Reply on: MatejBA #159934:
Problém je v tom, že práve pri 60 min. CL nikto necestuje bez prestupu (hádam iba L5 má takú dlhú trasu, aj to by musela dosť meškať). A keď človek prestupuje, tak dispečer nemá moc ako zistiť, či mi naozaj predošlý spoj meškal, alebo som si cestou odskočil na café, takže tam má cestujúci proste smolu. Toto je podľa mňa prínosom zrušenia 30 min. lístka, lebo boli problémy, že hodne ľudí cestovalo 20-25 min s prestupom, pričom skrz meškanie cestovali povedzme 35 min, čiže 5 min. načierno. Bratislava je však veľká a toto by sa malo vyriešiť tým 90 min. CL po prípadnom zdražení, ako som spomínal.Ináč jeden vodič raz vravel, že ak je nejaká mimoriadnosť v MHD (napr. 30 min. nejazdia električky), tak vtedy to revízori vedia a akceptujú. Ale ak by sa niekto hádal, že skrz zápchu meškal spoj 2 min, on nestihol prípoj a kvôli tomu cestuje 65 min. miesto povedzme 55 min, tak nemá šancu
barack40
Ak ale nechceme zneprehľadňovať tarifný systém, stačí "zneužiť" zdraženie, ktoré aj tak raz bude musieť prísť: Hodinový lístok zdražený o pripravovaných 20% (teda 0,85€) by sa mohol predĺžiť na 90 min - pre ľudí by to vyzeralo ako menej drastické zdražovanie, ale zase DPB by na tom moc neprerobil, tých ľudí čo cestujú dlhšie jak hodinu a nemajú PCL až tak veľa nie je...