Oplati sa vobec na takom kusku stavat trolejbus ?? Ked uz nieco postavit tak nech to stoji za to..napr. elektricku :-))
Bon-Cu: ty to nevies posudit..nebyvas tu :-)))
Inak v Rime premaval taky autobustek dlhy asi 3 metre. Voslo sa do neho 8 ludkov na sedenie a zopar na statie. Palivo pouzival el.energiu a premaval najcentrovatejsim cetrom Rima kazdu xvilku.....
Ten novy "predlzeny" SOR je fakt dobry:-)
Inac, dlhsie som tu nebol a teraz som si
vsimol ze na pretrase su elektricky na D.D.
Myslim, ze sa mi to moc nepaci. Celkovo sa
mi moc nepaci, ak trat odboci od hlavnej trate a
skonci po jednej ,ci dvoch zastavkach. V tomto
pripade by to asi tak dopadlo. Alebo nie?
Jednoznacne som za trolejbusy...
No tak v tom pripade tam nabehnite s fotakmi ! Sice to nie je meststa verzia, ale medzimestska a ani nie je z BA, ale je prefektna ! Tusim ma este aj povodny nater. Chodte sa tam niekto pozriet na tu RTO kym tam este je.
Inak teraz som si spomenul na mesto Kosice. Tam ked idu eliny z centra hore na sidlisko Terasa okolo Amfiteatru, tak tam je tiez dost dobry kopec.....a eliny tam v pohode chodia. Takze asi aj DD by boli v pohode.....ale aj tak sa mi troliky lubia viac....ja mam rad ked eliny maju jednu zastavku kazdy kilometer a chodia velmi velmi rychlo......a to by tam tak nebolo....skor by tam bola zastavka kazdych 200m (tak ako je to v BA) zvykom
ahojte, dlhšie som tu nebol
KLF: nijej to ona, my me išli naším mestským histričákom č. 236 (už to viem naspamäť s písania tých pokecov k fotkám, hehe).
Trať na DD:
Pokial si pamätám, sa ing. Weigel vyjadril, že na žiadnom úseku na dlhé diely nepresahuje stúpanie 8 percent. Čiže eliny to podla mňa vyšlapú. A trať by som riešil uprostred vozovky spolu pre eliny a autá (napre. ako v rači, alebo bývalá trať na Štefánikovej) s tým, že by zostala štvorprúdová. Zatiaľ tam zápchy niesú, akurát dole pri vyústení na riviéru možno stojí sem-tam pár áut. Tam by sa to ale dalo rozšíriť. A keď sa v územnom pláne ráta s metrom tak iba toto: HAHAHAHAHAHA!
K tomu SCI-FI článku:
ten SOR B4.8 vlastne navrhol Spectre, ja som iba urobil zvyšné vozidlá a popis. takže aby ma neobvyňoval s krádeže nápadov. d3k0 to asi nevedel. Onáč môj obľúbený hlod je SOR B1.5!
CAUTE ! Nema niekto stare harmonogramy elektriciek,
ktore chodili v blizkej alebo dalejkej minulosti ?
Nemuseli by to byt cele harmonogramy, stacilo by
iba zoznam zastavok. Dakujem !
KOKOS, KED CHCETE VIDIET PERFEKTNE ZACHOVALU, PRIAM MUZEALNU A POJAZDNU RTO, TAK CHODTE NA TU CESTU CO IDE NAD TRATOU, NAD PIONERSKOU A TAM JEDNA MEDZIMESTSKA STOJI. JE Z LIPTOVSKEHO MIKULASA.
Ak je to ta s ktorou ste boli v KE, tak nic... ;)) Ale ti, co ju nevideli, si ju tam mozu ist vyfotit a pozriet ! Odporucam cim skor, ak by nahodou chcela ist nazad.
Tatrovecka: Chybaju nam iba technicke udaje... Rovnako aj B741 (motory LIAZ a MAN). K RO a RTO pre zmenu nemame evidencny stav... Ostatne busy musi niekto este najskor nakreslit.
Ja osobne som uz dlho nevidel 3041 a 3047, naposledy som ich videl odstavene v Krasnanoch spolu s dalsimi dvoma, ale potom odtial zmizli, tak neviem ci niekde jazdia, ci boli preradene, alebo ci ich niekam lepsie skovali...
Dušan: Preradenie do Juráku sa udialo už dávnejšie, ale prečíslovanie asi až niekedy teraz. Staré číslo sa dá zistiť podľa ŠPZ, preto hor' sa do zisťovania poznávacích značiek
All:
Prosím o informáciu o prečíslovaní malých ikarusov 415 z Krasňan do iných vozovní, lebo videl som voz 2011 a myslím že to bol ex 3050. Kedy sa to udialo a aké vozy sa ešte prečíslovali?
No k tym vyhradenym pruhom, podla mna by to slo, len by bolo treba najma zmenu v spravani sa policajtov, a taktiez by nasi radni museli tomuto problemu prikladat vacsiu dolezitost, lebo radni v spojeni s policiou by to dokazali ustriehnut (i think) zavadzalo by sa to postupne, 1-2 pruhy v meste a potom by sa to rozsirovalo. Inak jeden taky pruh je aj na Prievozskej v oboch smeroch a radi odtial odtahuju parkujuce auta, ale nikdy nie je uplne prazdny a tak tade T/A-busy nejazdia, skoda...fakt skoda. ja som ale optimista a verim ze sa to casom zlepsi a MHD sa bude prikladat zasadna priorita pri mestej cestnej premavke.