Tak ono fakt sa vsetko da - sice prvu dobu budu vlciaci pindat ale po case si zvyknu - kludne by napr taka 96 a 196 mohli byt pod 1 cislom popr dat 96a (ako airport) a 96z (zeleznica)/96s (stanica)/96v (vlakova stanica) atd. Vsetko sa da, pokial to bude robene aspon trochu logicky. ?
Ak bude z jednej a tej istej zastávky odchádzať linka 16 raz s cieľom Kamenné nám., raz Nám. SNP, z čoho vôbec nie je jasné, či ide cez Obhcodnú alebo Špitálsku, je to komplikácia.
to viem moc dobre. Kľudne obetujem to "svoje" číslovanie, mne na ňom nezáleží. Pre mňa sú dôležité intervaly, preklady, kapacity a aby to fungovalo. Keď budú chcieť tak im tie linky aj opísmenkujeme A-B-C-... ?
čo sa týka Kačíc v Jurajovom dvore, tak začni snívať, možno raz bude také dačo... ale teraz to neriešim. Hlavne, K2S na Vajnorskej na jednej z dvoch liniek by priniesli zníženie kapacity, čo by nebolo dobré. Aj keď ide o linku, ktorá ide na ŽST Nové Mesto kam necestujú balíky ľudí ale ide o to, že sa znižuje hlavne prebytočný počet spojov na Zlaté piesky a preto končí polovica spojov z Vajnorskej na ŽST N.M.. Viem, že nejeden z ľudí na tomto DF sa môže pri L2 v mojic návrhoch odvolávať na to, že "však raz už takáto linka premávala (L14) a zrušili ju" - ibaže nepovedia že vtedy raz premávalo z každej radiály niečo na Hl.st., a tak to je skoro aj teraz s výnimko Dúbravka-KV. Za ďalšie L2 v mojom návrhu bude ako jediná električková linka premávať z východnej časti mesta na Hl.st. a bude na ňu prestup na Trnavskom mýte, Legionárskej a Vazovovej na hrane. Takže až tak bezvýznamná a odpísaná tá linka nebude už za to, že bude brať ľudí za dnešné L2,3 a 8 a k tomu ešte bude premávať k Polusu + ŽST Nové Mesto.
Pri tych fotobunkovych je to tak ze vodic manualne otvara prve a 2. a 3. si otvoria ludia, pricom ak fotobunka 5 sekund nic nezaregistruje tak sa tie dvere zatvoria (a znova daju otvorit). Tam kde je fotobunka deaktivovana sa preto neda dopyt pouzivat.
Ale este som si nevsimol ze by na Citelise ten dopyt niekto pouzival..
ako vlastne funguju tie tlacidla v citelisoch, ktore maju tlacidla dvere len pri 2. a 3. dverach (30 vozov)? tam ma vodic zvlast tlacidlo pre kazde dvere - prve teda musi otvorit vzdy a 2. a 3. moze otvorit len ked niekto signalizuje (rozsvieti sa dane tlacidlo?) vystup/nastup cez dane dvere, cize "manualny dopyt"...a pri zvysnych 5 vozoch, ktore maju vsetky tlacidla by mohol fungovat klasicky automaticky dopyt....alebo je to nejak inak?
Neuvedomil som si, ze tu zastavku zjednotili, ale na druhej strane, neslo by o prvu linku, ktora by mala na jednom nastupisti zastavku vo viac smeroch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony