Ja dúfam, že ŠkodaSOR vyhrá aj výberko na trolejbusy pre Bratislavu a že kým sa bude vypisovať výberko na električky, tak už bude SOR vyrábať aj električky. To totiž so sebou nesie jednu výhodu - že sa od zúrivosti rozleješ na kolomaž. A to sa vyplatí!
veď ja na komunálnej úrovni SDKÚ ani neplánujem voliť.... po minulé roky, hoci nenaznačili žiadne riešenia, aspoň naznačili problémy. Tento rok sú to prázdne frázy o bezpečnom, dostupnom a transparentnom meste. Keď poviem "že mám riedku stolicu" tak je to plnohodnotnejšia veta. Ale Ftáčnika, ako bábku Smeru tiež voliť nebudem... jednoducho česť k mestu mi nedovolí voliť nikoho z ponúkaných kandidátov na primátora. A na obecnej úrovni samozrejme tých, čo bývajú najbližšie ku mne a budú mať aspoň snahu robiť niečo pre svoje okolie.
L51 a ani ex.48 nikdy nepremavala cez vikendy. Da sa ocakavat aj zavedenie vikendovej prevadzky na 151. Kto nebol na Ahoji cca 2-3 roky by to tam uz nespoznal. Skoro vsetky vinohrady zlikvidovane a nahradene rodinnymi domami.
Lebo tie sú deponované vo vozovni Petržalka (z viacerých dôvodov). Aj tých zvyšných 5 tam pôjde.
Ale vozovňa Petržalka vypravuje dnes iba 5 poradí 83 ky (spravidla tie, čo aj začínajú aj končia na Technopole). Ale z tých 5 je jedna delená a /5 je iba ranná špička. Na tých 3 celodenných môžu byť capacity teoreticky.. veď v lete tam niekedy boli 2 kapacity..
A nejaká zásadnejšia zmena výpravy z 2 na 4 DP nehrozí, je to aj o jalových km pri výjazdoch a dojazdoch z Dúbravky...
..a "politicky" - Petržalka ako komepnzáciu že stále nemá električku napriek toľkým snahám (sľubom :-D) dostane na nosné linky 9x aspoň nové vozidlá.. cestujúcim z Dúbravky nepotrebujeme zatraktívňovať autobusovú dopravu do mesta, lebo oni majú používať ako nosné električky... tam by si zaslúžili nové vozidlá, ale to je už iná kapitola...
MatejBA