Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #162048:
To bol iba taký návrh, akože sa ušetrí na prejazdoch 70/133 a naopak (nová budova SND - Nový most) a na výjazdoch a dojazdoch keď je 70ka kĺbová delená. A navyše, tak by už nebolo dosť tedomov na 133 ku,..
Reply on: Ruslan #162047:
Ale ked sa uberie linke 93 a 94, tak na linku 94 nemozes dat Solarisy. A Zbytocne ich brat linke 88, tam stacia. A z Farskeho sa dostanu linkou 89, 99 na Jungmanku a tam prestup. Cize ziadna katastrofa.
Reply on: Petto #162044:
po novom maju byt udajne tedomy celodenne na 70.
Reply on: Marek1978 #162045:
L68 chodí vyťažená dosť a často mešká, takže tam by som to nechal tak ako je, skôr by som ubral na L93, L94.
Na L184 by v sedle postačovali solarisy? Ak áno, tak by mohli robiť prejazd z L94.
Reply on: Marek1978 #162045:
ale musela by sa buď L83, alebo L88 presunúť cez Farského ako náhrada za L84, takže, ak by išla L83 cez Farského, tak by bol preklad na Jungmannovej.
Reply on: Ruslan #162038:
Vozidla by boli:

Linka 81 potrebuje 8 vozov pri 8min. int. = zrusenie linky 84.
Linka 88, 83 ostane tak ako je.
Linka 94 len spicka
Cize potrebujeme cca 11 vozov na linku 184 pri 8min. int. 2 mame z linky 184, cize ostava 9 vozov. Bud ich ziskaju tym, ze daju int. na 93,94 po 6min t.j. preklad 3min. Potom mozno 68 int. 5min, ale to treba zistit, kolko ludi cestuje na Tr.myto a kolko prestupuje na linku 98 na Bajkalsku, lebo to by potom vsetko brala linka 184. Cize vozy by sa nasli a navyse Petrzalka ma este nejake vozy k dispozicii. Otazne je dokedy. Ak pridu nejake nove, nebude problem.
Reply on: kecho #162032:
A co by si dal na 133 ? ked nie su Tedomy volne, schopne ? asi poznam tvoju odpoved,ale vies ze to tam ist nemoze , okrem toho aj na celodennej 32ke je dnes Mitsubischi Autopalace Solaris
Reply on: kecho #162042:
Zle si si vsimol. Linka 83 by ostala, ale z Ovsista a od Technopolu by isla linka 81 na Stanicu. Takze netreba ziadnu posilu 183. Spravi sa preklad od Hraniciarov s linkou 83 4 minuty.
Reply on: no.ev.di. #162040:
mucha=bźź, tj muchovo nám=bzučák 😉
Re #162033 Ruslan: čiže ak so si dobre všimol, tak skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž + v špičke nový bus euba...
to by možno radšej mohlo ostať aj teraz ako je, zrejme km najlacnejšie by vyšla pri zachovanbí súčasných trás 183 Dostihová-hraničiarov-Dvory-stanica, prípadne zrušiť 94, posilniť 93 a 183 by potom nešla na stanicu ale cez Vazku, len to by tam musel byť väčší interval, lebo by bola blbosť aby z vazky išlo niečo v int 5...
Reply on: Ruslan #162038:
na linke 83 nepotrebujes pridavat vozy, nakolko od Nam.hraniciarov je to k Technopolu a do ovsista rovnako. Cize 15 poradi bude stacit, tak ako je dnes.
Reply on: kecho #162032:
nebudem hovoriť od koho, podstatné je, že ten človek kedysi robil u DPB a pozná sa tam s ľuďmi dobre, teda vie čo sa deje. Nechápem ale čo si myslel tým "na bzučáka" u L78. Každopádne by bolo k veci ešte raz ten systém liniek v Petržalke prehodnotiť, lebo za tie roky sa toho nemálo zmenilo a využívanosť daných liniek sa vykryštalizovala do takých podôb, že niekde by to chcelo ubrať, inde pridať.
TeBeCe: díky 🙂 tak som zvedavý, čo z toho napokon bude ?
Reply on: Marek1978 #162035:
súhlasím, len aby bolo toľko vozov.
