalostne málo ľudí, na Júnovej to nebolo tiež nič extra ale dakto tam nastúpil/vystúpil. Na Jaskový rad ku podivu nešiel nikto, okrem 2 čo nastúpili behom 4 jázd a 2 tam vystúpili, ale inak nič. V rámci šetrenia by sa možno dalo aj useknúť úsek Siemens - Jaskový rad a linka by od Bárdošovej mohla pokračovať po Stromovej a otočila by sa späť na Kolibu cez Jakubíkovu a Uhrovu a po Bárdošovej späť na Kolibu. Tiež by som zrušil premávku v úsekoch : Siemens - Jaskový rad - Siemens,čo robí 3,19km (27spojov cez prac. deň a 23 cez voľno) a Siemens - NOÚ robí 1,96km (2x cez prac. deň a 6x cez voľno). Do kostola linku netreba, keby videli v akej prdeli je kostol v Dúbravke, bohu by ďakovali aj za to, že im chodia trolejbusy na Magurskú a neobťažovali by ešte s linkou pred kostol. Mimochodom je zaujímavé jak sa bazíruje na tom aby mali šoféri na konečných čas na prestávku ale to, že šofér L44 nemá po odjazdení trasy Koliba - Jaskový rad - Koliba ledva 5min na prestávku zjavne nikoho netrápi ?
Mike