Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #160454:
Tak Hýrošova je veľmi extrémny prípad. ?
Reply on: MatejBA #160482:
O čom je príspevok 160481? Nejako ho tu nevidím.
Reply on: Solider #160470:
To nie je len tých cca 50 zápasov. Pripočítaj k tomu tréningy, potom sú tu aj dorastenci, žiaci, krasokorčuliari so svojimi tréningami a zápasmi (súťažami). Na každú inú, než "ľadovú" akciu treba rozmraziť ľad, upraviť plochu a potom zase obnoviť ľad. To všetko chce čas a PENEŽI !!!
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: c 744 #160438:
Nemáš pravdu, napriek tomu, že to tvrdíš "s istotou".
Už pár rokov nie sú pravidlá vo vyhláške, ale v zákone, a povinnosť vodiča dať prednosť chodcom je daná v § 4 ods. 1 písm. f): "Vodič je povinný ... f) dať prednosť chodcovi, ktorý vstúpil na vozovku a prechádza cez priechod pre chodcov, pritom ho nesmie ohroziť,"
Vodič električky z tejto povinnosti nie je vyňatý. Je vyňatý len z povinnosti zastaviť vozidlo pri súbežnej jazde (§ 4 ods. 4).

Samozrejme, že takto postavený zákon nie je dobrý. Občianska iniciatíva Lepšia doprava a Združenie dopravných podnikov už podali návrh na novelu zákona - jeden z argumentov je aj Tebou spomínaná dlhšia brzdná dráha. V iných civilizovaných krajinách chodec pred električkou prednosť nemá (Česko, Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko).
Reply on: kecho #160467:
Nie nebol. Mal ist 8 minut po nom a prisiel 2min po nom a ten isiel nacas.
Reply on: 810zssk #160462:
nemeskal isiel 2 min za odchodom pred nim iduceho poradia.
Reply on: dopravce #160499:
3, 7, 8, 13, 14
Dobrý den,
mohu poprosit, kdyby jste mi tu napsali,na kterých linkách bych zastihl v Bratislavě kloubové K2S?
Děkuji
Reply on: dopravak123 #160452:
To je tvoja jedina odpoved?Tak fajn. ?
Reply on: 810zssk #160493:
matne si pamätám, že nakoniec z toho vzišlo, že za tým bola tzv. garážová firma, ktorá chcela iba zhrábnúť peniaze a prd by tu bolo nakoniec aj tak.

Nuž či Solaris alebo Van Hool, tých dĺžok je to lepšie než SOR. Potreboval by som vidieť nejaký technický nákres obidvoch vozidiel jak od SOR, tak od Van Hool. ? Čo sa týka SOR, tak by museli inak uložiť ten motor ako je doteraz uložený v tých BN radách.
Reply on: intony #160485:
Nevymyslel som si ju, bezne sa tu pouziva. Mohol som napisat SAD zastavka, ale nenapadlo ma to.
Reply on: no.ev.di. #160484:
Odkial mas, ze NEDOKAZE? Keby chcel tak dokaze.
Reply on: no.ev.di. #160479:
Radsej toto (9,9m) http://www.solarisbus.pl/files/pojazdy/urbino/u10/2010_urbino_10_4_mid.jpg alebo toto (8,6m) http://www.solarisbus.pl/files/pojazdy/urbino/alpino/alpino_8_1.jpg 🙂 Ale nemyslim si, ze by tak skoro obnovovali SORky.
Reply on: no.ev.di. #160478:
Pri Tower 115 sa bude dalej stavat (druha faze Eurovei a tiez nejake projekty od Penty, alebo JeTiho, nie som si isty).

CEPIT je asi dead, ked pogooglis tak najdes nieco na temu, ze to bol vlastne podvod..
Reply on: no.ev.di. #160490:
tak kurenie to je taky argument 3mesacny , ved sa kuri len v zime a aj to nie vsetci soferi vzdy kuria.
Reply on: MatejBA #160489:
no tak keďže vyvýšená časť je vyššie oveľa viac ako je bežné u low-entry autobusov, tak ten hrb tam musí byť lebo by v NP časti bol vysoký prázdny priestor, ale kto si jak blbo zkonštruuje autobus, tak ho má. Je zaujímavé, že blbosti čo SOR vyrába sa dajú obhájiť, dokonca sa dá obhájiť aj ich odfláknutá robota na Pražských a Bratislavských SORkách. Zaujímalo by ma ale, že čo bolo pravou príčinou tohoto neúspechu SORu, keďže sa neustále dakto oháňa, že ich pár kusov jazdí v poriadku, ale najväčšie balíky SORiek chcípajú a to je podstatné, že to môže byť memento pre väčšie DP aby sa autobusom SOR vyhýbal ak ich bude chcieť vo väčšom množstve. Pochybujem, že by SOR použil iný materiál ako doteraz, podľa mňa chcel mať SOR rýchlo vyrobené a predané, jak busy pre Prahu, tak pre Bratislavu, tak do robili rýchlo a výsledok je vidno.
Reply on: Petto #160486:
však jasné, že tam je ten hrb keď idioti dajú zadnú časť vyššie o pol metra a keby bola strecha v autobuse v úrovni strechy nad vyvýšenou časťou, tak by to vyzeralo ozaj blbo, ale jak si ten autobus spravili, tak ho majú! Čo sa týka kúrenia, tak fakt sa nedivím, že to stojí veľa lebo sa kúri jak u debilov a nie na rozumnú teplotu. Vonku mraznička a vnútri sauna. Ešte by som chcel vedieť, že koľko napr. výjde EUR kúrenie v takom 10.5 LE Solarise a koľko v 10.5 LE SORke, že či to je fakt taká šialená úspora, pre ktorú by sme mali kupovať tie ohavy na tých minikolečkách.
Reply on: Petto #160486:
ale vsak to je logicke - menej vzduchu > mensia potreba vykurit > menej spotrebovaneho paliva/energie na vyhrev.

To ze sa duncovi nepaci ten hrb je jeho subjektivne vnimanie. Podla mna kebyze sa s tym SOR pohra viac mohlo by to aj vypadat pekne.
Chcem sa spýtať - Bratislavské T3 bez IGE majú zvlášť tlačítko signalizácia zatvárania dverí a zatváranie dverí?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.