dobra otazka.. Skôr si myslím, že pri tomto jedinom nutnom prestupe sa to toleruje. Tak ako sa kedysi ticho tolerovalo aj cestovanie s lístkam Pe-W na trati W-Hl.St., či sa napr. nekontrolovali čísla občianskeho/pasu na tyzd/mesačnych lístkoch a podobne.
jak ten Tedom vidím, tak by som podľahol pokušeniu vysloviť, že nech to BA kúpi, ale radšej nech sa to testuje nejaký čas a potom keď to niekto kúpi a (ne)popáli sa na tom, tak by sme to mohli prípadne v tendri odklepnúť, že sa to dodá.
za Pannoniu bol Amicus, ktorý premával ako Pannonia ibaže ho sekli po Budapešť a na úseku Bukurešť - Budapešť premávalo asi niečo iné ako náhrada. A od nového GVD už ani Amicus nepremáva takže medzi Rajkou a Petržalkou iba ak by si si naskočil na nákladný vlak ? ale ono za 40-50min je človek pešo zo stanice v Rajke na zastávke Čunovo rázcestie, alebo ja osobne radšej chodím cez dedinu, takže si to strihnem ako dnes jazdí L801, tam aspoň sa mení tá cesta a nejde človek otupne takmer pol hodinu popri poli a koľajniciach. Ak nie je ľad na ceste,alebo neprší tak sa tam dá v pohode ísť kedykoľvek pešo. ?
Peon
Re #161030 810zssk: To by som aj ja rád vedel... Zaujímavé, že v Česku aj v Maďarsku je prerušenie cesty naďalej povolené.