Reply on: Peon #156367:
Lebo tie sú deponované vo vozovni Petržalka (z viacerých dôvodov). Aj tých zvyšných 5 tam pôjde. Ale vozovňa Petržalka vypravuje dnes iba 5 poradí 83 ky (spravidla tie, čo aj začínajú aj končia na Technopole). Ale z tých 5 je jedna delená a /5 je iba ranná špička. Na tých 3 celodenných môžu byť capacity teoreticky.. veď v lete tam niekedy boli 2 kapacity..
A nejaká zásadnejšia zmena výpravy z 2 na 4 DP nehrozí, je to aj o jalových km pri výjazdoch a dojazdoch z Dúbravky...
..a "politicky" - Petržalka ako komepnzáciu že stále nemá električku napriek toľkým snahám (sľubom :-D) dostane na nosné linky 9x aspoň nové vozidlá.. cestujúcim z Dúbravky nepotrebujeme zatraktívňovať autobusovú dopravu do mesta, lebo oni majú používať ako nosné električky... tam by si zaslúžili nové vozidlá, ale to je už iná kapitola...
MiroBA
tiež pravda, zase voz ktorý je nikoho sa o neho ani nikto nestará. neviem ako je to v DPB ale ideálne by bolo keby na jeden voz boli pridelení dvaja stáli vodiči, prípadne plus jeden ktorý by bol ako náhrada kedy z tých dvoch jeden vypadol (dovolenka a pod.) Ale inak vidávam že vodiči sa striedajú dokonca ked je vozidlo v premávke, na zastávke sa vymenia. Či už nie je taký systém?