Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #161591:
L135 má aký význam prosím ťa? Aby vozila rozmaznaných Karlovešťanov po trase, kde okrem úseku Beniakova - Jána Stanislava a Šaštínska - Sološnícka - Kuklovská nemajú zvyšné žiadne opodstatnenie, tak to je iná káva! Na Púpavovej, Čavojského, Pod rovnicami, Líščie údolie, Jurigovo nám., Adámiho a Tománkova a úplne zbytočný úsek Veternicova a Hlaváčikova - tak tieto úseky na tejto linke sú úplná fraška. Prosím pekne, oslov Braňa Záhraníka nech Vám tie linky platí z tých provízií od J&T čo dostal za prihodené tendre pre SOR ?
Reply on: mrcheef #161583:
To zrušenie Os vlakov (pre Peona opakujem Os vlakov ?) už je viac ako isté. Zároveň je to jedinou zmenou v Bratislavskom kraji. ?

Re #161588 Peon: Jedna z tých zastávok je priamo pred stanicou, tuším práve táto. Konečná má byť priebežná, ale CP som ešte nevidel.

Re #161590 Peon: 3., 4. Opäť odporúčam použiť Google: http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=703&host=vlaky.net
Reply on: Peon #161588:
tam by sa nemala vetrať, zaujímalo by ma, že či budú odchody nastavené tak aby sa dalo stihnúť vlaky o 16:21 a 18:21 a, opačne aby sa po príchode vlakov o 5:44,7:42,15:39 a 17:39 dalo stihnúť spoj L801. Čiže optimálny odjazd spojov L801 od ŽSR Rajka by bol o 00-tej minúte každej hodiny. Mimochodom MÁV pridali vlak s odchodom z Rajky o 8:21 ? videl som nejaké tie večerné vlaky, ktoré idú z Rajky od Hegyeshalomu a opačne no max. 5-10 ľudí.
Reply on: MatejBA #161586:
vidno, že poznáš iba tie najprimitívnejšie spôsoby... podceňuješ ma veľmi ?
Reply on: Ruslan #161589:
dobre, ale je ine zrusit linku, ktorou ide 2,5 cloveka denne a linku, ktore vyuziva "uzky okruh jedneho sidliska" ?
Reply on: mrcheef #161583:
Nadväzujem na tvoje príspevky pod tým blogom na SME:

1; Je ten návrh na redukciu spojov niekde na internete?

2; Týka sa to aj rýchlika Tríbeč (piatok/nedeľa)? Ak áno, tak bude skrátený po Nové Mesto alebo presmerovaný na Hlavnú stanicu?

3; O ŽST Petržalka som našiel málo informácií: Pamätáte si niekto jej bývalú podobu, keď tadiaľ premávali (iba?) vlaky do Gyoru? Bola na tom istom mieste ako teraz?

4; V ktorom roku vlastne bola sprevádzkovaná trať z Petržalky do Rakúska?
Reply on: MatejBA #161586:
to vôbec nemá za potrebu. Po zrušení L82, L156 a L180 sa má aj nadalej pokračovať v redukovaní / rušení spojov. (na niektorých linkách sa možno zhorší interval, niektoré mini(auto)busove linky zrušia, resp. spoja dve do jednej a pod....)
Neviete náhodou - pripravovaná zastávka "Rajka" na Bem apó utca pre 801-ku bude pred železničnou stanicou, príp. blízko nej?

A čo myslíte - ako dlho bude na tej priebežnej konečnej "vetrať"? Snáď nebude pravidelne meškať už z Rajky do Bratislavy..
Reply on: 810zssk #161574:
To už potom skôr vysúvacie schodíky.
Reply on: no.ev.di. #161584:
a coze, co? Spamoval si DPB? No fujto duncik, fujto ?
Reply on: mrcheef #161583:
no moment, rušiť tie vlaky môže len debil, však tým ľudia cestujú v úseku Nové Mesto - Galanta a Nové Mesto - Leopoldov ? ak to skrátia po Nové Mesto, tak v pohode. Inak po úseku Leopoldov - Sereď, tak pribudne ďalší dvojkoľajný elektrifikovaný úsek bez osobnej dopravy, ak nerátame IC vlaky pokračujúce do Rakúska. Keby tak jazdila "anča" medzi ŽST Petržalka na Nové Mesto, stačilo by to, ak by to ale malo nejaký význam.
Reply on: MatejBA #161582:
pre mňa za mňa si mel čo chceš. Mohol si molestovať Záhradníka aby spravil niečo zmysluplné pre Karlovku a nie iba populistické ťahy. Tvoja L133 si dlho v tejto podobe nepožije. ?
http://lehuta.blog.sme.sk/c/255748/Cesta-z-roboty-domov-vlakom.html

Alebo keď štyri vagóny vezú troch cestujúcich. Nejaké amatérske nekvalitné foto a video. Trasa Bratislava-Nové mesto - Bratislava-Petržalka.

Inak od 1.4.2011 s najvacsou pravdepodobnostou pride k zruseniu vsetkych vlakov na trati 132 v useku Nove Mesto-Petrzalka. Spoje sa objavili aj v navrhu na redukciu spojov.
Reply on: no.ev.di. #161575:
nie, mila luza z petrzalky ? ?

Re #161577 Daniel: ver tomu, ze by to niekoho potesilo ? Len ci by to potom odpovedalo "expresnej linke" ?

Re #161578 no.ev.di.: a ako mala premavat L95? Ponad Dunaj s pomocou HóverŠOR busu? ?

Re #161580 no.ev.di.: Dunco CITANIE S POROZUMENIM
"(A to do PE este neratam uzavierku stareho mosta, co je skor na skodu ako prinos) " ❗ ?
Reply on: no.ev.di. #161580:
Neviem, prečo sa nad tým tak rozrušuješ.. dve vety a už si nasratý, ako keby ťa okradli ?
Reply on: Solider #161579:
hovorím práve to, že tie zmeny na L50,68,78 a 95 sú vynútené a v žiadnom prípade reakcie na požiadavky Petržalčanov. To len dakto z DD už nevie čo od dobroty tak si vymýšľa v štýle "však oni mali zmeny..." ?
Reply on: no.ev.di. #161578:
A akou inou trasou by mala ísť 95, aby nešla okľukou?
Reply on: N/A #161577:
L68 dopadla tak ako dopadla vďaka neschopnosti magoriátu konať v prípade vybudovania odbočky z mosta Apollo na Bosákovu. Nosná L95 sa dostala z intervalu 3/7-8/4//7-8 na 5/7-8/5//7-8 a teraz vďaka neschopností magoriátu jazdí okľukou cez Apollo. L68 pôvodne obojsmerne premávajúca rýchlo od Lachovej cez Bosákovu a most Apollo sa teraz serie cez Ovsište a opäť vďaka indisponovanosti, nie kvôli požiadavkám Petržalčanov.
Čo sa týka zachádzky L32 cez Janotovu a Baníkovu, tak taká bola požiadavka ľudí v Karlovke aby takto premávala.
Reply on: MatejBA #161570:
L96 a 196 síce posilnili tiež, no Ikea a Avion na to prispievajú ak sa nemýlim. Nepamätám sa tiež, žeby niekto z Petržalky požadoval celotýždenne L96. Tiež sa raconálne predlžoval interval na L93 a 94 poobede (tu sa ušetrilo). Tiež sa predĺžil interval v rannej špičke na L88 zo 6 na 8min. Dole šla kapacita na L95. Kde je teda tých 8 zmien v Petržalke?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.