Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #162411:
a je aj vytazena s tym privesakom?
Reply on: no.ev.di. #162395:
a aj poznas vytazenost tych vlakov ktore sa idu rusit? Buducnost zeleznice je niekde inde ako v lokalkach, miesto ktorych tam mozes nasadit mikrobus a usetris. Pokial ta taha nostalgia za lokalkami, tak sa daj dokopy s nejakymi nadsencami a obcas si po nejakej neobsluhovanej trati lokalku vypravte.
Reply on: Ondro #162410:
považuje sa za veľký počet aj to, keď je napr. na spoj nasadená 810 alebo 811 s prívešákom?
Reply on: no.ev.di. #162405:
lenze vlak treba tam, kde treba naraz prepravit vela ludi. Pokial sa nasadi vlak tam, kde by kapacitne postacoval mikrobus, je to zbytocne plytvanie.
Reply on: slavius #162408:
osemrocne Ikarusy 415? to su ake? ?
Reply on: S499.1023 #162406:
potom sú načo vlastne sólo "šukafóny" v premávke vôbec? Problémom je ale to, že stane sa aj také, že vlakový spoj sa zruší, náhrada v podobe autobusového spoja sa nespraví a ľuďom to spojenie chýba proste. Na trati 192 medzi Vranovom a Trebišovom ide napr. posledný autobusový spoj o 18:30 a potom nič, v opačnom smere tiež cca v tom čase, čiže ak človek potrebuje ostať dlhšie v jednom meste už sa domov nedostane. Železnice tam vlak nezavedú a autobusový dopravca na to v spolupráci s krajom serú.
Reply on: no.ev.di. #162405:
Buď taký láskavý a nevykladaj za mňa, čo som napísal. Ja som napísal, že najhoršie je nechať na trati tri páry spojov, čím som chcel povedať, že nie je potrebné na každej trati zavádzať hodinový takt. Trať, ktorá nemá ND, kapacitne na nej postačujú sólo šukafóny a má cestnú alternatívu, je jednoznačne na zrušenie.
Reply on: S499.1023 #162401:
ja som poukázal iba na to ako to tam vyzerá dnes, že okrem dvoch lokálok a jednej hlavnej trati nič nie je obsluhované, ešte aj trati 174 sa škrtá... ide mi ale skôr o prípad tratí Trenčín - Chynorany či Čadca - Makov. Viem, že na tých tratiach na Gemeri to stratilo význam nakoľko tam ľudia necestujú, tak ako kedysi. Už tu jedna "racionalizácia" bola za Prokopoviča a skončilo to tak, že sa na väčšine lokálok sa doprava obnoviť musela... sám si povedal, že iba škrtať je to najhoršie čo sa môže spraviť a treba nastaviť také polohy vlakov aby to bolo využívané, čiže toto je taká racionalizácia jak poď ma je*ať ?

Re #162404 AAA: ako to rieši štát a kraj? robia niečo preto aby v tom bol nejaký systém? Nie. Iba každý rok by škrtali v GVD, ktorý nevedia normálne spraviť a potom to vyzerá nepoužiteľne pre cestujúcich, tak sa prihrávajú cestujúci SADkám a zo železníc ich vyháňajú.
Reply on: no.ev.di. #162394:
To čo píšeš by mal riešiť štát a kraj.
Reply on: no.ev.di. #162395:
A si tam bol niekedy? Na príklad v takých Slavošovciach? Vlakom?
Reply on: no.ev.di. #162394:
Ty absolútne nemáš tušenia o tom, kto je zodpovedný za koordináciu CP ale mlieť tou p94ou, čo ti miesto huby narástla, to budeš furt.
Reply on: no.ev.di. #162389:
No a ja sa snažím Vašej Tuposti naznačiť (ako to po mne taktiež bezvýsledne urobilo ďalších x diskutujúcich, že okamžité OPUSTENIE takých tratí ako Moldava - Medzev alebo Komárno - Kolárovo JE racionalizácia a to najlepšie, čo môžu ŽSR urobiť. Naopak ponechanie troch párov šukafónov je to najhoršie.
Reply on: MatejBA #162399:
Veď práve - štát nie je dojná krava. Tak by sa tí dvaja fundamentalisti (Fígeľ a Krkavec) mohli uvedomiť, že ponechaním 2-3 párov vlakov na dotknutých lokálkach žiadnu úsporu neprinesie. Buď takt alebo úplne zastavenie dopravy.
Reply on: no.ev.di. #162397:
Zobud sa, nie je socik! Stat nie je dojna krava, nema bezodne dno ... A najlepsie je PIC*VAT na to, ze co vsetko rusia ked si tam v ZIVOTE NEBOL!

Uz niektore tvoje drysty ohladom BA akceptujem zo zatatymi zubami (vsak je to BA, nie sme vo velkom meste, navstivis tu oblast niekedy) ale aby si pixloval na zrusenie trate hornej-dolnej kde chodi este menej ludi ako byvalou 82 ...

Inak vies o tom, ze medzi tebou a vladou nie je taky rozdiel? Ty aj "ona" by ste menili a menite vsetko spoza stola ... ?

PS: Na jednej strane nadavas na vladu, ze skrta a setri a na druhej strane nadavas na fica ze mina a robi dlhy. Tak sa rozhodni!
http://bratislava.sme.sk/c/5801150/revizorov-lamu-na-uplatky-aj-nasilim.html

mladej dievčine nevyšiel pokus o podplatenie revízora 20-imi eurami. ?
Reply on: LUK #162396:
nebolo by lepšie spraviť anketu :"Dá sa devastácia železníc nazvať revitalizáciou?" alebo "Nemáte po krk amatérov, ktorí svoje diletantské kroky na železnici nazývajú revitalizáciou?"
Navrhujem novú anketu - baví vás čítať Dunčove pitchovanie do reorganizácie na železnici?
? ? ☠
Reply on: Martin Fundárek #162393:
ale na Gemeri čo sa deje, to nemá obdoby, trate do Medzeve, Dobšinej, Muráňa, Slavošoviec, Kalondy, resp. Veľkého Krtíša, Katarínskej huty a pridala sa ďalšia trať do Maďarska : Fiľakovo - Somoskoujfalu. Bez obsluhy je aj Zvolen - Šahy. V podstate na juhu stredného Slovenska je obsluhovaná osobnými vlakmi už iba hlavná trať 160 (aj to miestami je silná bieda), 162 a 174. K tomu ešte aj fyzicky zanikla trať 175, ktorá ale bola strašne pokrútená, takže tam sa nedivím, že to padlo. Snáď 162 Lučenec - Utekáč prežije. Čo sa týka osobnej vlakovej dopravy do Maďarska, tak do Maďarska chodia osobné vlaky len cez Štúrovo a Čaňu (aj to v druhom prípade myslím, že ide iba o 1-2 páry rýchlikov), neobsluhované sú priechody cez Rusovce, Komárno, Fiľakovo a Slovenské Nové Mesto, mi to príde už mierne nenormálne toto, že koľko priechodov a takmer všetky bez osobnej dopravy. K tomu, že zanikli trate Šahy - Balassagyarmat (úplne) a Turňa n. Bodvou - Tornanádaska (koľaje zostali, no miestami chýbajú a trať by bolo treba komplet zrekonštruovať).
Reply on: Martin Fundárek #162393:
za chvíľu nám ostanú iba hlavné ťahy a lokálky zpustnú ? Trenčín - Chynorany môže nechať bez osobnej dopravy iba blb ? ostáva iba dúfať, že sa tratí, ktoré majú potenciál prepravovať chopia takí, ako sa chopili trate Komárno - Bratislava, inak to nevidím, lebo železnica v rukách štátu je v riadnej prdeli, lebo sa výkony prenášajú na autobusových dopravcov a pravdupovediac, vlakom je cesta neporovnateľne pohodlnejšia. Zaujímalo by ma, že ale vyrieši budúci dopravca na trati 131 autobusových dopravcov, lebo keď si autobusový dopravca posunie spoje 5-10min pred odchodom vlaku za účelom "kradnutia" cestujúcich vlakovým spojom a bude kašľať na to aby obslúžil ostatné časy kedy nechodí vlak, tak to bude beznádejne pre železnice stratené. A tiež ako bude riešiť vlakový dopravca s autobusovým dopravcom lokálne spoje pre odvoz ľudí z/do stanice na trati ak sa vlaková stanica/zastávka nachádza mimo alebo na kraji obce? Veľmi ťažko mi je uveriť, že autobusový dopravca by na niečom takomto pristúpil na spoluprácu ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.