Podľa mňa sa dá exaktne zistiť každé meškanie z karty v palubáku. Teda ak tvrdím ,že mi prestup zdrhol pre meškanie, tak karta by v konaní na DPB mala odhaliť, či je to naozaj tak, alebo si vmýšľam, keďže na CP mám kód zastávky.
prečo mám dojem, že máš zlý dojem? ? ja niesom apriori proti spojenie tých pásiem, ale ani niesom za, lebo som nevidel aká by bola cena tej celomestskej električenky po zrušení 1. a 2. pásmového PCL a ponechaniu iba celosieťového. Potom keď sa prípadne stanovia ceny 15 a 60min lístka, prepočítam si koľko by to vyšlo na lístky, koľko na električenku po novom a po starom (resp. ušetrená suma lístky vs. PCL) a budem môcť vyhodnotiť. Takto je to iba v rovine "plánuje sa" ale nikde niesú konkrétne čísla koľko bude čo stáť.
nuž Lesopark síce nie nejak extra obývaný ale je bližšie do centra ako napr. DNV, tak nevidím dôvod pre ktorý by mal byť mimo 1. pásma. Zaujímavé ale bude čo s DNV?! Keď bude DNV v 1. pásme, tak potom by som nenechával v 2. pásme nič, lebo zo Záhorskej Bystrice podľa chronometráže v CP si skôr o 3min na Patrónke než od Jána Jonáša obratiska L21. Ak by už niečo malo zostať v 2. pásme tak potom : DNV, Záhorská Bystrica, Lieskovec,Čunovo a Rusovce a možno aj Devín a Jarovce.
Keď je dopravný kolaps (zápcha), môžeš cestovať aj dlhšie (1,5 - 2 hodiny). Pre posúdenie porušenia tarifných predpisov je rozhodujúce, čo je uvedené na cestovnom poriadku - časový údaj z bodu nástupu do bodu kontroly, nie skutočná doba jazdy. Pri prestupe je to, ako som už hovoril , trochu zložitejšie, ale pri dostatku informácií sa aj to dá dokázať.
a práve tu vzniká stres pre cestujúceho, že či ten jeho argument obstojí. Nehovoriac o tom, že to stojí čas a je to otrava, ktorú človek nemusí pri 90 min. lístku zažiť.
90 minút súhlasím, ale cez pracovné dni napr. Dúbravka - Podunajské Biskupice vyhľadá 12+70, čo je 59 minút, pričom ťažko čakať aj mimo špičku, že sa to stihne. Potom v špičke to môžu byť hocijaké relácie typu Dúbravka - Rača, alebo DNV - Vajnory, nachytať 20 min meškanie pri celom meste nie je v špičke problém (tam 5 min., tam 3 min., onam prípoj ujde...). Preto si myslím, že 90 min. lístok je v BA akurát.
Neexistujú, lebo tá sobotná linka Slovak Lines Express zo Serede cez Trnavu cez bratislavské nákupné centrá na AS (a späť) bola, tuším v októbri 2010, zrušená.
Mimochodom, kde sa dá v reáli cestovať dlhšie ako hodinu? (teraz nemyslím spojenia typu Ketelec - ČOV DNV) Bo ja som kamkoľvek vždy (aj bez plánovania) zvládal do hodiny (napr. aj DNV - Dolné Hony). A cez víkend do 90 minút už úplne všetko.
Nedá sa zovšeobecňovať, každý prípad sa individuálne musí posúdiť, lebo medzi cestujúcimi je všade mnoho "vychcálkov", ktorí sa snažia oblbovať. Aj cestujúci môže pomôcť, hlavne sám sebe, keď pri žiadosti o odpustení pokuty doloží svoju žiadosť o čo najviac detailov (napr. kedy prišiel na prestupnú zastávku, čo meškalo, resp. nešlo a pod.).
Hádať sa nechcem, presné znenie PP si už nepamätám. Ak je to skutočne tak, ako vravíte, tak je to + pre DPB, avšak aj tak to vždy bude stres pre cestujúceho: revízor mi dokáže, že spoj meškal len 3 min, avšak ja som mimo 20 min, lebo mi ušiel prípoj. Či aj toto sa zohľadňuje?
Pri prestupoch to tiež platí, ale ťažšie sa to dokazuje, že spoj meškal, prípadne vynechal. Treba overiť záznam z dátovej karty toho problémového spoja, je to proste trochu zdĺhavejšie. Ale viem, že sa také, pre cestujúceho úspešné prípady, vyskytli.
Povedám pri prestúpení na inú linku. Alebo mám revízorovi vo Vajnoroch vysvetľovať, že v Dúbravke 2 minúty meškala 83 a v meste zasa 4 minúty 63, preto som už 20 minút bez lístka?
A prečo by si mal cestujúci cvikať ďalší lístok, keď cestuje dlhšie, ako je uvedené na cestovnom poriadku? Minutáž na CP je smerodajná, nie skutočné trvanie jazdy !
Problém je v tom, že práve pri 60 min. CL nikto necestuje bez prestupu (hádam iba L5 má takú dlhú trasu, aj to by musela dosť meškať). A keď človek prestupuje, tak dispečer nemá moc ako zistiť, či mi naozaj predošlý spoj meškal, alebo som si cestou odskočil na café, takže tam má cestujúci proste smolu. Toto je podľa mňa prínosom zrušenia 30 min. lístka, lebo boli problémy, že hodne ľudí cestovalo 20-25 min s prestupom, pričom skrz meškanie cestovali povedzme 35 min, čiže 5 min. načierno. Bratislava je však veľká a toto by sa malo vyriešiť tým 90 min. CL po prípadnom zdražení, ako som spomínal.
Ináč jeden vodič raz vravel, že ak je nejaká mimoriadnosť v MHD (napr. 30 min. nejazdia električky), tak vtedy to revízori vedia a akceptujú. Ale ak by sa niekto hádal, že skrz zápchu meškal spoj 2 min, on nestihol prípoj a kvôli tomu cestuje 65 min. miesto povedzme 55 min, tak nemá šancu
Veď ja to robím tak isto, teraz keď študujem v Žiline a nemám tu PCL. Na cez víkend idem do obchodu, jedna cesta trvá cca 10 min, ale miesto 2x15 min. označím 1x90 min, a ešte môžem aj prestúpiť keď mi dačo ujde, prípadne ísť spoju naproti, ak mám do odchodu ďaleko.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo