Viem, ze linky cez TrMy byvaju plne vacsinou po Tr. My. resp. Slovanet ci Polus, v KV byvaju plne po Molecku, v Dubravke tusim az ku konecnej, a v Raci (racianska radiala) minimalne po Mladu Gardu/Nam. Biely Kriz A cuduj sa, 5 (1, 4 a 9) jazdi cez minimalne 2 "radialy" ktore byvaju plne
1) Výluka nie je stav s ktorým sa počíta po otvorení tunela.
2) Cestu čiste električkou na trase Dúbravka - (KV) - Rača vykonáš práve cez tunel, pôvodnou trasou L5. L5 chodí cez nábrežie a Nám. SNP čo je strata času.
3) Koľko ľudí cestuje z Dúbravky a KV do Rače? Nebolo práve linkovanie 2005 postavené na tom, že pôvodné Petržalské linky, ktoré premávali z Petržky do každej časti mesta zanikli a boli posilnené tie, ktoré premávali do centra, teda cesta Petržalka - iná m.č. sa vykonávala na 1-2 prestupy? Nevidím v tom tragédiu, keď sa pri ceste z Rače (čo je pomaly koniec mesta) pri ceste na opačný koniec 1x prestúpi. Na spojení Dúbravka - Račianske mýto som veru nestaval, skôr na tom, že dôležitejšie je spojiť Dúbravku s Trnavským mýtom.
4) Na Račko by sa šlo na prestup 9+3 alebo na Vazovovej vystúpiť z L9 a prejsť na 3/5/7. Ak namietaš, že tam stoja linky SAD, tak stoja tam iba tie čo idú na smer Záhorie, a tie stoja aj na Patrónke, čiže 22/34/83 pri ceste z Dúbravky a z KV na Patrónku je najlepšie ísť cez Dúbravku, alebo prestúpiť z 32 na 30/37/92
Mne osobne by to uz nevadilo, od buduceho roka budem vyuzivat 133 Len mi ide o to, ze L5 bola od KV (mozno aj skor) po Vazovovu, Rac. Myto - ZST Vinohrady (mozno aj dalej to uz neviem) a spat plna (alebo skor preplnena) - maximalne okolo 11-12 byvala prazdnejsia. A myslim si, ze aj ked prestupny system treba, prave L5 by sa menit nemala, maximalne zmenit jej cislo.
načo z Ružinova cez Štúra a Šafko keď v tom prípade sa dá prestúpiť na L5, čo pri tom intervale bude OK. Aj tak 11,13 a 14 chodia dnes cez ten okruh prázdne, 80-90% ľudí vystupuje na Jesenského a všetko nastupuje na Šafku. Okrem toho, z Ružinova sa na Šafko dá dostať aj L50 (teda aspoň dalo do výluky) a elinou to je zachádzka. Navyše Šafko nie je tak častým cieľom ľudí čo cestujú. Ľudia z 95 idú ešte kus pešo alebo presadajú na elinu, a ľudia z eliny tam podaktorí vysadnú alebo prestupujú. Tak ohromné množstvo ľudí to nie je aby tam chodilo také kvantum spojov. Tým rozdeleím získaš posilnenie na Kapucínskej, nábreží a Jesenského iba v jednom smere. Okrem toho by tam šli hore výkony. Z nábrežia na Obchodnú sa dá dostať prestupom z L1 na L6, príp. na L5 na Mariánsku odkiaľ to je na Obchodnú pešo 230m. Uvedom si aj to, že existoval aj lepší návrh so 4min intervalom a jednou linkou na radiálu, pričom by sa z východných radiál dalo dostať iba na Obchodnú, alebo Špitálsku a nie na obidve ulice súčasne. Iba zo západnej radiály by šlo spraviť spojenie na obidve ulice pri 4min intervale. Okruh cez tunel tu už myslím bol na L6 a 7 kedysi no úspech to nemalo. Možno to bola pekná variácia, že sa dalo cestovať z Kapucínskej na Chatam Sófer, ale využité to nebolo, navyše z Kapucínskej sa dá na Chatam Sófer dostať L31+39.
Tvoju linku 3 by som možno rozdelil na 2 linky: jedna by chodila z Ružinova na Štúra ako 14, druhá z Rače cez Obchodnú do tunela a späť cez nábrežie, Jesenského, SNP a Obchodnú.
Na tomto DF sa spomína niečo o tom, že 18m SORkám v Prahe praskajú karosérie a odstavujú sa. Vraj by to mohlo postihnúť aj tie naše. No super, takže v mylnej domienke, že máme náhradu za staré vozy, tie staré vyradíme, rozoberieme, zničíme (preventívne aby to nevyšlo z vozovne) a potom zistíme, že aj to nové čo máme stojí za figu. ?
Ak tam niekedy budem cestovať aj MHD tak radšej zvolím asi Slovak Lines nakoľko ponúka vyšší štandard a cez leto aj klimatizáciu a nebudem sa musieť variť vo vlastnej "šťave". ?
C' su tri osi na jednom podvozku hnane, spriahnute. A1A' je jedna os hnana, druha volnobezna, tretia opat hnana, na jednom podvozku. Zvonku jedno i druhe vyzera ako trojica naprav. No ale toto nevediet, to uz je fakt zaklad najzakladnejsi, doporucujem navstivit detske oddelenie najblizsej kniznice a pozriet sa na detske encyklopedie o vlacikoch.
1) Tak si skús zistiť, čo tie písmenká, číselká a apostrofy znamenajú. Nebudem ti tu dávať základné informácie, ktoré visai na webe.
2) Normálne vagóny. Asi predali niekam na Balkón...
Papyr