Zdravím. Vyjadril by som sa k hromadnému vyraďovaniu TAM-Busov.
Podľa mňa je ich aj škoda, aj keď samozrejme nové už nie sú.
Boli to výkonné vozidlá so silným motorom.
Čomu sa však čudujem, že boli vyradené aj "červené" vozy po relatívne nedávno robenej generálnej oprave.
Byť to na mne, ja by som osobne vyradil radšej niektoré zeleno-žlté "plesňové" karosy alebo IK435 z najstaršej série.
TAM bus predsa len pôsobí o málo modernejším dojmom ako Karosa B741.
Mohlo sa tak 15-20 najlepších vozidiel nechať, spraviť generálnu opravu a zvyšok rozobrať na náhradné diely. A aj niektoré tie by mali byť relatívne dostupné, lebo TAM je vlastne licencia od MAN-u a tých sa vyrobilo plno.
Škoda, že sa nechali tieto vozy schátrať.
A ešte jedna vec. TAMbusy čo boli po GO mali Akustické hlásiče zastávok.
Čo sa s nimi plánuje? Lebo by bolo vhodné z vyradených vozov ich premontovať napr. aj do nových SORov.
Podľa mňa je ich aj škoda, aj keď samozrejme nové už nie sú.
Boli to výkonné vozidlá so silným motorom.
Čomu sa však čudujem, že boli vyradené aj "červené" vozy po relatívne nedávno robenej generálnej oprave.
Byť to na mne, ja by som osobne vyradil radšej niektoré zeleno-žlté "plesňové" karosy alebo IK435 z najstaršej série.
TAM bus predsa len pôsobí o málo modernejším dojmom ako Karosa B741.
Mohlo sa tak 15-20 najlepších vozidiel nechať, spraviť generálnu opravu a zvyšok rozobrať na náhradné diely. A aj niektoré tie by mali byť relatívne dostupné, lebo TAM je vlastne licencia od MAN-u a tých sa vyrobilo plno.
Škoda, že sa nechali tieto vozy schátrať.
A ešte jedna vec. TAMbusy čo boli po GO mali Akustické hlásiče zastávok.
Čo sa s nimi plánuje? Lebo by bolo vhodné z vyradených vozov ich premontovať napr. aj do nových SORov.
Mike