A vôbec, dnešné nočné linky v BA (501 - 518) by som preznačil nasledovne:
501 > N21 502 > N29 503 > N33 504 > N1 505 > N63
506 > N93 507 > N95 508 > N91 509 > N74 510 > N202
511 > N8 512 > N78 513 > N204 514 > N2 515 > N3
516 > N203 517 > N67 518 > N32
Samozrejme, niektoré čísla sú diskutabilné a pripúšťam aj iné označenia.
501 > N21 502 > N29 503 > N33 504 > N1 505 > N63
506 > N93 507 > N95 508 > N91 509 > N74 510 > N202
511 > N8 512 > N78 513 > N204 514 > N2 515 > N3
516 > N203 517 > N67 518 > N32
Samozrejme, niektoré čísla sú diskutabilné a pripúšťam aj iné označenia.
Vladimír
Re #15727 Neopl@n: Nežartuj. A načo? Veď tu nejde len o prachy, ale aj o zmysel. Veď si predstav nočnú linku 77...
Re #15728 si: Ja s trasou a celým návrhom veľmi súhlasím, len by sa mi viac páčilo označiť linku N202 - je to skôr ľuďom jasné ako N200...
Re #15729 hroch: Tak tu žiaľ nemožno skonštatovať iné, ako odlisšný názor. Ja predsa vo svojej myšlienke ponechávam význam písmena N v označení linky ako vyjadrenie jej premávky v noci. Na druhej strane si však myslím, že ak budem stáť uprostred noci napr. pod Novým mostom, skôr pochopím číslo linky N29 (smer Devín) ako N2 (ako ekvivalent dnešnej 502). Bratislavčanom to pomôže a turisti predsa to svoje N-ko mať budú.
Ja viem, že zákon o zmluve o výkonoch vo verejnom záujme existuje. Ale tu predsa ide o prístup ľudí - v tom som mal na mysli zmeniť systém. V Prešove DP dostáva balík peňazí, a v žiadnom prípade nediskutuje s poslancami o tom, že linku X presmeruje tam a tam, a linku Y skráti len tam. Taktiež žiadneho poslanca nezaujímajú ubehnuté kilometre. Ak DP pri nezmenenom CP kilometre šetrí, je to plus pre podnik, a nie, že ho mesto "napadne", že nedodržuje zmluvu o objednaných kilometroch. Hovorím znova, že v BA sa to pohne s linkami k lepšiemu, keď o nich rozhodne úzka skupina ľudí v DPB a nie výbor nejakej MČ alebo magistrát.