dopytové otváranie dverí sa nepoužíva všade... ja už automaticky idem rukou smerom k tlačidlu na otvorenie dverí ako autobus zastaví ale niektorí šoféri sú rýchlejší,t.j. dopytové otváranie nepoužívajú.
Ja som siel dnes s tym 4906 a nezda sa mi zeby fungoval dopyt za jazdy , po stlaceni tlacidla sa zafarboval do cervena ale zhasol ,az ked sme zastavili, tak sa tlacitko vo voze zafarbilo do zelena. Ale mozno sa mylim. ?
Môj dnešný postreh z dopytu. Autobusy s dopytom majú špeciálnu nálepku, ale...
išiel som Ikarusom 435, ktorý mal zvonku na dverách pôvodný nápis otváranie dverí. Dopyt sa nestláčal. išidl som v buse dopyt sa nepoužíval, ale pokaiľ som pŕed zastávkou stlačil doypt dvere sa už autoamticky neotvorili a pri ďalšom stlačení dopytu sa otvárali len dvere na ktorých bol stlačený dopyt.
Znamená to, že ak cestujúci použáva dopyt, použáva ho aj vodič naopak.
Neskutoční blbečkovia v tom DPB ,tak nie aby dali aspon Solarisy na 32 v nedele ,oni napisu - ze neodporucaju pouzivat linku 32 v case kedy premava 131. ? ? ?
"Linku č. 131 odporúčame využiť aj študentom ubytovaným na internáte Družba - vystúpiť treba na zastávke Lafranconi a jednu zastávku sa odviezť k Družbe električkou. Linku č. 32 vzhľadom na nízku kapacitu autobusov neodporúčame v čase premávky linky č. 131 využívať."
Ja mam lepsie riesenie - dat tam (ak nahodou pridu) nove Tedom C18 G ? (ale kym nepridu, postacia aj MBCC ci SOR ? )
tak to bude v CP napísané v poznámke. V smere na N.M. bude v CP zastávka Trnavská a ŽST N.M. kurzívou aby sa vedelo, že tam stoja iba označené spoje. Je to taký problém? Na to príde aj poloblb a kto nie tak pochopí až sa prevezie na Slovinskú odkiaľ môže ísť 53,63,204 a 205 na Trnavskú.
- L191 osobitne je somarina, celá trasa kopírka L91 v skrátenej verzii
- L192 detto, ibaže končí skôr tam kde L92 nestojí, inak v sedle by nemusela premávať L38 ale každú hodinu by mohla pokračovať jedna L92 na Krematórium, L38 by tak premávala iba poobede a cez víkendy.
- L196 rozdiel iba v jednej zastávke - ŽST Nové Mesto, kľudne včleniť do L96, ostatne v smere do Petržalky majú spoločný CP
keby sme mali plastové tabule tak nepoviem nič, že je problém rozoznať cieľ cesty vozidla ale plastoú tabuľu som nevidel ani nepamätám a cieľ sa tam môže nastaviť aký si cestujúci zaželajú pomaly, takže neviem načo sa takto stupídne delia linky.
ak by bola tzv. uzlíková L16 znovuzrodená, tak by to šlo spraviť tak, že z Ružinova po Vysokú pôjde ako L14 s cieľom Kamenné nám., na Vysokej nahodí cieľ "11 RAČA", príde na Kamenné nám. ako L11 a fičí do Rače. Opačne, príde na Mariánsku ako L11 ale nahodí už cieľ "14 RUŽINOV" a na Nám. SNP príde ako L14 a pokračuje do Ružinova. Alebo sa to dá označiť ako 3 pre Raču a 8 pre Ružinov. S číselkami nech sa pohrá už ktokoľvek, ja mám vymyslené pre každý variant 3 číslovania, jedno v rade, jedno mixnuté a jedno výhradne kopírujúce súčasné číslovanie.
Duncso, presunúť pár K2S na Jurák (kačice už nemáme) nie je vôbec žiadny zásadný problém. Ak by niekto z DPB (špeciálne z 1. DTPE Trnávka) tvrdil opak, treba ho okamžite prepustiť. Nezabudni, že v sedle sa aplikáciou nového linkového vedenia interval električiek na Zlaté piesky dosť výrazne zlepší (lebo 4-ka teraz končí v sedle na Zátiší). A v špičke sa výrazne nepredĺži. Takže K2S tam budú bohate stačiť. Ak nebude existovať priame električkové spojenie Rača - Hl. st. a Ružinov - Hl. st., cestujúci pôjdu na stanicu najkratšou a najlogickejšou trasou, t. j. a-/t-busom po Šancovej, takže kapacitne budú aj v úseku Hl. st. - TrMy stačiť na 2-ke K2S. Ak by niekde K2S kapacitne nepostačovali, tak skôr na račianskej radiále (okrem linky po ŽST Vinohrady).
Re #154128 MatejBA: A načo by to bolo dobré? Na oklamanie nepriateľa?
Re #154130 MatejBA: Definuj pojem "vlaková stanica". Som zvedavý. ?
Majo
Re #154128 MatejBA: A načo by to bolo dobré? Na oklamanie nepriateľa?
Re #154130 MatejBA: Definuj pojem "vlaková stanica". Som zvedavý. ?