niekde v cestovnom poriadku -legende to je určite vysvetlene!
W = Werktag ausser Samstag (pracov.den okrem soboty)
A = Montag bis Freitag wenn Werktag (pon-pia , ak je to prac.den)
C = an Samstagen Sonn- u. Feiertage (sob, nedela, sviatok)
Akurát, že kým by prebehla súťaž, bol vybraný výherca, vyrobil by vozidlá, prešli by homologizáciou a ďalšími skúškami.... bolo by dávno po majstrovstvách.
Re #161156 MiroBA: A kto by ňou kam chodil? do kúpeľov chodia ľudia väčšinou už vlastným autom, pre tých 10 ľudí z každého rýchlika je to luxus. Autoubusy musíš ponechať pre obsluhu tých ďalších dedín naokolo. A hádam nechceš, aby pracujúci z Trenčína cestou 3x prestupoval len kvôli tomu, že po trase jazdí električka.
Ono, bude jej škoda, ale keď niet cestujúcich...
Re #161160 Mischo1: Tie MS budú taká hanba, že nejaké nízkopodlažné električky si nik popri tom ani nevšimne.
Je to samozrejme rozdiel, lenže Ty to píšeš tak, ako keby oba podniky hospodárili s rovnakým rozpočtom.
Ale nebudem Ťa hneď provokovať otázkou, prečo počty nízkopodlažných trolejbusov nesedia u DPB a DPMP aspoň percentuálne. Ja sa Ťa rovno spýtam, čím si vysvetľuješ, že DPMP má viac nízkopodlažných trolejbusov ako DPB aj na KUSY (12 NP trol v PO vs. 7 NP trol. v BA).
1. Chceš teda povedať, že Bratislava toľko koľko dá do štátnej kasy tak aj dostane na fungovanie?
2. Chceš povedať, že zaostávajúce regióny na Slovensku niečo robia pre rozvoj? Chceš povedať, že tam sa nekradne, že tam sú slušní ľudia a že my ich okrádame? Si ešte nikdy nepočul tie pindy a sprosté kecy zvyšku Slovenska ako oni robia na nás (Bratislavčanov) a ako ich my (BA) okrádame?! Si to nepočul ešte vôbec nikdy, alebo sa hráš na sprostého?
Ak tomu správne rozumiem, tak je to zadarmo pre všetkých (teda nielen pre obyvateľov mesta Senec). Nie je to tak trochu neštandardné? Ale tak asi to nikto "nezneužíva"..
Ja som to po prezretí toho seneckého CP s mapkou pochopil tak, že tá bezplatná celoročná "vláčikovská" linka je jedna a spája v sebe dve trasy (obe sú zložité s rôznymi zachádzkami a kľukatením sa - teda vláči ľudí kade-tade ?):
PRÍKLAD: Spoj o 11:00 h z Autobusovej stanice. Najskôr ide smerom ku Kauflandu do tej oblasti, potom okolo rodinných domov neďaleko vstupu Slnečné jazerá - sever, následne sa dostane ku gymnáziu na konci pešej zóny odkiaľ spraví zachádzku k železničnej stanici. Odtiaľ sa po pešej zóne vráti na autobusovú stanicu o 11:32 h. To je trasa 1.
Následne (pravdepodobne bez prestávky) z autobusovej stanice vyráža na trasu 2, lebo už 11:39 h má byť pri hypermarkete Tesco. Odtiaľ okružne obslúži sídlisko až po železničnú trať. Potom ešte spraví zachádzku na tzv. "Nové sídlisko" smerom na Pezinok. Na Autobusovú stanicu prichádza 12:10 h.
Tam má prestávku len 10 minút a už o 12:20 h vychádza na rovnaké kľukatenie (trasa1 + trasa2). Medzi niektorými ďalšími spojmi má vodič dlhšiu prestávku, takže interval je nepravidelný (ale to aj kvôli takej dlhej trase).
