super ste to vylepsili - ten moj obrazok
zmylil som sa s tou 39, nebude tam zastavovat, ale treba pochvalit DPB za informovanost verejnosti pri vyluke: HIP HIP HURA! naozaj to spravili dobre.
Ešte niečo k tej KAROSE B 741 #1304:
Dnes som šiel do DNV a o cca. 17:30 stál tento vrak s otvoreným motorom na dialnici (HAHAHAHAHAHAHAHAH). Ani sa vôbec nečudujem. Ináč pomýlil som sa, ten prvý bus bol #1317. Ale ajatak sú to vraky hodné akurát autogénu.
A tú radu 900 mám odfotenú z Košíc! Vidíš, musím to sem dať... Odfotil som detail tých troch schodov, brrrrrrr. hnusné!
Turbo > Všetky Karosy takto raz dopadnú. Karosa je autobus so životnosťou tak 3 roky. Čo sa týka série 900, jediný rozdiel je nový čumák (óóó), nové sedadlá (óóó) a nová prevodovka s novým motorom. Akcelerácia horšia, ako K2 - viď. v Brne B941E. Séria E má "zníženú podlahu". Mám taký dojem, že výsledok je taký, že I435 má zníženejšiu podlahu, ale tí k..... to urobili tak, že všade, kde neboli nosníky podlahu znížili, takže je tam nekonečne veľa "vaničiek". Okrem toho sú tam ešte za kĺbom 3 schody, ale všetky tieto vylepšienia len utvrdili môj názor na mestské Karosy -> Je to šrot! Najlepšie autobusy sú podľa mňa IKARUS 28x a TAMBUS, nech sa za to na mňa vo Vysokom Mäte nehnevajú
hehe, d3k0, v tej K2 na odborárskej vyzerám pekne... hehe, ale mne sa tie tvoje fotky zdajú najaké moc svetlé, asi to bude tým tvojím monitorom. ja neveim, spýtaj sa aj iných ľudí... ale pekné obrázky... aj ja nejaké mám, ešte ich musím nejako nascanovať...
21.5.2001, 14:00
K autobusu KAROSA B 741 #1304:
13:15 došiel na nástupnú zástavku na nivách ako linka č. 21. Tento "autobus" mi už bol nejak povedomý. Po nastúpení som zistil, že šlo o vozidlo na ktoré som už raz upozornil vodiča, že je totálne zhnité a neschopné prevádzky (pokial si to nemýlim s niektorou inou KAROSOU, ale v kĺbe bolo tak isto zhnité). Povedal som mu, že celá ľavá stena pred kĺbom sa hýbe hore a dolu v rozmedzí 10 cm (najmä keď prechádzal jamami na našich super cestách) a nech informuje výpravcu. Teneto autobus som potom dhšie nevidel, neskôr už áno. Dnes som sa sním opäť viezol. Je to totálny vrak, určite mal aspoň jednu nehodu, na kĺbe je to vidno. Zo spodu sú tam nejaké pružinky, ktoré tam niečo držia. Síce má už konečne zvarené niektoré časti ale už tam jeden zvar bol prasknutý. To bolo jasné najmä za jazdy keď s ním doslova kmásalo na strany. Druhý zvar je zvarený aspoň 50 elektródami a tu namiesto zvaru praská tyč, na ktorú sú tie húsenice navarené. A akoby nestačilo iba to, 5 krát nám skapal motor: pred Krížnou, potom na semafóre pred kinom YMCA, dvakrát na zástavke Milana Marečka a potom ešte na Novoveskej, kde som vystúpil. Autobus mal meškanie 6 minút a ani neveim či vôbec k Volkswagenu došiel. Je to totálny VRAK a patrí na ŠROTOVISKO!!! Ak ten druhý zvar praskne, tak celá strecha v ľavej časti pred kĺbom bude držať už iba na tej tyči, ktorá je určená na držanie cestujúcich. A práve okolo tej tyče je poraskaná krytina strechy, takže tam už nejaké zaťaženie pôsobí! A ešte toto: tretie dvere sa neotvárali normálne. Otvorilo sa iba jedno "krídlo", to duhé som manuálne otvoril ja. Zavreli sa, ale či sa to ovorí opäť je otázne. A teraz mám súhlasiť s plynofikáciou keď viem, že plynofikovať sa budú práve KAROSY!!! No čo som ja idiot??? Nehovorím že všetky KAROSY sú až v takomto stave, ale je aspoň jasné, že tieto autobusy už doslúžili, a to definitívne! Niektoré staré Ikarusy 280 sú v lepšom stave ako väčšina B 741-tiek. A toto je fakt! Dúfam že mi dáte za pravdu, ak sa aspoň trochu vo vozidlách MHD vyznáte. A rada 900: v čom je lepšia ako rada 700??? Čakám na vaše dotazy...
...Ani som ho radšej neodfotil, ten chudák vodič, taký trapas ísť s tým šrotom!
Nieco je s 1911, vcera isla do vozovne z linky 37/2 spod mosta, namiesto nej chodila 1006.
A co robil pod mostom 10XX s tabulou "50 Safarikovo nam."????????
citam postupne, takze tu odo mna este asi nejake prispevky okrem tohoto budu...
Novinka: Linka 39 smerom na Racianske myto zastavuje aj na zastavke Vazovova (3,5,7,11)! mam to uz aj cvaknute, hned v prvy den od zmeny. #1598 a #1599 to bolo kvoli vyluke na hlavnu stanicu
Andy: 22Tr sa ešte ani sériovo nevyrába, pretože Škoda má plné ruky práce s 15TrSF pre San Francisco. S kĺbovou 201 sa ráta, uvidíme, čo sa stane, keď prídu ďalšie 3 15TrMky...
Inac ja neviem nic o zapchach na DD, lebo som tam 2 krat bol a pohodicka prazdne cesty. Inac trolejbusy by tam bodli... Take 21Tr alebo 22Tr to nie je zle... Lenze dopravny podnik take trolejbusy asi tazko kupi! A inac kolko asi taka 22Trka stoji penazi? A Kolko stoji 15TrM? Mna zaujalo aj to s tymi trolejbusmi v petrzalke, lebo si to predstavit neviem. Ako som si nevedel predstavit niekedy v petrzalke nieco ine ako Ikarus 280, tak si neviem toto. A este k tomu troleje na moste To sa nevidi tak casto, a asi ani nebude. A minult rok bolo celkom srandovne, ked chodili 208icky 15TrMky a niekedy aj na 217(Este pred 2 rokmi). Mali by vymysliet take nieco, ze by sa na 201ku cez spicku nasadili 15Trky (stacili by stare). Lebo niekedy je to sialenstvo cestovat dvestoosemnastkou cez den. (Ale zvyk! 201kou)
Dubravak