V tuneli sa caka na nejake nestastie? Na keru rit tam maju kamerovy dohlad, ked asi nevedia aku tam maju situaciu? Hrube ladove spice visiace nad jazdnou drahou elektricky ich zjavne netrapia....jeden krasny je tam, kde elektricky cakaju na gule na nabrezie...predpoklada,ze stresny laminat na T3 v oblasti kabiny vodica, resp. zadnej plosiny by velku sancu nemal ak by sa to utrhlo...
Ike
niekde mal inak celkom pravdu, ale vzápätí to totálne znegoval...
- určite nie je možné spoliehať na segregáciu regionálnej a mestskej dopravy, ale naopak ich integrovať s tým, že železnica bude nosná. Ale to nie je všeliek. Môže to byť riešenie dopravy pre vzdialené časti BA (ako DNV, Rusovce, Vajnory) a pre denný dochádzkový región BA, ale rozhodne nikto nebude využívať vlak vrámci centrálneho intravilánu mesta (Petržalka-Centrum je, ako hovorí klasik "galaktická sprostosť"). Mne osobne by sa v kontexte dochádzkového regiónu pozdávala koncepcia nosnej železnice + prestupných bodov pre obce bez obsluhy železnice (a v prípade obcí, bez železničnej obsluhy, ale v blízkosti mesta systém P+R). Tu ale železničná doprava rieši mestkú nepriamo (ako vedľajší produkt) a o to ide... Toto p. Guttman zjavne nechápe. Zbavme sa dochádzajúcich áut (v kontexte suburbanizácie platí, že každý člen rodiny má auto) a ulice sa vyprázdnia, čím sa otvorí cesta PRIAMEMU riešeniu MHD.
- Čo sa týka trolejbusov vs. CNG, tiež má pravdu. Z estetického hľadiska pôsobí elektrické vedenie propulzívne.
svoje relatívne rozumné tvrdenia ale zabil tým, že nazval električku kolíznou, nestabilnou v kontraste so železnicou, pričom reči o rozširovaní rozchodu komentovať ani nebudem...
K dokonalosti azda chýba rozprávková zmienka o zintegrovaní električkových tratí do siete ŽSR s premávkou hybridných vozidiel... ? ?