Čo si zač, Jurajko? Keď vidíš problém v chronometrážach, oslov rezort prevádzky a techniky v DPB. Dozvieš sa viac. A ak si tam náhodou už bol (telefonoval), asi si zásady systému nepochopil. Ale písať a kritizovať sa dá stále.
Povodne vyjadrenia hovorili o Sokolskej. Ak bude vychod na Zabotovej tak je to trochu lepsie, ale stale mozu byt problemy.
K tomu ze nebudu stavat vsetko naraz - kedze tam rataju podzemne podlazia a teda budu musiet robit jamu tak by som cakal, ze bude naraz odstavena dost velka cast Predstanicneho namestia.
Ak Tvoji kolegovia na trati vedia jazdiť načas (alebo niektorí experti s náskokom) a Ty nestíhaš, tak zrejme máš niekde chybu medzi volantom a sedadlom.
Podľa mňa riešite blbosti, lebo ešte ani nevieš, či bude dočasný vchod na HLST cez Sokolskú. Podľa mňa skôr nie, keďže sa tam má budovať mimoúrovňová križovatka.
Možno bude cez Žabotovu. A kým sa vybuduje nová konečná pre gumokolnú HD, tak stará môže ostať (v upravenej podobe) na Predstaničnom.
32 na Trnko sama o sebe nie je zla, ale preboha ludia, rozmyslajte aj nad tym, ze DPB si vozy nevytiahne z klobuka. Stylom tu pridame toto, tu hento, tam ono a neuberieme nikde to vie robit kazdy. Akurat to nebude fungovat.
L32 k NUSCH zmysel ma, navyse na Kramare by sa posilnila doprava, takze by sa dalo prestupovat. Teoreticky si este viem predstavit 32 po trase DD - nabrezie - Mlynska dolina - Kramare - Brnianska - Hrobonova - Lovinskeho - Mlynska dolina - nabrezie - DD. Cize by pribudla moznost prestupu na Hrobonovej.
Na Novom Meste by sa mali kasy dat dobudovat, Lamac by mohol byt rieseny cez velmi vela automatov (ale niecoho normalneho co vie vydavat aj miestenky, medzinarodne listky a berie bankovky, karty, atd. - nie tie oranzove krabice od EMTestu). Totizto, predstav si co sa stane ked ti zastane IC v nedelu vecer na hlavnej stanici a vsetkych budes hnat von cez Sokolsku. To skratka infrastruktura nezvladne.
Preto by som navrhoval na stanici zastavovat len minimum vlakov. Prestup Zahorie - ostatne smery je naozaj potreby, to by som riesil posilovymi vlakmi Hlavna stanica - Nove Mesto (nie velmi stastne riesenie, ale funkcne).
Sak v poriadku.Len neviem preco potom fundarek nad tym "fasuje".Objednavatel taku zmluvu podpisal a moze si kto chce "fasovat" kolko chce.Je tam dohodnuta odchylka z konecnej do -59 s. a basta.Neviem co tu rozoberame.Ja ked cestujem,tak som na zastavke aj 5.min.pred planovanym odchodom.A podla mojich skusenosti len velmi malo vodicov tuto povolenu odchylku z konecnej vyuziva,aj napriek tomu ze jazdia na linkach na ktorych je taka blba chronometraz,ze uz na druhej alebo tretej zastavke ma aj -2,3,4.
boxcar