Nie celkom. Keď zrušili linku do Mosonmagyarováru, tak (už neviem či od konca júna alebo až od začiatku júla) doteraz majú namiesto CP oznam: "Linka Mosonmagyarovar od 1.7.2010 nebude premavať. Je zrušená do odvolania."
dnes na Regine rozpravali o tych busoch, vraj ich navrhovali spolu s mamickami vozickarov 3 roky ? a hopkacik vravel, ze 99,9% vsetkych je spokojnych ?
To znamená, že 1199, kde sa v pondelky, (keď je najviac vozíčkarov) prepravovalo až 9 vozíkov (cez týždeň 7) nahradila 1033, kde sa zmestí 5 vozíkov, z toho jeden je v uličke hneď za kabínou.. (buď vodič zoberie viac na svoje triko alebo sa počet vozíčkarov prepravovaných š. spojmi 2 a 4jednoducho obmedzí..)
Hendikepovaní si síce môžu uchytiť vozík, no zboku pri okne nemajú tyč na chytenie, naktorú boli zvyknutí z 1030 alebo 1199.
A to NEznamená, že cestujúci sa môže posadiť ako bežne, lebo v 1199 napr už keď sa cestujúci dostal do vozidla, sedadlá boli na úrovni podlahy, kdež to tuto musia hendikepovaní vyjsť na sedadlo na vyvýšenom schode (lebo sedadlá v NP časti boli odstránené pre vozíky)
A tí hendikepovaní vlastne budú môcť nastupovať iba 3. dvermi, lebo rovno pred druhými dvermi bude tiež uložený vozík...
?
Tieto moderné busy ale majú plnohodnotný tarifný a informačný systém.. žeby cez prázdniny chodili na bežné linky MHD? kapacita na sedenie 22miest...
?
Nikam "NEZMYZLI", ale jazdia na linkách 5 a 11. Deviatka je rozdelená linka medzi Trnávku a Krasňany a Trnávka vôbec nedisponuje električkami T6. No a tých pár T-3 duplákov z Krasňan teraz jazdí na linke 9.
Pozorovala som situáciu trochu dlhšie a myslím tým, že na tomto mieste, v takýchto podmienkach je v tom, ako je zastávka vybudovaná zakotvené latentné ohrozenie...
Dexter1