Vyzerá to tak, že DPB už má nové CP liniek vo svojom systéme. Pozeral som len linku 133 a dnes je ešte 12min interval, zajtra je komplet vyškrtaná ako kebyže nejazdí a keď dám dátum 2.9.2010 tak mi znova načíta všetky poriadky (znak, že čerpá iné údaje) a je tam znova luxusný 6 min interval. ? Nevie niekto či sú to teda tie nové resp. staro-nové CP alebo zasa len DPB zmätkuje? ?
(12) Ján KOTUĽA, riaditeľ sekcie dopravnej cesty DPB:
"Toto potrubie je schované teraz pod úrovňou jazdnej dráhy, a jazdná dráha je teraz na betónovom podklade, to znamená, je pevná jazdná dráha. Predtým to bolo normálne, jak je koľajový zvršok na štrku, podvaly, a sa to podbíja, pracuje to podložie. Toto podložie, táto jazdná dráha je pevná, to znamená, že by mala mať životnosť 25 rokov." ?
(13) J. KOTUĽA, Komisia dopravy a informačných systémov Bratislavy:
"Keby sa električka vykoľajila, vrazila by do toho vodovodného potrubia a vytopilo by tunel."
To viem, ale v týchto dňoch je vysoko pravdepodobné, že s nimi bude svietiť nakoľko tento autobus premáva najmä na Dlhodielských linkách a Dlhé diely sa najmä počas daždivých dňoch vyznačujú hustou hmlou, ktorú sem vietor fúka z priľahlých lesov a okolia Dunaju... Ale nechápem ako niekoho mohol napadnúť taký nápad potom tak tá MHD v BA vyzerá. To isté včera aj v SOR-e, aby nemuseli meniť časť vnútorného obloženia, ktoré bolo poškodené tam prinitovali kus preglejky a vyzerá to ako v starej Karose. ?
Ako môže niekto pustiť 1106 vôbec do premávky s cestujúcimi v takom stave v akom som ju dnes videl? ? Pravdepodobne po nehode mala na jednej strane rozbitú hmlovku a čo nevymyslel nejaký aktívny dielenský pracovník? Odrezali z PET flaše spodok a dali to ako kryt hmlovky!!! To žijeme v nejakej rozvojovej krajine? Tak by som prial aby ten autobus zastavila aktívna polícia a pokutovala za to keď jej vadia mnohé úpravy svetiel na osobákoch táto by jej určite vadila tiež. Vnútri zasa jeden nosník medzi oknami celý hrdzavý od neustále tečúcej vode z miesta kde sú tlakové fľaše. Ide už o minimálne tretí TEDOM kde som videl, že im tečie voda (niekedy prúdom niekedy kvapká) z miesta kde sú uložené tlakové nádrže! Vyzerá to na výrobnú vadu alebo zle tesniace spojenie strechy a boku vozidla, to si ešte nikto v dielňach nevšimol? Minimálne hrdzavo zafarbený plastový kryt značí, že tadiaľ musí pravidelne tiecť voda...
Mne to pripadá ako kebyže ja by som išiel robiť do jadrovej elektrárne a dával vyjadrenia pre média. ? Keď tomu niekto nerozumie aspoň na laickej úrovni načo sa vyjadruje? ?
Ja som tade siel dnes a trat vyzerala byt hotova, akurat este nemali vyasfaltovanu cast zastavky (cize pristup bude asi len cez podchod a ten prechod nebude funkcny), neboli skla (co nie je velky problem) a nemali to vydlazdene (co tiez nie je asi problem, jedine ze by tam bolo nieco technicke - akurat neviem ci to chcu robit za premavky, alebo ako..)
luky133