L81 = 18M bus zo 4DPA
L83 = 18M bus zo 2DPA, 4DPA (tak ako dnes), pri zachovaní dnešného intervalu, by sa zrejme museli pridať najaké 2 vozy
L88 = 18M bus z 1DPA, 4DPA
L94 = 15M bus z 1DPA (končila by na Vazovovej a odtiaľ by robila prejazd na PV a odtiaľ ako L184
L184 = 18M bus v špičke a v sedle 15M bus (solaris prejazd z L94)
OT: neviete čo sa stavia oproti hradu?

Ak by som bol architekt:
- dal by som tam pekný park s menším parkoviskom (10 miest) s pozdĺžným státim, resp. pekný park s nenápadným podzemným parkoviskom.
Vzhľadom na to, že sme na Slovensku ale očakávam jednu z týchto možností (zoradené podľa pravdepodobnosti)
1. Polyfunkčná sklenená budova (minimálne 6 nadzemných podlaží)
2. Administratívna sklenená budova (tak 3 poschodia)
3. Obrovské hnusné drahé platené parkovisko.
Reply on: Ruslan #162033:
No to je skoro ako moj navrh. Len ked sa prehodi linka 83 do ovsista, tak potom linku 84 zrusit, nakolko z ovsista ide aj 88 a celodenka cez krasovskeho nema zmysel. Radsej nechat linku 184 ako express s celodenkou, ale po trase byvalej linky 120 ako posila linky 68 a 98 od Technopolu. 68 vratit smer mesto cez Bosakovu a linku 78 ukoncit na Safku. A linku 94 dat len ako spickovu.
Reply on: Peon #162023:
Presne neviem, necestovával som tam, ale tak 1-2 roky dozadu ešte určite existovala. Od SAD som tam videl jazdit bielu LC735 po GO s novými čelami.
Reply on: kecho #162032:
čo takáto posilovka na 83/84:
L81 - Technopol - Nám. Hraničiarov - Dvory - Zochova - Hlavná stanica :interval 8/15/10/15 - preklad na zastávke Nám. Hraničiarov s L83 = 18M bus (uberie sa z L94)
L83 - Ovsište - Šustekova - Nám. Hraničiarov - Dvory - Zochova - Patrónka - Pri kríži: interval 8/15/10/15 - preklad s L84 z Ovsišťa
L84 - Ovsište - EUBA - Bosákova - Farského - Krasovského - Zochova - Prokopa Veľkého (zrušiť L184): interval 8/15/10/15, alebo 8/-/10/-, resp. prispôsobiť podľa EUBA- preklad s L83 z Ovsišťa
L94 - Holíčska - Vazovova: interval 4/- /5/- = 15M bus
Reply on: 810zssk #161986:
veď dráty od asmn po euroveu pôvodne tuším aj mali byť, nie?
Re #161991 MatejBA: ad1) včera som videl fatamorgánu urbino-aupark na 133? a ak to bolo zv, tak už sa máme tak dobre, že na 88 jazdí na poradí schoďák, ale zv je NP voz? 😉
Re #161994 no.ev.di.: to s 93/94/95 si odkiaľ počul? u 94 by som ešte pochopil buď natiahnuť interval (lenže potom stráca preklad s 93) alebo skrátiť voz o 3 metre alebo zvýšiť interval v sedle/zrušiť sedlo
Re #162001 Petto: čo takto na 83/84 nejaká posilovka typu stanica(alternatívne ďalši blízke obratiská kolárko alebo vazovova)-dostihová dráha ako 183?
Re #162005 no.ev.di.: natiahnutie 78 po zavretí mosta naspäť na bzučáka je kolosálna blbosť a to nehovorím o zastávkovej 3-kombinácii muchovo-vavilovova-farského na možno 200 metroch... ? 78 by mala končiť buď na šafku alebo v eurovei alebo sa točiť cez landererovu a asmn, pretože z apolla tam ide 95 a okrem euba ide k muchovi z ďalších zastávok 84/99
Re #162009 TeBeCe: a čo takto k 1.4. (prípadne 31.12., neviem, aké sú podmienky mesto-banky, ale veď ide o mestské organizácie, takže banky by to toho nemalo byť nič) zrušiť na karte 10% na mhd? to nikomu nenapadlo?
Reply on: 810zssk #162025:
Pokiaľ by si chcel prevážať aj cestujúcich, nemusí Ti to povoliť Magistrát.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.