Reply on: aquila #161611:
Predlzenie podchodu popod zeleznicne kolaje si musela zaplatit mestska cast Petrzalka. Aj tu vidno macossky pristup ZSR k spristupneniu vlastnych kapacit cestujucim. Nehovoriac o tom, ze vobec neinvestuje do novych zastavok, vymeny starych zab. zariadeni a podobne. Zial niektori vidia v ZSR spasu bratislavskej MHD.
mrcheef
1. Ano navrh je na nete (ak ho nezvesili) - najdes ho tu http://files.uloziste.com/36e08a464aabf56a/
2. Rychlik Tribec tam nebol spomenuty a ani Zr Tirnavia (rano do Petrzalky) iba cisto Os vlaky. Tie Os vlaky sa rusia len v useku Nove Mesto-Petrzalka (zbytok trasy ostava)
3. Tu najdes podrobnejsie info
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/000703-Historia-zeleznicnej-stanice-Bratislava-Petrzalka/
Povodna stanica stala tam, ako je teraz oploteny ten komplex hned vedla zastavky 93 atd smer Vysehradska (asi 3 roky do zadu likvidovali zvysky kolajiska)
Do vystavby elektrifikacie behali na Os do Gyoru vlaky tahane dieslom.
Po rekonstrukcii ZST Petrzalka (1998) zacali jazdit vlaky do Rakuska, bola postavena trat do Rakuska.
Vlaky do Madarska prestali jazdit od decembra 2005.