Pomocou N sa dostatocne odlisi nocak a mozno uplatnit oblastne cislovanie. N29 ci N37 jasne urcuje smer. Eliny mozu byt Nx, alebo N0x, troliky N1x a autobusy N2x az N9x.
Vykon vo verejnom zaujme by dopravca za danych podmienok nevykonaval ...
Kedze DPB nocnu dopravu robi napriek NEobjednavke od mesta, nejde o vykon vo verejnom zaujme a mesto tu nevystupuje ako objednavatel, ale len ako vlastnik. Toho nemusi zaujimat ako to robi, hlavne ak neprodukuje stratu z danej cinnosti.
Jeden z argumentov k nocakom je plno ciernych pasazierov. Hadam ma nezabijete ak navrhnem nasledovne:
v nocakoch sa bude nastupovat prednymi dverami a bude doplnkovy predaj za 25 Sk. Vo vybranych spojoch (N31 a pod) bude sprievodca/revizor. Myslite ze sa to neoplati?
Ja osobne si myslím, že naťahať po Petržalke trolejbusy ako napájače k električke by bolo vhodné. Samozrejme sa okrem toho nedajú vyničiť autobusy tranzitujúce na druhý breh úplne. A bolo by vhodné to, čo jazdí často, previesť do E trakcie.
I.
ja sa bavim o tom, ze trolejbus je vyrazne vyssia investicia a natahat troleje po celej petrzalke pri jej trafenej cestnej sieti by bolo financne narocne. preto ho aj povazujem za "vyssiu" formu dopravy. autobusy uz mame a ak by fungovali iba ako obsluha k nosnej elektrickovej trati, nepovazujem trofliky v petrzalke za potrebne. tot vse... hovorim bludy?
Ježišikriste, čo to znamená "autobusy by úplne postačili". Veď trolejbus nie je žiadna vyššia forma MHD ako autobus a nedodáva sa do príslušnej štvrte za odmenu ale preto, že je pri dostatočne hustej premávke (a to by v Petržalke bolo splnené) lacnejší ako autobus a vždy šetrnejší.
I.
Nezmysel. V Petržalke bývajú aj úplne normálni ľudia. A kvôli tomu, že je tam vysoká koncentrácia spodiny, nemôžeme tým normálnym brať normálnu MHD alebo im tam posielať šroty.
Okrem toho, otázka, či zaviesť do Petržalky T-busy, električky alebo nič, nie je o tom, kto tam býva ale čo je pre Petržalku z dopravného hľadiska optimálne.
Niekedy v priebehu mesiaca budeme mať pitku s jedným z "vieštosanedá". U6 teraz ako keby som počul:"Vieš, my sa snažíme, bojujeme ako levy ale nejde to":-((. Skúsim sa ho spýtať, čo sa dá spraviť.
Osobne by som preferoval označenie nočných liniek samostatnou sériou ale budapeštiansky systém "6É" tiež nemusí byť zlý.
Inak vaše úvahy o nočných spojoch v BA sa mi páčia veľmi, má to len jeden drobný háčik - magistrát nedá a tupý železničiar ho v tom ešte podporuje.
I.
Takú k....inu, že zvýšenie ceny lístka bolo zapríčinené jeho zneužívaním cestujúcimi, to Ti ktorý z riaditeľov DPB do huby vložil? To je tak všivavé boľševické zdôvodnenie, že mi z toho až zle prichádza. Takú p....inu vedia vypustiť zo seba len DPB a ŽSR/ZSSK.
I.
Také križovatky sa bežne vyskytujú. Inak ale predstava súdrouhov managorov je, že zo stanice len na Pražskú, na Štefánikovu nie, a zo Štefánikovej na hl. st. tiež nie.
I.
Trochu offtopic: Vsimli ste si ze v Nemecku v poslednych 3-4 tyzdne uniesli uz 3 autobusy MHD? Neviem si predstavit , ze by nieco bolo aj u nas ved keby uniesli taku 1131 alebo nieco podobne tak by nedosli dalej ako po Jur pri Bratislave lebo by sa im bus rozpadol:) Nevraviac o preplnenosti busov v BA Terorista by sa tam ani nezmestil;)
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
- Ta 516 su dve linky odjakziva, a aj budu. Maju spolocne iba vozidla (su 2, kazdy odchod ide voz inu vetvu). Nepocul som ziadne rozumne odovodnenie, preco su tie dve linky pod jednym cislom.. Maju iba spolocnu jednu konecnu a ziadne ine zastavky..
- Ja by som tiez 503 -> 32 a 518 -> 41.
- U nas mozes mat na displeji na mieste linky aj napis Ahoj alebo BUSE..
- Mozes si pozriet stranku Mercedesu, tam su vsetky autobusy aj s fotkami. Je to v nasich odkazoch na weby.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy