Reply on: no.ev.di. #158145:
Električkovú trať na Košickej určite nie v strede, jednak kvôli organizácii v križovatke Miletičova-Košická a jednak kvôli stromom, ktoré v stredovom páse rastú (najmä v pravej časti), ale excentricky, miesto východnej dvojpruhovej komunikácie Košickej. Zo západnej časti urobiť dvojpruhovú komunikáciu (jeden pruh by sa mal získať zúžením zeleného pásu), plus širší pruh umožňujúci šikmé parkovanie (pred križovatkou ako normálny pruh). Ak by bola trať zatrávnená, Košická by prestavbou získala charakter zeleného "bulváru".
kecho
ad 1/bude tam výjazd z garáže, takže asi ťažko
ad 3/prístrešky má na starosti mesto s jcd a nie dpb
ad 4/a čo takto zmena linkovania, pripravovaná od roku 2005?
ad 5/odklon na Vazku = 7/17, 11 takže budú dávať 2x prednosť na neriadenej križovatke, pritom raz idú z vedľajšej = zrýchlenie? ?
Re #158130 no.ev.di.: toť údajne zdôvodnenie mesta na požiadavku dpb hlavne, že na záhradníkovu bolo vyhodených viac než dosť, na Račianskej "sa našli" tiež... aha, to bolo vlastne budovanie v prospech IGK, takže keby sme to prezentovali na spôsob - vybudujeme zastávku=pomôžeme IAD, možno by "sa našli"
Re #158141 ivanbuto: ahoj, ak vieš, pls dve otázky
1-čo bráni predĺženiu Tbus trate do Ovsišťa, keď už v 2005 pri odovzdávaní mosta realitný agent vyhlasoval, že "most je pripravený na natiahnutie Tbus vedenia"? nie sú peniaze? vie sa, aké by asi boli náklady?
2-prečo "sa nedá" medzi Trhoviskom a GJH zakázať v pravom pruhu parkovanie IGK a urobiť z neho buspruh?