Reply on: no.ev.di. #158995:
inac ani toto nechapem, preco bolo treba hned po vyradeni zlikvidovat (a rozoberat) vsetky Bambusy, ktore tam stali vonku na "trave" ledva 3-4 mesiace? Stare vraky, co tam stoja uz 100 rokov, zrejme nikomu nevadia, ale Bambusov sa bolo treba zbavit hned ? ? A ked nebodaj pride nedostatok klbov na vsetkych kolonach (asi Petrzalka by to zvladla, ale podla mna 1. a 2. kolona len tazko), tak co idu znovu-sprevadzkovat? Kratke plynaky, ktore by uz mali naozaj ist na rozpalenie? ?
810zssk
1. Ano, ta Panonska cesta je problem, teoreticky sa to da riesit presmerovanim N91 z Kopcianskej na Panonsku (resp. ona by to mala stihat aj aj keby bolo treba).
2. Ale vsak obsluha sa nejak vyrazne nezhorsuje. (btw: stvrtina obyvatelstva potrebuje stvrtinu vzkm = blbost)
3. To sa da riesit prehodenim trasy N68 a N91 v Petrzalke (cize N68 cez Zaporozsku, Kopciansku/Panonsku na Vysehradsku - oznacit ako N93 a N91 poslat cez Farskeho, Starohajsku a Panonsku do JRC, pripadne moze tiez jazdit cez Luky a fungovat ako posilovka pre tych co sa nezmestia do N93...). To je dokonca lepsie z hladiska jazdnej doby (aj ked N91 by mala v Cunove len 15 minutovu prestavku, nie 30, ale to nie je zasadny problem.