Reply on: Technopol #160348:
už som to navrhol aj ja a neúspešne. Kvôli naším rozmarom nikto nebude robiť pri SAVke nové trolejové stopy, výhybky a kríženia. Takže môžme si lúskať dilemu, že kam bude odklonená L201 a ktorú linku na Kramároch nahradí.
no.ev.di.
Tiež mi s odstupom času, príde predčasné to riešiť, keď nevieme nakoľko sa obmedzí využitie Hlavnej stanice počas rekonštrukcie. Potom určite nebude mať až taký zmysel tam napr. ťahať frekventovanú L93 Minimálne tie návrhy o jazde liniek cez Žabotovu, Jaskový rad a Karpatskú neznejú tak zle, ibaže predstava ako budú ľudia s kuframi zdolávať tie dlhé schody od lekárne pri Hl.st. k podjazdu popod trať mi príde riadne pritiahnutá za vlasy. Navyše sa bude aj Žabotova rekonštruovať komplet nanovo, keďže priberie o nejaké jazdné pruhy, takže tam by sme si otáčaním a-bus liniek pomohli iba dočasne. Zaujímavé ozaj bude kam sa upracú linky 201 a 210. L210 by mohla jazdiť dočasne za L209 k NOÚ. Otázne je, že čo vyhodiť z Kramárov aby tam bola kapacita L201 využitá.
Ďalej ak sa zvýši počet vlakov do ŽST Nové Mesto,tak pochybujem, že L96+196 by tam stačila. Potom mám skôr o tom predstavu, že by tam jazdila L68 v trase ... - Miletičova - Jégeho - Trnavská - Tomášikova - ŽST Nové Mesto. Ostatne neviem tiež či nebude zádrhel v odklone L96 k ŽST Nové Mesto, keďže za celotýždennou premávkou stojí práve požiadavka AVIONU, ktorý aj niečo platí, či sa mýlim?
Môže mi tu každý vyčítať, že mením moc liniek, ibaže zmeny, ktoré nastanú za nejak čas sa nedotýkajú iba tých liniek čo premávajú k Hlavnej stanici a ŽST N.M.