Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #157045:
a mozno to bude suvisiet aj s nikami a stlpmi pri ZS Dubovej 🙂
Reply on: Ike #157043:
v danom case zacinali rekonstrukcie Lamacskej, Brnianskej, Prazskej...mozno si aktualna situacia vyziadala nejaku operativnu spojku na vyjazdy/dojazdy....mozno si raz niekto spomenie, na co to sluzilo...
Reply on: TeBeCe #157042:
moze byt... ale aky by bol jej vyznam?
Reply on: Ike #157041:
takze to mohla byt aj nejaka kratkodoba manipulacna trat..... ❓
Reply on: TeBeCe #157039:
dozvedel som sa, že "chodili tam trolejbusy". Detaily si už môj otec nepamätá ?
Reply on: Martin Fundárek #157038:
tak nemôžme vylúčiť ani možnosť, že napr. obyvateľom zobrali predzáhradky, resp. že chodník bol delený od vozovky trávovým pásom, ktorý sa zrušil. Poprípade sa mohlo využiť nevyužité parkovisko. To sú detaily, ktoré ani miestni obyvatelia nevedia ? Chcel som tým len potvrdiť to, že tam kedysi bolo obratisko a že pravdepodobne trolejbusy prestávkovali práve tam 🙂
Reply on: Ike #157035:
je potvrdene aj to, ze to bolo v prevadzke, alebo su potvrdene len droty?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #157035:
Nič. Práve to som hovoril, že cesta tam je širšia z iného dôvodu, preto sa tam urobilo obratisko. Opačná domnienka je, že sa cesta rozšírila preto, aby sa mohli urobiť obratisko. Mne sa zdá ako reálnejší prvý variant.
Reply on: no.ev.di. #157002:
Nehovor? Takže to, že som sa s tou 213 točil na Búdkovej, sa mi prisnilo?
to fakt nikde neexistuje zoznam liniek od roku 1989 - 2001 po jednotlivych rokoch aj s CP aj s trasami?
Reply on: Martin Fundárek #157034:
čo bráni domnienke, že lokalita obratiska sa vybrala práve z dôvodu šírky tej cesty? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #157022:
A nie je ten úsek záhadne širší z iného dôvodu? Podľa zástavby by som povedal, že to usporiadanie tam nebude zo 70-tych rokov.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #157004:
Brnianska sa stavala v 70-tych rokoch. 1941-1974 viedla po celej Pražskej a Brnianskej obojsmerná trať. Na juhu siahali drôty na Červený kríž (1943), Búdkovú (1961), a od 1971 do 1974 premávala linka 13 na Hroboňovu (17 na Búdkovú), kde sa točila jednosmerne cez Prokopa Veľkého a Brniansku. Od 1974 bola postavená trať na Lovinského, jazdila tam 17-ka a 13-ka bola skrátená na Búdkovú. Po prestavbe Brnianskej bolo akákoľvek napojenie na Brniansku nemožné.
Reply on: no.ev.di. #157002:
Ešte v polovici 90-tych rokov chodila 213 naozaj až na Búdkovú, potom ju skrátili po Hodžko, neviem presne kedy a krátky čas, keď zrušili 214 chodila v úseku Koliba - Šulekova.
Reply on: no.ev.di. #156978:
Bolo to presne naopak, L70 chodila z Lúčnej okolo Prístavu a po Košickej a od zastávky Svätoplukova po dnešnej trase pod NM. L71 chodila po Bajkalskej, Prievozskej, Košickej a Landererovej. Zmenilo sa to pri výstavbe Apolla. 70 dali na dnešnú trasu a 71 rovno cez Prístavnú a Landererovu.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peon #156987:
A ešte 107.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #156978:
E-e. Máš to presne naopak. Linka 30 premávala v bezvýlukovom stave cez Prístavnú, Košickú, Mlynské nivy a Dostojevského rad. Cez Bajkalskú a Prievozskú jazdila 115.
Reply on: dopravak123 #157019:
Takže dispečing bol na Olejkárskej aj vtedy, keď vedenie DPB sídlilo čiastočne na Štefánikovej a Tolstého? Čo bránilo tomu, aby od cca 1981 bol celý DPB na Olejkárskej?
Reply on: Petto #157025:
24 alebo 25

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.