Lebo tie sú deponované vo vozovni Petržalka (z viacerých dôvodov). Aj tých zvyšných 5 tam pôjde.
Ale vozovňa Petržalka vypravuje dnes iba 5 poradí 83 ky (spravidla tie, čo aj začínajú aj končia na Technopole). Ale z tých 5 je jedna delená a /5 je iba ranná špička. Na tých 3 celodenných môžu byť capacity teoreticky.. veď v lete tam niekedy boli 2 kapacity..
A nejaká zásadnejšia zmena výpravy z 2 na 4 DP nehrozí, je to aj o jalových km pri výjazdoch a dojazdoch z Dúbravky...
..a "politicky" - Petržalka ako komepnzáciu že stále nemá električku napriek toľkým snahám (sľubom :-D) dostane na nosné linky 9x aspoň nové vozidlá.. cestujúcim z Dúbravky nepotrebujeme zatraktívňovať autobusovú dopravu do mesta, lebo oni majú používať ako nosné električky... tam by si zaslúžili nové vozidlá, ale to je už iná kapitola...
Odkiaľ má Ftáčnik ako nezávislý kandidát peniaze na svoju kampaň, ktorá beží už 3 mesiace? Myslíš, že to bolo len tak? Vašáryová je detto - iba bábka. Pri nej dokonca v SDKÚ značne zabudli čo jej majú našepkávať a tak básni svoje... Ftáčnik v tomto celkom milo prekvapil a nemá populistické heslá, ale odborno-populistické. Väčšina sľubuje parkoviská, cesty a pod. Ftáčnik sa venuje MHD, Bicyklom, čo je v súlade s trvalo udržateľným urbánnym rozvojom, takže tu má malé plus... Aj tak sa ale obávam tej "protihodnoty" vzhľadom na to, že Smer nefunguje ako strana, ale ako s.r.o. ktorej cieľom je zisk... Hlinu ani nekomentujem - šašo.
L51 uz ma vylepeny novy CP aj s vikendovou prevadzkou. Bude chodit identicky ako cez tyzden co sa tyka poctu spojov. Mierne odlisna je minutaz skoro rano.
Evidenčné číslo je po všetkých stránkach taký nepodstatný detail, že je jedno aj keby mal 4444 Slúži prevažne organizačným potrebám DPB, a. s. a určite NEvyjadruje nejakú hierarchiu, alebo význam daného vozu..
Nasadenie kapacity na 96, to neviem na čo by bolo dobré; na 83 je to tiež sci-fi, na 98, tam doteraz bolo jedno dve poradia, neskôr to tam tiež bude možno cielene...
Pozri, SDKU a spol sme tu mali 8 rokov a bolo to dost zle. Uz ovela horsie to nebude. A ina moznost ako SDKU (+ spol) a Smer (+ spol) jednoducho zial nie je.
Ahojte!Chápem,že MBCC dali na jednu linku lebo to bola kravina aby boli roztrúsené po Petržalke.Linka 95 je síce pre MBCC ako stvorená lebo kopíruje čiastočne budúcu trať električky/rýchlo dráha ale ja osobne by som videl ich využitie na L83 lebo premáva do vzdialenejšej lokality v Ba a je podstatne viac preplnená ako vami spomínané linky L93 a L94,lebo tieto linky majú dosť zhustený interval oproti L83.....Inak rád by som ich videl aj na L96 a L98 do budúcna....Druhá vec je ktorú nechápem je tá,že MBCC 1999 dostal evidenčné číslo 4921,pritom tu bol oveľa skôr ako tie sériové...teraz to vyzerá akoby bol dodaný v poradí 21vý a pritom sa od ostatných dosť líši....dal by som mu aspoň číslo 4900 ale viem,že nulkové sa už nevyužívajú...
tiež pravda, zase voz ktorý je nikoho sa o neho ani nikto nestará. neviem ako je to v DPB ale ideálne by bolo keby na jeden voz boli pridelení dvaja stáli vodiči, prípadne plus jeden ktorý by bol ako náhrada kedy z tých dvoch jeden vypadol (dovolenka a pod.) Ale inak vidávam že vodiči sa striedajú dokonca ked je vozidlo v premávke, na zastávke sa vymenia. Či už nie je taký systém?
Aj vodici novych vozidiel musia mat aspon 1 den v tyzdni kratsiu sluzbu, takze sa to neda. A je lepsie, ak maju vodici svoje vozidlo, ako by sa mali striedat rozni vodici. Potom by tie vozidla vyzerali zle. Takto sa kazdy o svoj voz stara.
Tak určite, v podstate na 94rku by stačili bohate aj 15 alebo 12 metrové. Tam by som dal dožit Ikarusy 435. A na 93 nech sú nové vozy.
Ešte jednu vec neviem pochopiť - neskoro večer ked už chodí pár autobusov, napriek tomu mi na 93 došla nejaká haraburda 48XX. Však nové vozidlá by mali byť čo najviac využívané a staré nech sú ako posila.
Inak po novom je o dosť rozumnejšia výprava MB Capacity.
Aj ked ja osobne by som videl ich aj na 93 aj 83. no hádam sa ešte nejaké vozy dokúpia a pojdu na tieto linky alebo nech sa aspon obsadia SORmi.
MB na doplnkových linkách bola kravina. Sice ešte na L94 som bol celkom rád ak chodili - vačšina trasy identická s L 93 ale rozhodiť ma išlo ak som ich videl na 84. Nechodí do Ovsišta dosť nových autobusov?
Zdravím.
Pozerám katalóg vozidiel a 4921-4925 resp. 4922 - 4926 zmizli.
Počíta sa ešte s nimi? Nevie niekto kedy budú tieto vozidlá sprevádzkované a sú vôbec vo vozovni?
Aké zadelenie bude mať teraz L 93? Budú tam aspoň prevažne SORy alebo stále tam bude početné zastúpenie rachotín 48XX?
Mike
Ale vozovňa Petržalka vypravuje dnes iba 5 poradí 83 ky (spravidla tie, čo aj začínajú aj končia na Technopole). Ale z tých 5 je jedna delená a /5 je iba ranná špička. Na tých 3 celodenných môžu byť capacity teoreticky.. veď v lete tam niekedy boli 2 kapacity..
A nejaká zásadnejšia zmena výpravy z 2 na 4 DP nehrozí, je to aj o jalových km pri výjazdoch a dojazdoch z Dúbravky...
..a "politicky" - Petržalka ako komepnzáciu že stále nemá električku napriek toľkým snahám (sľubom :-D) dostane na nosné linky 9x aspoň nové vozidlá.. cestujúcim z Dúbravky nepotrebujeme zatraktívňovať autobusovú dopravu do mesta, lebo oni majú používať ako nosné električky... tam by si zaslúžili nové vozidlá, ale to je už iná kapitola...