Podľa konkurenčného mhd webu (www.*****.sk), je IK #1010 od novembra 2010 do februára 2011 na GO, takže pravdepodobne bude čoskoro v premávke pod číslom #4137. ?
zaujímalo ma, že ako by obhájili svoj názor pred cestujúcimi, ktorí by protirečili furt nejakým argumentom, avšak mi nedošlo vtedy, že je nepodstatné to riešiť, keďže nepoznáme ceny aké sa plánujú. Mohlo ma to napadnúť skôr a ušetriť čas aj ostatným tým, že by som povedal, že diskusia nemá zmysel nakoľko nepoznáme ceny JCL a ani PCL po prípadnej zmene.
No tak mi potom vysvetli - bez urážania sa -, prečo tak vášnivo na túto tému diskutuješ, keď nie si ani za, ani proti? Pre mňa je to dosť nepochopiteľné. Ja, keď je mi niečo jedno, tak sa zvyčajne do diskusie nazapájam.
a hlavne keď je zastávka každých 150 metrov (viď Vazka) zaujímavo by potom napr. dopadlo porovnanie 133, ktorá od Lanfranconi má prvú zastávku pod mostom, so 4/12, ktoré majú na tej istej trase ešte dve zastávky navyše. Nehovoriac o 59ne medzi Račkom a ŽST;)
Re #159930 barack40: prečo práve 90? prečo nie napr. 70?
prečo neurobiť výhodnejšie "dvojlístky" a "štvorlístky" aj na neprestupné lístky, prečo nie je v súčasnosti cena štvorlístka výhodnejšia ako dvoch "dvojlístkov"?
Re #159936 barack40: na cviknutom lístku máš číslo voza, číslo zastávky a čas nástupu, podľa mňa v tomto prípade by si tým mohol argumentovať ak nie u revízora, tak potom dodatočne v DPB a žiadať o zrušenie pokuty a DPB by to mal akceptovať...
Podľa mňa sa dá exaktne zistiť každé meškanie z karty v palubáku. Teda ak tvrdím ,že mi prestup zdrhol pre meškanie, tak karta by v konaní na DPB mala odhaliť, či je to naozaj tak, alebo si vmýšľam, keďže na CP mám kód zastávky.
prečo mám dojem, že máš zlý dojem? ? ja niesom apriori proti spojenie tých pásiem, ale ani niesom za, lebo som nevidel aká by bola cena tej celomestskej električenky po zrušení 1. a 2. pásmového PCL a ponechaniu iba celosieťového. Potom keď sa prípadne stanovia ceny 15 a 60min lístka, prepočítam si koľko by to vyšlo na lístky, koľko na električenku po novom a po starom (resp. ušetrená suma lístky vs. PCL) a budem môcť vyhodnotiť. Takto je to iba v rovine "plánuje sa" ale nikde niesú konkrétne čísla koľko bude čo stáť.
nuž Lesopark síce nie nejak extra obývaný ale je bližšie do centra ako napr. DNV, tak nevidím dôvod pre ktorý by mal byť mimo 1. pásma. Zaujímavé ale bude čo s DNV?! Keď bude DNV v 1. pásme, tak potom by som nenechával v 2. pásme nič, lebo zo Záhorskej Bystrice podľa chronometráže v CP si skôr o 3min na Patrónke než od Jána Jonáša obratiska L21. Ak by už niečo malo zostať v 2. pásme tak potom : DNV, Záhorská Bystrica, Lieskovec,Čunovo a Rusovce a možno aj Devín a Jarovce.
Keď je dopravný kolaps (zápcha), môžeš cestovať aj dlhšie (1,5 - 2 hodiny). Pre posúdenie porušenia tarifných predpisov je rozhodujúce, čo je uvedené na cestovnom poriadku - časový údaj z bodu nástupu do bodu kontroly, nie skutočná doba jazdy. Pri prestupe je to, ako som už hovoril , trochu zložitejšie, ale pri dostatku informácií sa aj to dá dokázať.
a práve tu vzniká stres pre cestujúceho, že či ten jeho argument obstojí. Nehovoriac o tom, že to stojí čas a je to otrava, ktorú človek nemusí pri 90 min. lístku zažiť.
90 minút súhlasím, ale cez pracovné dni napr. Dúbravka - Podunajské Biskupice vyhľadá 12+70, čo je 59 minút, pričom ťažko čakať aj mimo špičku, že sa to stihne. Potom v špičke to môžu byť hocijaké relácie typu Dúbravka - Rača, alebo DNV - Vajnory, nachytať 20 min meškanie pri celom meste nie je v špičke problém (tam 5 min., tam 3 min., onam prípoj ujde...). Preto si myslím, že 90 min. lístok je v BA akurát.
Neexistujú, lebo tá sobotná linka Slovak Lines Express zo Serede cez Trnavu cez bratislavské nákupné centrá na AS (a späť) bola, tuším v októbri 2010, zrušená.
Mimochodom, kde sa dá v reáli cestovať dlhšie ako hodinu? (teraz nemyslím spojenia typu Ketelec - ČOV DNV) Bo ja som kamkoľvek vždy (aj bez plánovania) zvládal do hodiny (napr. aj DNV - Dolné Hony). A cez víkend do 90 minút už úplne všetko.
Nedá sa zovšeobecňovať, každý prípad sa individuálne musí posúdiť, lebo medzi cestujúcimi je všade mnoho "vychcálkov", ktorí sa snažia oblbovať. Aj cestujúci môže pomôcť, hlavne sám sebe, keď pri žiadosti o odpustení pokuty doloží svoju žiadosť o čo najviac detailov (napr. kedy prišiel na prestupnú zastávku, čo meškalo, resp. nešlo a pod.).
Hádať sa nechcem, presné znenie PP si už nepamätám. Ak je to skutočne tak, ako vravíte, tak je to + pre DPB, avšak aj tak to vždy bude stres pre cestujúceho: revízor mi dokáže, že spoj meškal len 3 min, avšak ja som mimo 20 min, lebo mi ušiel prípoj. Či aj toto sa zohľadňuje?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA