Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m@rtin #151780:
ale ja mam plneautomaticku klimu. aj ked sice uplne zbytocne ale mam ?
Reply on: no.ev.di. #151842:
Ja vobec nehovorim o pocte spojov, ale o intervale. Aby som na zastavke nestepoval 20 minut, lebo mi ide 8cka a potom po 18 minutach naraz 9 a 14ka (napriklad).
Reply on: m@rtin #151841:
No len skoda, ze prakticky to ani mne ani S499 nefunguje.. ale vsak ako chces 😃
Reply on: 810zssk #151838:
dobre vieme, že električky nejazdia v sedle tak ohromne vyťažené... Čiže keby bol na L8/9/14 interval 20min, dokopy interval 6-7min ako cez víkend, tak by to vôbec nebolelo, ibaže by bol sprostý interval. Preto nepoznám racionálny dôvod (aj napr. pre prípad výluk), pre ktorý by sme na našej minisieti mali mať po 3 električkové linky na každej radiále.

Re #151817 810zssk: Tak koľko spojov do hodiny by malo podľa teba jazdiť do Rače? V tom prípade ak je nárok na električkové linky väčší, tak je jasné, že pri jednotnom intervale je dosť náročné, tento problém rozdielneho dopytu po kapacite na električkových radiálach riešiť. Iba ak tak rozdielnym intervalom 3 a 6min, 4 a 8min, 5 a 10min, 6 a 12min, 7-8 a 15min.
Reply on: 810zssk #151794:

Volal jsem teď do autorizovaného servisu BMW a potvrdili mi, že automatická klimatizace sníží teplotu maximálně o 6 stupňů. V manuálu k automobilu se o tom samém píše taky. Vím to již delší dobu a dál se o tom prostě přít nehodlám.
Reply on: Peon #151839:

- Z Mileticovej na Zahradnicku sa odbocit neda (vynimkou je jazda od Prievozskej na Mileticovu, ale to sa X14 netyka)
- Idealne by bolo mat uvedene aj zastavky za priebeznou konecnou, cize napr. 7 by mala v CP na Vazovovej smer mesto zastavky az po Florianske namestie a od Americkeho namestia by zas pisala zastavky az po Racu. Ale neviem ci to technicky ide..
Z Miletičovej (od Trnavského mýta) sa nedá odbočiť priamo na Záhradnícku? Ani tou jednosmerkou malou nadchádzkou vedľa trhoviska ako 86-ka premávala? Či z tej je urobené parkovisko?

Nerozumiem totiž, prečo X14 vôbec neobsluhuje Trnavské mýto. To obojsmerná zastávka "Krížna" alebo jednosmerná "Legionárska" a od dnes aj "Račianske mýto" sú považované za plnohodnotnú náhradu Trnavského mýta?

PS: Čo myslíte, stálo by za pokus do CP liniek, ktoré majú priebežnú konečnú, (napr. 34, X14...) to uvádzať do poznámky a naviac napísať aj názvy tých nasledujúcich zastávok, ktoré sú obsluhované iba jednosmerne?

Či ľudia by si to aj tak nevšimli alebo by sa to tam nezmestilo? V súčasnosti sa totiž "neznalí" z CP napr. na zastávke "Karpatská" nemajú ako dozvedieť, že 34-kou sa dostanú napr. aj na Nám. 1. mája a ďalej. Príklad:

"POZNÁMKA: Zo zastávky Račianske mýto ihneď pokračuje cez zastávky Povraznícka, STU, Nám. 1. mája, Hodžovo nám. a SAV naspäť do Dúbravky."
Reply on: no.ev.di. #151836:
Lenze potom by boli problemy aj v sedle.
Reply on: no.ev.di. #151815:
jaj prepac, videl som iba "Raca - Obchodna - Dubravka" ?
Reply on: 810zssk #151833:
no minimálne by to mohli spraviť tak, že v špičke 4min, v sedle nechať 7-8 (električky predsa sami dobre často vidíme v sedle prázdnejšie o dosť ako v špičke). V podstate keď sa to tak vezme, tak by DPB musel tie vozidlá čo šetrí na prázdninovej premávke a-bus liniek dať na tieto linky, avšak myslím, že ušetrených vozidiel je dosť na to aby mohli dať na týchto linkách interval v špičke 4min. Momentálne by som aj oželel tie MBCC v Petržalke nech si tí čo využívajú električky užijú NP vozidlá, lebo u električiek tomu tak skoro nebude. A tiež by mohli práve tam nasadzovať TAM-BUSy v rannej špičke, to by myslím tiež pomohlo.
Reply on: 810zssk #151833:
Voze by boli,ale nejsou lidi ?
Reply on: Majo #151800:
Dlhodobé pobyty v Žiline ti evidentne neprospievajú. Skús sa zamyslieť na tým, o Pitto povedal.
Reply on: no.ev.di. #151832:
Problem je asi v tom, ze nie je dost vozov na pokrytie dvoch NAD liniek (len tipujem).

Kazdopadne su to kandidati na najvytazenejsie linky v BA, takze ak maju rozum tak supnu vsetkych 10 CapaCity tam (Avion neratam), ale skor sa obavam ze sa to nestane, kedze cez vikendy to robi 1. a 2. kolona (a zrejme budu aj cez tyzden).
Reply on: Petto #151818:
no ten interval je porovnateľný akurát tak zďaleka lebo :
4spoje x 3linky = 12 spojov, interval 5min a X14 má interval 6/7-8/7-8//7-8
kapacity : L8 ► 4x150=600 (450 víkend), L9 ► 4x220=880 (660), L14 ► 4x150=600 (450) ► spolu = 2080//1560
X14 : (klbák 110os) = 1100/880/880//880

ešte uvidíš ako budú X6 a X14 narvané cez pracovné dni. Skús si vypočítať akú kapacitu by poskytovali pri intervale 4/6/5//6
Reply on: Majo #151828:
Hlbší význam by si si mal hľadať skôr tým spôsobom, že si prečítaš aj príspevok, na ktorý som odpovedal.
Reply on: 810zssk #151826:
Tak to hej, som zvedavy ako bude vyzerat poobedna spicka na X14 s 7,5 min. intervalom ?
Reply on: 810zssk #151826:
Mali by to stihnúť do konca prázdnin.
Reply on: Solider #151824:
Prepáč, neuvedomil som si, s kým diskutujem, a preto som hľadal hlbší význam. ?
Reply on: Solider #151824:
Jednoduchost je pre niektorych ludi najzlozitejsia vec, to by si uz mohol vediet...
Reply on: Petto #151823:
Zajtra to bude vacsi problem - za pozornost stoji ze mimo rannej spicky maju X6/X14 rovnaky interval cez PD aj vikendy.

Nehovoriac o tom co by sa stalo ak by vyluka pokracovala cez sk. rok (neviem aky je plan).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.