Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #152542:
Tvoju linku 3 by som možno rozdelil na 2 linky: jedna by chodila z Ružinova na Štúra ako 14, druhá z Rače cez Obchodnú do tunela a späť cez nábrežie, Jesenského, SNP a Obchodnú.
http://www.mhdba.eu/Diskusne-forum.html?

Na tomto DF sa spomína niečo o tom, že 18m SORkám v Prahe praskajú karosérie a odstavujú sa. Vraj by to mohlo postihnúť aj tie naše. No super, takže v mylnej domienke, že máme náhradu za staré vozy, tie staré vyradíme, rozoberieme, zničíme (preventívne aby to nevyšlo z vozovne) a potom zistíme, že aj to nové čo máme stojí za figu. ?
Reply on: Mikimaus #152543:
Ak tam niekedy budem cestovať aj MHD tak radšej zvolím asi Slovak Lines nakoľko ponúka vyšší štandard a cez leto aj klimatizáciu a nebudem sa musieť variť vo vlastnej "šťave". ?
Reply on: S499.1023 #152546:
Toto sa skôr vracia späť, cca pred rokom to šlo na reko niekde cez SK.
Reply on: no.ev.di. #152541:
C' su tri osi na jednom podvozku hnane, spriahnute. A1A' je jedna os hnana, druha volnobezna, tretia opat hnana, na jednom podvozku. Zvonku jedno i druhe vyzera ako trojica naprav. No ale toto nevediet, to uz je fakt zaklad najzakladnejsi, doporucujem navstivit detske oddelenie najblizsej kniznice a pozriet sa na detske encyklopedie o vlacikoch.
Reply on: no.ev.di. #152541:

1) Tak si skús zistiť, čo tie písmenká, číselká a apostrofy znamenajú. Nebudem ti tu dávať základné informácie, ktoré visai na webe.
2) Normálne vagóny. Asi predali niekam na Balkón...
Reply on: zakaznik #152544:
dať to proste na súd a rozmyslia si či takúto zlodejinu budú praktizovať svine ?
OMG, čo to tí magori z EM-trestu zas vymysleli? ?

Namiesto peňazí vydáva automat potvrdenky
http://korzar.sme.sk/c/5482032/namiesto-penazi-vydava-automat-potvrdenky.html
Vyše pol roka váham či sem dať návrh linkového vedenia električiek, ktorý som spracoval a poslal do DPB. Návrh sa dočkal aj prepočítania vzkm, vlkm, služieb, počtu vozidiel, služieb. Osobne som kvôli nemu bol aj v DPB 3x a dotyční ho označili za vypraviteľný a dobrý, lepší ako to čo je v premávke dnes. Tu je obsah:

L1 (12) : Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. a späť (2xT)
L2 (1/2/8) : ŽST Nové Mesto - Vazovova - Hlavná stanica a späť (2xT)
L3 (5/14/16) : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov a späť (K2)
L4 (1/2/4) : Zlaté piesky - Špitálska - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves a späť (2xT)
L5 (11) : Rača - Americké nám. - Špitálska - Nám. Ľ. Štúra a späť (2xT)
L6 (13) : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. SNP - Nám. Ľ. Štúra a späť (T)
L7* (4/17) : ŽST Vinohrady - Americké nám. - Jesenského - Karlova Ves a späť (2xT)
L8** (9s) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov (možnosť označiť ako L9, pokračuje od zast. Poštová ako L3 do Ružinova, určené spoje pokračujú od zast. Mariánska ako L7 do Voz. Krasňany) (K2S)
L9 (5/9) : Ružinov - Vazovova - Obchodná - tunel - Dúbravka a späť (2xT)

INTERVAL : 8/8/8//15
* premáva časoch 6:30-8:30 a 14:30-18:30
** premáva v čase 6:30-7:45
VÝKON : pri uvažovaní s víkendovým intervalom 12min vyšlo navýšenie o 423 739km ročne (104% oproti súčasnosti) a navýšení 235 879 vlkm ročne(104% oproti súčasnosti). Pri 15min intervale by sa dali dosiahnúť úspory oproti súčasnému stavu o 2-4% na vzkm a vlkm ročne.
SLUŽBY : podľa návrhu by sa ušetrilo na jeden deň (Po-Pi) 9 služieb, cez víkend by ostal stav nezmenený pri 12min intervale. Pri 15min by šlo číslo jasne dole.
VOZIDLÁ : výprava TT 64/59/71//39 a K2S 27/22/22//15 oproti súčasným TT 63/63/63//37 a K2S 27/24/29//17.

