Ako je to SORmi a ich odstavenim ? ( mam na mysli 1. dodavku 1821-30 , 2841-50, 42xx ) Pojdu do premavky 10.1.2011 ? Lebo by mohla mat Petrzka trochu problem s vypravou
Btw.: V Uni Credit Banke od zajtra vydavaju Bratislavsku mestsku kartu (tiez ju budu vydavat VUB a OTP, ale neviem ci tiez od zajtra). Ak nemate ucet ani v jednej z tychto bank, mozete si v Uni Credit Banke zakupit mestsku kartu Prepaid za 3 eura na rok... Bude Vas to ale stat 20 eur: 3€ poplatok, 5€ je minimalny zostatok a dalsich 12€ si musite na uvod na kartu dobyt (a okamzite s nimi mozete disponovat)... Avsak, pokial mate mestsku kartu prepaid tak (minimalne v UCB) platite nie len za vybery, ale aj platbu tou kartou.
Zlava na PCL bude poskytovana zrejme len pri platbe mestskou kartou (s vynimkou kupy cez internet, tam ASI mozete pouzit cokolvek).
Podla mna po prehodeni tej N68/N91 v Petrzalke by to bolo komfortnejsie ako dnes (napr. aj preto, ze z Luk su spojenia do rozlicnych casti centra). V com vidis zhorsenie?
budú tie autobusy vyplieskané jak rezne, stačí aj nerovnosť na ceste a už to s ním pleskne. Na väčšinu krokov z čias Záhradníka ešte naša MHD doplatí, dúfajme, ale že čo najmenej.
ale neobsluhujes to dostatocne komfortne. A robit zmeny len preto aby soutos mal co robit...
Skus sa pozriet na problematicke veci nie na tie co funguju, napr. DNV.
Pan nikdy nepocul o takom niecom, ze by sa robila zmena kvoli niecomu inemu ako setreniu? Navrhol som to, lebo som sa snazil to cele obsluzit lepsie a myslim si, ze tento system by lepsi bol.
Pacit sa ti to nemusi, tvoj nazor budem respektovat. Ale taketo blbe otazky by si si odpustit mohol.
a naco to potom prerabas? aby si posielal busy pre tych, ktory sa nezmestia do prveho?
v jedno mas pravdu stvrtina obyvatelstva potrebuje stvrtinu miestokm
1. Ano, ta Panonska cesta je problem, teoreticky sa to da riesit presmerovanim N91 z Kopcianskej na Panonsku (resp. ona by to mala stihat aj aj keby bolo treba).
2. Ale vsak obsluha sa nejak vyrazne nezhorsuje. (btw: stvrtina obyvatelstva potrebuje stvrtinu vzkm = blbost)
3. To sa da riesit prehodenim trasy N68 a N91 v Petrzalke (cize N68 cez Zaporozsku, Kopciansku/Panonsku na Vysehradsku - oznacit ako N93 a N91 poslat cez Farskeho, Starohajsku a Panonsku do JRC, pripadne moze tiez jazdit cez Luky a fungovat ako posilovka pre tych co sa nezmestia do N93...). To je dokonca lepsie z hladiska jazdnej doby (aj ked N91 by mala v Cunove len 15 minutovu prestavku, nie 30, ale to nie je zasadny problem.
jA som to tiez tak chapal, ze N99 rusis.
1. No mas tam dost neobsluhovanych zastavok. V Petrzalke jedna neobsluhovana zastavka = par tisic ludi. Aj ked pri vacsine je dochadzkova vzdialenost OK, pri ZST Rusovce a VS Manazmentu si sa sekol. Tie proste musis obsluhovat.
2. Petrzalka to je stvrtina obyvatelov Bratislavy. Vzdy si to treba uvedomit, ked niekto preraba linkove vedenie. Strvtina obyvatelstva potrebuje stvrtinu vzkm.
3. navrhnut na N91 v danom trasovani solo?!?! WTF, akoze chces nehavat ludi cakavat v noci na dalsi nocak, do ktoreho sa asi znovu nepomestia?? Dnes je N93 na Zochovej v piatok sobotu plna!
Sorry, to som zabudol napisat aj do toho druheho prispevku - ratam so zachovanim N99 v sucasnej trase, len som ju tam neuvadzal, kvoli prehladnosti Dokonca vo finalnom textovom navrhu mam navrhnute nadvaznosti medzi N99 a N68 na Holicskej (kvoli beusakom)...
roman2