Je to dané zákonom o platových pomeroch ústavných činiteľov, či ako sa volá. Môžeš sa tam dočítať, aj to, že tuším sduca ÚS má nárok na pevnú telefónnu linku a pod.. ?
Ako kedy, niekedy vodiči 204 stoja vpravo, čo je lepšie, keďže potom IGK niekedy nevedia prejsť, keď je vľavo 204 a vpravo 207. Ale podľa mňa to výstupište 204 je dobré ako je aj preto, lebo to majú ľudia z okolitých ulíc Lovinského, Senická, Západný rad a pod.. bližšie ako z výstupišťa 207.
To nie je len tých cca 50 zápasov. Pripočítaj k tomu tréningy, potom sú tu aj dorastenci, žiaci, krasokorčuliari so svojimi tréningami a zápasmi (súťažami). Na každú inú, než "ľadovú" akciu treba rozmraziť ľad, upraviť plochu a potom zase obnoviť ľad. To všetko chce čas a PENEŽI !!!
Nemáš pravdu, napriek tomu, že to tvrdíš "s istotou".
Už pár rokov nie sú pravidlá vo vyhláške, ale v zákone, a povinnosť vodiča dať prednosť chodcom je daná v § 4 ods. 1 písm. f): "Vodič je povinný ... f) dať prednosť chodcovi, ktorý vstúpil na vozovku a prechádza cez priechod pre chodcov, pritom ho nesmie ohroziť,"
Vodič električky z tejto povinnosti nie je vyňatý. Je vyňatý len z povinnosti zastaviť vozidlo pri súbežnej jazde (§ 4 ods. 4).
Samozrejme, že takto postavený zákon nie je dobrý. Občianska iniciatíva Lepšia doprava a Združenie dopravných podnikov už podali návrh na novelu zákona - jeden z argumentov je aj Tebou spomínaná dlhšia brzdná dráha. V iných civilizovaných krajinách chodec pred električkou prednosť nemá (Česko, Nemecko, Rakúsko, Švajčiarsko).
matne si pamätám, že nakoniec z toho vzišlo, že za tým bola tzv. garážová firma, ktorá chcela iba zhrábnúť peniaze a prd by tu bolo nakoniec aj tak.
Nuž či Solaris alebo Van Hool, tých dĺžok je to lepšie než SOR. Potreboval by som vidieť nejaký technický nákres obidvoch vozidiel jak od SOR, tak od Van Hool. ? Čo sa týka SOR, tak by museli inak uložiť ten motor ako je doteraz uložený v tých BN radách.
no tak keďže vyvýšená časť je vyššie oveľa viac ako je bežné u low-entry autobusov, tak ten hrb tam musí byť lebo by v NP časti bol vysoký prázdny priestor, ale kto si jak blbo zkonštruuje autobus, tak ho má. Je zaujímavé, že blbosti čo SOR vyrába sa dajú obhájiť, dokonca sa dá obhájiť aj ich odfláknutá robota na Pražských a Bratislavských SORkách. Zaujímalo by ma ale, že čo bolo pravou príčinou tohoto neúspechu SORu, keďže sa neustále dakto oháňa, že ich pár kusov jazdí v poriadku, ale najväčšie balíky SORiek chcípajú a to je podstatné, že to môže byť memento pre väčšie DP aby sa autobusom SOR vyhýbal ak ich bude chcieť vo väčšom množstve. Pochybujem, že by SOR použil iný materiál ako doteraz, podľa mňa chcel mať SOR rýchlo vyrobené a predané, jak busy pre Prahu, tak pre Bratislavu, tak do robili rýchlo a výsledok je vidno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk