Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky1 #161167:
Tú novú mapku nočákov a farebné informačné letáky (po novom) na bielom papieri robí pre DPB nejaká externá firma, keď sa nad tým tak rozčulujete ALEBO nejaká firma spravila za "ťažké prachy" grafický vizuál?

Náhodou, ja som dnes videl na zastávke informačný leták o výluke električiek z dôvodu summitu V4 a ten sa mi veru páči. ? Ale tá nová mapka nočákov dovi-dopo...
Reply on: Dopravák #161145:


aj nová nočák-mapka, aj kopec iných farebných plagátikov, mapiek a samolepiek, polovica zbytočných, sú ich plné zastávky
... proste cicanie peňazí z dpb pánom BZ neskončilo - keď neprší, aspoň kvapká ?
Reply on: luky133 #161147:
Inak ja nechápem, prečo je tá infolinka DPB tak slabo propagovaná.. Pre porovnanie, Slovak Lines má reklamu na svoje Kontaktné centrum na každom cestovnom lístku aj na slovaklines.sk Podobne aj Železničná spoločnosť Slovensko si to svoje dobre propaguje.

Po spustení BID bude aj tam infolinka, však ❓
Infolinka BID by podľa mňa mohla v plnom rozsahu nahradiť infolinku DPB. Čiastočne aj Kontaktné centrum Slovak Lines (záležitosti prímestskej dopravy) a v malej miere aj ZSSK (železničná doprava v Bratislavskom kraji).

Pre porovnanie: V Brne má aj DPMB infolinku, ktorá je však aj súčasťou infolinky IDS JMK. A prekvapilo ma trochu, že napriek tomu, že VOR má infolinku, tak aj Wiener Linien má vlastnú.

PS: Pod pojmom infolinka myslím nielen telefonickú, ale aj prostredníctvom e-mailov.
Reply on: heuliez #161164:
a zase sa nam vyskyta uz otrepana otazka: preco to v Bratislave nejde?
Reply on: Mischo1 #161160:

Clanek jsem tu dal pouze informativne, Tramvaj Skoda 15T ForCity je 1. ceskou 100% nizkopodlazni tramvaji, je to od Elekter 13T, 14T, 16T pokrok i kdyz k ULFu ma daleko.

S nakupem tramvaji tramvaji tady v Bratislave mas pravdu, me tu nekteri zezerou, ale misto K2S jsme davno mohli mit za levnejsi penize nizkopodlažní vozy, napr. Alstom Konstal 116Nd - Citadis 100.

Vymluvy na uzkorozchodné trate je nesmysl, staci se podivat do chudobne Lodze, kde je 15 uzasnych Bombardieru Cityrunneru a 10 Pes 122N.
Reply on: Vladimír #161153:
Prečo máš na Du.nč.a. také nesplniteľné požiadavky ? ?
Reply on: no.ev.di. #161152:
Už zase drístaš momotiny o veciach, o ktorých nemáš ani šajnu?
Reply on: Vladimír #161153:
To mas pravdu, ale Bystrica dostala dotaciu. Ale samozrejme ako si povedal: Preco to v BA nejde? To vieme vsetci...
Reply on: heuliez #161155:
A co potom jazdí v Bratislave, ved mi tu nemáme ani jednu nízkopodlažnú električku, a blížoa sa MS v hokeji, no Bratislava zostane zahambená...
Reply on: ufo #161151:
To mozme aj my a tusim na nosny dopravny system mozme vyuzit aj eurofondy, ale na nakup vozidiel nie. Tam sa nieco aj take spominalo.
Reply on: no.ev.di. #161157:
malo by sa riesit aj nieco ine ako obmena autobusov, ano chapem su tiez potrebne, ale tie historicke kusky co nam jazdia v Bratislave to bude vizizka zase, ked tu budu MS v hokeji.
Reply on: Vladimír #161153:
je rozdiel kupovať 10-20 trolejbusov a rozdiel mať na krku vyraďovanie CNG klbákov, potreba tendra na električky a trolejbusy! To je markantný rozdiel teda!
Reply on: TEDOM-1103 #161148:

Ukončenie premávky na TREŽ ? A je to už isté??
Ak hej tak je to dobrá hamba pre SR, bude len vyzitka ako sa u nás dbá na ekologickú dopravu ? . Do jedného z najvýznamnejších kúpeľných miest necháme chodiť radšej smradľavé autobusy nie že by zredukovali práve tie.
Znova dávam do pozornosti - v Rakúsku nie je problém s Lokálkou Wien - Baden hoci cez víkendy ňou takisto skoro nikto nechodí a napriek tomu tam premávajú v 15 minútovom intervale 2x trojčlánkové vozidlá z ktorých je minimálne jedno nízkopodlažné.
Inak, osobne si myslím, že nakoniec TREŽ aj ponechajú lebo už raz pri veľkom rušení mala na mále.
Reply on: Marek1978 #161150:
Ano, ale zoberme si, ze len nie vsetko financovali z eurofondov a mam taky dojem ze mali moznost poziadat o dotaciu na nizkopdlazne elektricky pred bliziacim sa sampionatom, urcite by sa to dalo nejako schodne vyriesit, ale nikoho to nenapadlo s kompetentnych.
Reply on: no.ev.di. #161152:
Až na to, že Prešov si ani jeden trolejbus nekúpil za europrachy. Ani jeden! Takže komplexy nabok a ešte raz otázka: Prečo to v Bratislave nejde?
Reply on: Marek1978 #161150:
to je "zázrak" celého toho zasraného systému, že oserú nás o peniaze čo dáme do štátnej kasy a ešte aj EÚ na nás serie a tie "zaostalé" regióny zas tie peniaze nevedia využiť, resp. rozkradnú sa a na vine je... veď vieme kto... ?
Reply on: Marek1978 #161150:
Inak zaujímavé, že taká Praha čerpá nemalé prostriedky z ERDF na obnovu električkových tratí (napr. posledne Řepy).
Reply on: Palo1987 #161149:
Ostatne mesta maju tu vyhodu, ze mozu vyuzit eurofondy na nakup vozidiel, ale Bratislava nemoze, resp. ich nedostane.
Nasiel som zaujimavy blog na sme: http://petioky.blog.sme.sk/c/256605/Preco-to-v-Bratislave-nejde.html

Je na tom veru nieco pravdy u nas je sice vacsia obmena autobusov ale na ostatne sa pozabudlo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.