Čakám Vaše reakcie. Hlavne nič typu "počkajme si na trať do Petržalky" (tento problém je riešený v návrhu, predĺžením L1,5 a 6 do Petržalky) alebo "nebude priame spojenie z ... do ..."
Reply on: S499.1023 #152538:
moc by si chcel odo mňa ? ten rušen stál na začiatku stanice v Rajke a videl som ho z vlaku. Aký je rozdiel potom v C´C´ a A1A´A1A´. Mohol by si mi ešte povedať, čo som to vlastne odfotil za vlak čo stál v Rajke?
Reply on: dopravak123 #152539:
Moznost kontrolovat listky zo strany vodica je myslim zakotvena v PP. Nemoze ti vsak dat pokutu.
Reply on: 810zssk #152529:
O možnosti vykonávať kontrolu tarifného vybavenia zo strany vodiča silno pochybujem. Vodič nemá preukaz prepravného kontrolóra, nemá doklad o zistení porušenia tarifných predpisov, ktorý vypísaný sa odovzdáva čiernemu pasažierovi, nie je vybavený na bezpečné uloženie hotovosti z pokuty (pokút), nemá čítačku čipových kariet, nemá hmotnú zodpovednosť za prijaté finančné prostriedky, nemá pri sebe cestovné lístky, ktoré by mal ponúknuť na kúpu prichytenému čiernemu pasažierovi, ak chce pokračovať v ceste ďalej... a tak ďalej. A to nehovorím o možnom konflikte, keď by cestujúci odmietol sa preukázať vodičovi cestovným lístkom a aj dokladom totožnosti, ako by ho zadržal. Vodič má vozidlo bezpečne viesť a revízori spolu s SBS vykonávať kontrolu.
Reply on: no.ev.di. #152531:
To by ma fakt zaujímalo, youtube, ako si pri pohľade z perónu zistil, že ten rušeň je Co´Co´ a nie napríklad C´C´ alebo A1A´A1A´ ? .
Tu je link na to čudo čo stálo v Rajke : http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=5dd9b74e3b2a982a5789c40a858d990f

nenafotil som toho viac, lebo už sa tam motali tí "reflexáci" a nechcem som pobehovať v koľajisku aby som nemusel vysvetľovať Maďarom čo si tam fotím, prečo, načo, pre koho a za čo ?
Reply on: AAA #152534:
nie, vyzeralo to inak, bolo to bez hnacej jednotky alebo takého niečoho

Re #152535 irizar: nie, také bohužiaľ nie
Reply on: no.ev.di. #152531:
NSB sú Nórske železnice.
Reply on: Ámos #152527:
Niekedy to tam pôjdem obzrieť či aj zmenili dopravné značenie. ? Viem, že v obratisku parkovávali automobily resp. pred jeho výjazdom a pred zastávkou a tak som navrhoval menšiu zmenu značenia avšak predpokladám, že sa tak nestalo a len namaľovali žlté čiary. ?
Reply on: S499.1023 #152524:

Evidenční číslo 2331 bude druhým vyřazeným vozem B941.1930 po 2333, kterému se v roce 2008 zlomil rám.
V provozu zůstávají poslední 3 vozy z 5ks B941.1930 z 5 (2332,2334, 2335)
+ 1 zkušební vůz BK2, Karosa B941.1960 (2336)
Vozy B941.1962E jezdí dosud všech 27, snad se podobně jako B 931.1675 dočkají SO, jejich stav je velmi žalostný.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.