U tých výhybkách viem, často ich prehadzujú na 9, ktoré idú od Račianskej do Ružinova, ale to je technický problém, ktorý DP môže v krátkom čase vyriešiť či je to neriešiteľný problém, keď ostatné výhybky sa dajú ovládať elektricky ?
ibaže na zastávke L2,8 a 9 keby stáli 7,11 a 17 tak by to nebolo od veci. Ibaže spraviť to len v jednom smere je zas volovina. Keby sa radšej obmedzila IAD (tiež nemusí mať všade prístup), tak to tam v pohode šlo mať tú zastávku.
"Dokonca sa objavili názory, že treba tu automobilovú dopravu vylúčiť a presmerovať inou trasou. No ja naozaj neviem, prečo by mali na zlé rozhodnutia doplácať motoristi. Navyše tadiaľto premáva aj autobus MHD linky č. 94 do Petržalky."
A preco by na motoristov mali doplacat vsetci ostatni? Krom toho nie je problem urobit dopravnu znacku zakaz vjazdu s dodatkom okrem MHD
Ja si skor myslim, ze fakt by mali vylucit dopravu presne z toho miesta ako je zastavka. Ked ludia-nemotoristi mozu prejst nejaky kusok na zastavku, tak ludom-motoristom neodpadnu nohy ked zaparkuju o 1 ulicu vedla
Ten prejazd z 23-ky na 24-ku som spomínal ja v Dispečerskom fóre 30. 10 2010. ? A áno (ako mi tam napísal Johny D) bolo to výnimočne z dôvodu meškania.
Nie, pokial viem tak tie odchody co su pisane v CP L3 su naozaj oznacene ako L3... par krat som isiel spojom L3 co mal vnutri ako vychodziu zastavku Vazovovu
Este k tej 17: Ked chodim do skoly na deviatu tak pomerne casto chodim po osmej 17kou z Racka smer Raca... sranda ale je, ze v ZCP po osmej ziadne odchody nie su... Pozna niekto dovod?
Dva spoje linky 17 idú až do Rače a keďže od Vazovovej sú vedené v CP 3-ky, zrejme si tiež prehodia aj číslo linky na 3. Iné prejazdy aj s cestujúcimi ma nenapadajú a zrejme už ani nie sú, ale nedávno tu niekto spomínal, že jeden vodič robil prejazd z 23-ky na 24-ku aj s cestujúcimi, ale to bola iba výnimka.
Re #158047 Ike: Tú vzdialenosť som myslel, že okolo tvojej nehnuteľnosti máš v správe všetky chodníky, schody, cestičky pre chodcov atď do vzdialenosti 22 metrov. Táto vzdialenosť fakt nie je zanedbateľná.
Trochu zaparafrázujem: ? ? ?
To isté platí aj o vlaku, stačí trochu snehu a celá vlaková doprava stojí. Napriek tomu, si myslím, že vlak má svoje miesto v mestskej verejnej doprave. Vo veci rozširovania žel.tratí sa neviem vyjadriť. Skôr to vidím v jej modernizácii, tj. vytypovania úsekov, ktoré sa prebudujú na úzky rozchod a postupne etapovite celé mesto s tým, že by sa podľa toho mala začať aj obnova železničného parku. Skúste toto p. Guttman premyslieť, bude to raz potrebné urobiť .
Je to ináč, ako
myslíte. Ako ste došli k záveru, že železnice nemajú dôvod riešiť okrem regionálnej dopravy aj dopravu mestskú? Keby ste sa pozreli do veľkých miest, tak by ste videli, že práve železnice majú veľký podiel na počte prepravených osôb v mestách. Viedeň prepája stanice, Praha taktiež, pričom je tam električka aj metro. Ono a to píšem stále dookola, lebo je to jednoducho tak, doprava v meste sa nedá riešiť bez riešenia aj v regióne. O desať rokov bude, dúfam, IDS v Bratislave vybudovaný tak, ako je to v štúdii. Ak to nebude, Bratislava bude mať naozaj problémy s dopravou. Mimochodom, zabudnite na trolejbusy. Tie svoju prednosť - ekologickej dopravy po začatí výroby autobusov na plyn stratili a v rovinatom teréne nemajú opodstatnenie. Práve naopak, sú nákladnejšie, zraniteľnejšie a v prípade poruchy trolejového vedenia alebo trolejbusu vytvárajú prekážku na komunikáciach. To isté platí aj o električke, stačí trochu snehu a celá električková doprava stojí. Napriek tomu, si myslím, že električka má svoje miesto v mestskej verejnej doprave. Vo veci rozširovania el.tratí sa neviem vyjadriť. Skôr to vidím v jej modernizácii, tj. vytypovania úsekov, ktoré sa prebudujú na široký rozchod a postupne etapovite celé mesto s tým, že by sa podľa toho mala začať aj obnova električkového parku. Skúste toto premyslieť, bude to raz potrebné urobiť .
V normálnom svete by mal Ámos pravdu. BOHUŽIAĽ sú niektoré zákony dodnes v rozpore s Ámosovým názorom, ktorý vychádza z elementárnej logiky. Okrem odhrabávania cudzích komunikácii sú to napríklad pamiatkári, ktorí ti možu nariadiť, akým sposobom máš udržiavať svoju nehnuteľnosť, aké máš mať na nej okná a aké máš mať na tých oknách kľučky bez toho, že by ti čo len eurom na ne prispel. Dosledkom sú "nešťastnou náhodou" padnuté a vyhoreté pamiatkovo chránené objekty.