Pomocou N sa dostatocne odlisi nocak a mozno uplatnit oblastne cislovanie. N29 ci N37 jasne urcuje smer. Eliny mozu byt Nx, alebo N0x, troliky N1x a autobusy N2x az N9x.
Vykon vo verejnom zaujme by dopravca za danych podmienok nevykonaval ...
Kedze DPB nocnu dopravu robi napriek NEobjednavke od mesta, nejde o vykon vo verejnom zaujme a mesto tu nevystupuje ako objednavatel, ale len ako vlastnik. Toho nemusi zaujimat ako to robi, hlavne ak neprodukuje stratu z danej cinnosti.
Jeden z argumentov k nocakom je plno ciernych pasazierov. Hadam ma nezabijete ak navrhnem nasledovne:
v nocakoch sa bude nastupovat prednymi dverami a bude doplnkovy predaj za 25 Sk. Vo vybranych spojoch (N31 a pod) bude sprievodca/revizor. Myslite ze sa to neoplati?
Ja osobne si myslím, že naťahať po Petržalke trolejbusy ako napájače k električke by bolo vhodné. Samozrejme sa okrem toho nedajú vyničiť autobusy tranzitujúce na druhý breh úplne. A bolo by vhodné to, čo jazdí často, previesť do E trakcie.
I.
ja sa bavim o tom, ze trolejbus je vyrazne vyssia investicia a natahat troleje po celej petrzalke pri jej trafenej cestnej sieti by bolo financne narocne. preto ho aj povazujem za "vyssiu" formu dopravy. autobusy uz mame a ak by fungovali iba ako obsluha k nosnej elektrickovej trati, nepovazujem trofliky v petrzalke za potrebne. tot vse... hovorim bludy?
Ježišikriste, čo to znamená "autobusy by úplne postačili". Veď trolejbus nie je žiadna vyššia forma MHD ako autobus a nedodáva sa do príslušnej štvrte za odmenu ale preto, že je pri dostatočne hustej premávke (a to by v Petržalke bolo splnené) lacnejší ako autobus a vždy šetrnejší.
I.
Nezmysel. V Petržalke bývajú aj úplne normálni ľudia. A kvôli tomu, že je tam vysoká koncentrácia spodiny, nemôžeme tým normálnym brať normálnu MHD alebo im tam posielať šroty.
Okrem toho, otázka, či zaviesť do Petržalky T-busy, električky alebo nič, nie je o tom, kto tam býva ale čo je pre Petržalku z dopravného hľadiska optimálne.
Niekedy v priebehu mesiaca budeme mať pitku s jedným z "vieštosanedá". U6 teraz ako keby som počul:"Vieš, my sa snažíme, bojujeme ako levy ale nejde to":-((. Skúsim sa ho spýtať, čo sa dá spraviť.
Osobne by som preferoval označenie nočných liniek samostatnou sériou ale budapeštiansky systém "6É" tiež nemusí byť zlý.
Inak vaše úvahy o nočných spojoch v BA sa mi páčia veľmi, má to len jeden drobný háčik - magistrát nedá a tupý železničiar ho v tom ešte podporuje.
I.
Takú k....inu, že zvýšenie ceny lístka bolo zapríčinené jeho zneužívaním cestujúcimi, to Ti ktorý z riaditeľov DPB do huby vložil? To je tak všivavé boľševické zdôvodnenie, že mi z toho až zle prichádza. Takú p....inu vedia vypustiť zo seba len DPB a ŽSR/ZSSK.
I.
Také križovatky sa bežne vyskytujú. Inak ale predstava súdrouhov managorov je, že zo stanice len na Pražskú, na Štefánikovu nie, a zo Štefánikovej na hl. st. tiež nie.
I.
Trochu offtopic: Vsimli ste si ze v Nemecku v poslednych 3-4 tyzdne uniesli uz 3 autobusy MHD? Neviem si predstavit , ze by nieco bolo aj u nas ved keby uniesli taku 1131 alebo nieco podobne tak by nedosli dalej ako po Jur pri Bratislave lebo by sa im bus rozpadol:) Nevraviac o preplnenosti busov v BA Terorista by sa tam ani nezmestil;)
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Igorko
Okrem toho, otázka, či zaviesť do Petržalky T-busy, električky alebo nič, nie je o tom, kto tam býva ale čo je pre Petržalku z dopravného hľadiska optimálne.