Jak dve? Jeden je zdarma a ten premáva celoročne.Za ten sezónny vláčik sa platí(nepremáva cez zimu)1 nanajvýš 2 eurá=vstup na Slnečné jazerá počas sezóny a počas otváracích hodín pokladní na Juhu a Severe jazier ?
1)Giyurkovskizmus
2)Záhradkár s.r.o+JaTy finance "zderiem vopred"
3)debilne nastavené zákony pre čerpanie eurofondov
4)Jediný záujem ministrov/poslancov/primátorov:"Nakradnúť čo
najviac peňazí a odiísť zo "Zlatým odstupným"do p**e!!!
5)korupcia
Toto si myslím,že najlepšie vystihuje Slovensko a Bratislavu.Je to smutné,ale je to tak ?
Ak si myslíte,že niečo ešte chýba tak to doplnte ? ?
Tú novú mapku nočákov a farebné informačné letáky (po novom) na bielom papieri robí pre DPB nejaká externá firma, keď sa nad tým tak rozčulujete ALEBO nejaká firma spravila za "ťažké prachy" grafický vizuál?
Náhodou, ja som dnes videl na zastávke informačný leták o výluke električiek z dôvodu summitu V4 a ten sa mi veru páči. ? Ale tá nová mapka nočákov dovi-dopo...
aj nová nočák-mapka, aj kopec iných farebných plagátikov, mapiek a samolepiek, polovica zbytočných, sú ich plné zastávky
... proste cicanie peňazí z dpb pánom BZ neskončilo - keď neprší, aspoň kvapká ?
Inak ja nechápem, prečo je tá infolinka DPB tak slabo propagovaná.. Pre porovnanie, Slovak Lines má reklamu na svoje Kontaktné centrum na každom cestovnom lístku aj na slovaklines.sk Podobne aj Železničná spoločnosť Slovensko si to svoje dobre propaguje.
Po spustení BID bude aj tam infolinka, však
Infolinka BID by podľa mňa mohla v plnom rozsahu nahradiť infolinku DPB. Čiastočne aj Kontaktné centrum Slovak Lines (záležitosti prímestskej dopravy) a v malej miere aj ZSSK (železničná doprava v Bratislavskom kraji).
Pre porovnanie: V Brne má aj DPMB infolinku, ktorá je však aj súčasťou infolinky IDS JMK. A prekvapilo ma trochu, že napriek tomu, že VOR má infolinku, tak aj Wiener Linien má vlastnú.
PS: Pod pojmom infolinka myslím nielen telefonickú, ale aj prostredníctvom e-mailov.
Clanek jsem tu dal pouze informativne, Tramvaj Skoda 15T ForCity je 1. ceskou 100% nizkopodlazni tramvaji, je to od Elekter 13T, 14T, 16T pokrok i kdyz k ULFu ma daleko.
S nakupem tramvaji tramvaji tady v Bratislave mas pravdu, me tu nekteri zezerou, ale misto K2S jsme davno mohli mit za levnejsi penize nizkopodlažní vozy, napr. Alstom Konstal 116Nd - Citadis 100.
Vymluvy na uzkorozchodné trate je nesmysl, staci se podivat do chudobne Lodze, kde je 15 uzasnych Bombardieru Cityrunneru a 10 Pes 122N.
Peon
Po spustení BID bude aj tam infolinka, však
Infolinka BID by podľa mňa mohla v plnom rozsahu nahradiť infolinku DPB. Čiastočne aj Kontaktné centrum Slovak Lines (záležitosti prímestskej dopravy) a v malej miere aj ZSSK (železničná doprava v Bratislavskom kraji).
Pre porovnanie: V Brne má aj DPMB infolinku, ktorá je však aj súčasťou infolinky IDS JMK. A prekvapilo ma trochu, že napriek tomu, že VOR má infolinku, tak aj Wiener Linien má vlastnú.
PS: Pod pojmom infolinka myslím nielen telefonickú, ale aj prostredníctvom e-mailov.