Reply on: kecho #162055:
zaiste, že je uveriteľný zdroj a myslím, že ho tu aj niektorí poznajú ? rozhodne s ním je reč na akékoľvek zlepšováky čo sa týkajú MHD, aj som s ním robil ten návrh električkového linkovania s 8//15 intervalom. Ešte pridám perlu v podobe toho, že argumenty proti nosným L93 a 95 sú také, že "však ani električky nepremávajú v takom intervale, tak načo by to mala mať nejaká Petržalka". Ibaže kapacita večer na radiálach pri dvoch linkách je 960os/h v Ružinove, 1320 os/h na Vajnorskej a Dúbravsko/KV radiále, 1140os/h na Račianskej. Zatiaľ čo L95 ponúka hodinovú kapacitu 660os/h a rovnako aj L93. Na Petržalke sa podarilo ušetriť také vzkm už len reorganizáciou liniek a presunutím vozovne ako aj využívaní dojazdov/výjazdov z vozovne, že až! Teraz sú na rade ostatné m.č., aby sa vykonala racionalizácia!
kecho
Re #162033 Ruslan: čiže ak so si dobre všimol, tak skrátiť súčasnú 83 po stanicu a 84 natiahnuť po kríž + v špičke nový bus euba...
to by možno radšej mohlo ostať aj teraz ako je, zrejme km najlacnejšie by vyšla pri zachovanbí súčasných trás 183 Dostihová-hraničiarov-Dvory-stanica, prípadne zrušiť 94, posilniť 93 a 183 by potom nešla na stanicu ale cez Vazku, len to by tam musel byť väčší interval, lebo by bola blbosť aby z vazky išlo niečo v int 5...