Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eripmav #153867:
Na svojom vozidle som mal nespočetnekrát rozbitú hmlovku, keďže to neeustále kupuje rany od rôznych kamienkov. Žiadne ostré hrany tam nevznikli a riešil som to až pri návšteve servisu za účelom pravidelnej prehliadky.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: TeBeCe #153860:
Mňa vytočil Ďurkovský, ktorý včera pre ktorúsi celoplošnú TV (vysielané v hlavných správach) vypotil, že pôvodná rýchlosť električiek v tuneli bola 5 km/h?. S takou rýchlosťou by sa na električku vybodli cestujúci aj za Franza Jozefa, nieto v osemdesiatych rokoch.
Reply on: Martin Fundárek #153869:
pričom uvážme, že na Kamennom námestí je šanca, že semafory budú vypnuté, keďže ich tam netreba nakoľko si chodci behajú ako sa im chce a autá majú povinnosť dať električke idúcej z/do Nám. SNP prednosť.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: MatejBA #153352:

Trasa cez Obchodnú:
semafory Floriánske nám. a Kollárovo nám.;
dať prednosť pri vjazde na Radlinského;
na Obchodnej 20 km/h (pešia zóna);
4 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.

Trasa cez Špitálsku:
semafory Odborárske nám., Americké nám., 29.augusta, Kamenné nám;
na Špitálskej a SNP 30 km/h (zóna);
2 výhybky proti hrotu, 3 po hrote.

Vyjadrené v chronometráži Legionárska-Kapucínska pred tunelovou výlukou: cez Obchodnú 9/9/9 (linka 9), cez Špitálsku 8/7/7 (linka 1).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: luky1 #153294:
Ej, bisťu, to kto cestuje o pol hodiny dlhšie ako pre uzavretím tunela, keď rozdiel v jaznej dobe je cca 7 minút?
Reply on: S499.1023 #153852:
samozrejme ze ho policia za technicky stav vozidla pokutovat MOZE (isteze u nas asi naozaj nebude...) rozbite predne hmlovky su vazne porusenie povinnosti vztahujucich sa k technickemu stavu vozidla, VODIC NEMA CO TAKYM VOZIDLOM JAZDIT!!! akekolvek ostre hrany, neschvalene upravy na povrchu vozidla (predpokladam ze PET flasu ak okryt hmloviek nikto nechvalil) su porusenim predpisov, a je to celkom logicke - ide o narazovu plochu, najma pri strete s chodcom, a kazda ostra plocha, plocha zmenena nehodou alebo upravou moze ZVYSIT RIZIKO A NASLEDKY PRI PRIPADNE NEHODE - najma s chodcom... skus si taku zrazku s rozbitou hmlovkou a nerozbitou... co asi bude bezpecnejsie...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #153083:
"2. Sklápacie sedadlá : každý debil (najčatejšie dôchodca) sa tam rozvalí..."
Sedadlá sú určené na sedenie, takže sa nemožno čudovať nikomu, kto si na ne sadne. A už vôbec ich nemožno označovať za debilov. Najmä nie, ak v prednej polovici vozidla niet iných NP sedadiel.
Reply on: 810zssk #153864:
Však je sviatok som absolútne zabudol. ?
Reply on: luky133 #153863:
Vsak zajtra nejazdi...
Vyzerá to tak, že DPB už má nové CP liniek vo svojom systéme. Pozeral som len linku 133 a dnes je ešte 12min interval, zajtra je komplet vyškrtaná ako kebyže nejazdí a keď dám dátum 2.9.2010 tak mi znova načíta všetky poriadky (znak, že čerpá iné údaje) a je tam znova luxusný 6 min interval. ? Nevie niekto či sú to teda tie nové resp. staro-nové CP alebo zasa len DPB zmätkuje? ?
Ďalšia chybička krásy na nových Sorkách - zatekanie styk kĺb-zadný článok (2843)
Reply on: 810zssk #153854:
EmTrest také ešte nevymyslel resp. nedokázal vyrobiť také zariadenie aby im to plne fungovalo. ?
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11025533&p1=51337

(12) Ján KOTUĽA, riaditeľ sekcie dopravnej cesty DPB:
"Toto potrubie je schované teraz pod úrovňou jazdnej dráhy, a jazdná dráha je teraz na betónovom podklade, to znamená, je pevná jazdná dráha. Predtým to bolo normálne, jak je koľajový zvršok na štrku, podvaly, a sa to podbíja, pracuje to podložie. Toto podložie, táto jazdná dráha je pevná, to znamená, že by mala mať životnosť 25 rokov." ?

(13) J. KOTUĽA, Komisia dopravy a informačných systémov Bratislavy:
"Keby sa električka vykoľajila, vrazila by do toho vodovodného potrubia a vytopilo by tunel."
Reply on: S499.1023 #153852:
To viem, ale v týchto dňoch je vysoko pravdepodobné, že s nimi bude svietiť nakoľko tento autobus premáva najmä na Dlhodielských linkách a Dlhé diely sa najmä počas daždivých dňoch vyznačujú hustou hmlou, ktorú sem vietor fúka z priľahlých lesov a okolia Dunaju... Ale nechápem ako niekoho mohol napadnúť taký nápad potom tak tá MHD v BA vyzerá. To isté včera aj v SOR-e, aby nemuseli meniť časť vnútorného obloženia, ktoré bolo poškodené tam prinitovali kus preglejky a vyzerá to ako v starej Karose. ?
Reply on: 810zssk #153854:
Cestujúci by to zneužili a prestupovali!
Reply on: 810zssk #153853:
Však tvoje preferencie ti nikto neberie, ja ich, naopak, vítam. ZNAČNE rýchlejšie ? ?
Reply on: TeBeCe #153834:
No tak ako, kraj uz vydal suhlas?

Velmi by ma pobavilo keby im to niekto zrusil ?
Reply on: 810zssk #153854:
ano, lebo §1/19 naslovenskujetoneefektivneanepotrebne ?
Reply on: Emo #153849:
Prechadzanie v ulicke je super vyhoda, ale ja som radsej ked si pohodlne sadnem a som v BB znacne rychlejsie, takze ani nemam potrebu sa prechadzat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.