Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #157002:
Ešte v polovici 90-tych rokov chodila 213 naozaj až na Búdkovú, potom ju skrátili po Hodžko, neviem presne kedy a krátky čas, keď zrušili 214 chodila v úseku Koliba - Šulekova.
Reply on: no.ev.di. #156978:
Bolo to presne naopak, L70 chodila z Lúčnej okolo Prístavu a po Košickej a od zastávky Svätoplukova po dnešnej trase pod NM. L71 chodila po Bajkalskej, Prievozskej, Košickej a Landererovej. Zmenilo sa to pri výstavbe Apolla. 70 dali na dnešnú trasu a 71 rovno cez Prístavnú a Landererovu.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peon #156987:
A ešte 107.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #156978:
E-e. Máš to presne naopak. Linka 30 premávala v bezvýlukovom stave cez Prístavnú, Košickú, Mlynské nivy a Dostojevského rad. Cez Bajkalskú a Prievozskú jazdila 115.
Reply on: dopravak123 #157019:
Takže dispečing bol na Olejkárskej aj vtedy, keď vedenie DPB sídlilo čiastočne na Štefánikovej a Tolstého? Čo bránilo tomu, aby od cca 1981 bol celý DPB na Olejkárskej?
Reply on: Petto #157025:
24 alebo 25
Reply on: Petto #157025:
Na 83 bolo tusim 24 vozov maximum. Johny D vie presne
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Pre veľký úspech ešte raz, tentokrát bez zmršenia diakritiky po opätovnom prihlásení:
Re #156965 AAA: Nie. 108 bola špičková expresná linka Hlavná stanica-Slovnaft cez Miletičovu, Košickú, Prievozskú a Bajkalskú (pôvodne označená Ex, cca 1976 prečíslovaná na 108). Cca v 1977-78 bola predĺžená na Dolné Hony.
218 bola celodenná linka, ktorá jazdila najprv z Jelačičovej do Prievozu (Prievoz-most), cca 1980 bola presmerovaná na Rajskú (kvôli rekonštrukcii križovatky Bajkalská-Prievozská). Neskôr bola zavedená v novej trase Hlavná stanica-Miletičova-Gagarinova-Dolné Hony (čiže dnešná 201). Cca 1991-1992 jazdila súčasne s linkou 108.
Pri veľkom rušení liniek (1992 ?) bola linka 108 zrušená; reláciu Hlavná stanica-Slovnaft zabezpečila presmerovaná celodenná 22, ktorá však jazdila cez Trnavskú a Bajkalskú, nie cez Košickú (do tých čias jazdila linka 22 do Slovnaftu cez Mierovú). V úseku Slovnaft-Dolné Hony žiadna náhrada zabezpečená nebola.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #156965:
Nie. 108 bola špièková expresná linka Hlavná stanica-Slovnaft cez Miletièovu, Košickú, Prievozskú a Bajkalskú (pôvodne oznaèená Ex, cca 1976 preèíslovaná na 108). Cca v 1977-78 bola predåžená na Dolné Hony.
218 bola celodenná linka, ktorá jazdila najprv z Jelaèièovej do Prievozu (Prievoz-most), cca 1980 bola presmerovaná na Rajskú (kvôli rekonštrukcii križovatky Bajkalská-Prievozská). Neskôr bola zavedená v novej trase Hlavná stanica-Miletièova-Gagarinova-Dolné Hony (èiže dnešná 201). Cca 1991-1992 jazdila súèasne s linkou 108.
Pri ve¾kom rušení liniek (1992 ?) bola linka 108 zrušená; reláciu Hlavná stanica-Slovnaft zabezpeèila presmerovaná celodenná 22, ktorá však jazdila cez Trnavskú a Bajkalskú, nie cez Košickú (do tých èias jazdila linka 22 do Slovnaftu cez Mierovú). V úseku Slovnaft-Dolné Hony žiadna náhrada zabezpeèená nebola.
Reply on: dopravak123 #157021:

Re #157018 Ámos:

chlapi, mám na mysli tento úsek. Tu zrejme prestávali trolebusy v časoch, keď bolo obratisko Lovinského natiahnuté až na túto ulicu. Všimnite si, že tento úsek ulice pri Habánskom mlyne je záhadne oveľa širší, ako časť pri tenisových kurtoch, či pri ZŠ Dubová.

http://tinyurl.com/38lwxsh
Reply on: Ike #157007:
Ale je zaprataná parkujúcimi autami bohatých tenistov, takže sa tam pomaly nedá jazdiť. ?
Reply on: Ámos #157018:
áááá.... to by nebol Ámos vždy-v-opozícii. Jasné. som tam každý pracovný deň. Celá ulica samozrejme nie je široká a miestami sa tam ledva obídu dve autá. Hovorím však o úseku, ktoré bolo súčasťou veľkého obratiska Lovinského (teda asi ten 50m úsek, nie ten popri kurtoch, kde parkujú autá v jednom jazdnom pruhu)
Reply on: Peon #156998:
Na Štefánikovej sídlilo vedenie DPB asi do roku 1992 (od cca 1987). Predtým a aj súčasne aj na vedľajšej ulici Tolstého. Budova na Štefánikovej bola v priestoroch bývalej ČTK (Československá tlačová kancelária), hneď vedľa kaviarne Štefánka. Dispečing tam nikdy nebol, ten bol najprv na ul. Červenej armády (teraz Grosslingova) a cca v roku 1981 sa presťahoval do objektu na Olejkárskej 1, kde je doteraz.
Reply on: Ike #157007:
uz si tade isiel? ja som jazdieval po tejto ulici pravidelne do prace a siroka urcite nie je.
Reply on: Jadran #156956:
77 minut
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ttom #156933:
Na Novej dobe nikdy nebolo obratisko, ale jednosmerný objazd okolo bloku. Neskôr sa (južná) časť objazdu zrušila (možno pri výstavbe Bajkalskej, pretože tadiaľ viedla na Junácku) a zostal len triangel.
Reply on: no.ev.di. #157002:
Ja si nemám čo zisťovať, ja som tou 213 pravidelne chodieval a tá trasa bola až do niektorej "optimalizácie" 90. rokov.
Reply on: Jadran #156956:
Existovala, pôvodne mala písmenové označenie. Nepamätám sa, či to bola v tom čase jedna linka, viem, že bola linka "C" a "D" začiatkom 70-tych rokov. Vychádzali z konečnej Októbrové námestie (teraz Župné nám.) a išli do svojich obcí. Ešte predtým bola východzia zastávka (konečná) Hviezdoslavovo nám. - Hotel Carlton.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement