L68 v starej podobe bola zaujímavá linka. Premávka :
Po-Pi
Holíčska - prvý odchod ► 4:45, posledný odchod ► 19:38
Bajkalská - prvý odchod ► 4:50, posledný odchod ► 19:32
interval : 6/18/8, prázdniny 10/18/10
veru hej, dobre vravíš... Dúbravka je napr. teraz vzorová : L1 - zrušená, L5 : 10min, L12 : 10min = presne počet spojov počas práznin na L1+5+12 dokopy a myslím, že ľuďom to tam ani neprekáža. Cez víkend, slušných 15min, dokopy 7-8. Robil som taký návrh s intervalom 8//15, by som ho rád ukázal ale na tomto fóre nechcem radšej, pokiaľ by fakt nebol záujem to vidieť. Aj som ten návrh zaslal do DPB, stretol som sa osobne s Ing. Weiglom 3x na diskusiu o tom návrhu, prepočítali ho do výkonov, ľúbil sa im dosť ten návrh.
ale nezdá sa ti, že od intrákov na Hroboňovej ju ťahať až cez Bajkalskú je moc obchádzka? Kým prejde Trnavskú, Bajkalskú a Prístavný most, tak to sa už bude dávno točiť za ten čas v Ovsišti. Možno by takú trasu mohla mať L184 Hroboňova - Račianske mýto - AS - Apollo - EUBA
minuly rok som ponachadzal plno tras, ktore tam nie su zachytene, takisto aj datumy....mozno casom to tam pribudne, ale zatial aspon tbusy, elektricky ci skolaky by ako tak mohli byt OK.
My sme k tomu s Dekom kedysi dávno sedeli .. tie trasy sú tam komplet dajme tomu na 90% možno 95%.. len tie dátumy už skôr chýbajú lebo to často už ani nevieme a ak aj vieme tak to Deko chcel mať overené z rôznych zdrojov ?
Iba uprsním že linka 58 premávala od Prístavného Mostu cez Prístavnú Plynárenskú (v smere tam cez Ml. Nivy, Turčiansku a Prievozskú), Miletičovu na Jelačičovu. Až okolo roku 1992 sa presmerovala rovno po Bajkalskej a Trnavskej na Tokajícku (konečná na Sabinovskej ul. )
A takisto linka 58 nebola precislovana na 120. Jazdili obidve k technopolu. Linka 58 Technopol-tokajicka a 120 zacinala od technopolu a jazdila k lignoprojektu. Neskor ju dali len po hrobonovu a 58 zrusili. Isty cas premavala 120 aj k Voj.nemocnici. Inac tu linku 120 by som obnovil, nakolko to bol expres a v petrzke stal len na kazdej 2 zastavke a nestal napr. ani na racku a chodil kvoli vysokoskolakom a chodila dost plna v useku EU Hrobonova a rano bola uz plna na Hrobakovej. Neskor chodila aj v sobotu kvoli externym VS.
Podla mna je idealny cas na reorganizaciu linkovania bez zbytocnych protestov cestujucich. Dubravka dve linky s prazdninovym 10-min. intervalom, ktory by sa v septembri zmenil na 8 alebo 7,5 min., Karlovka 3 celodenne linky, Hlavna stanica 2 linky, atd. Skoda, ze sa sanca premrha. Na tych 7,5 min., èo ma v CP dvojka sa totiz pozera omnoho lepsie, nez na standardnych 12 min. ?
Zaujímavosťou je, že v dvoch mestách na Slovensku boli pravidelné intervaly vždy a pravdepodobne ani neexistovalo obdobie kedy by sa čo i len snažili od nich upustiť. Boli to Košice a Prešov.
Re #151953 klasIK: Myslím, že na mape z roku 1983 je dokonca jej trasa iba na petržalskej strane - teraz to pred sebou nemám, ale tuším z Ovsišťa do Matadorky alebo tak nejak.
ad 120/186 tak 186 nebola presmerovaná na Holičskú ale mala trasu Technopol - Bajkalská (hoci pôvodne mala byť prečíslovaná na 184 ale potom tam boli nejaké upravy a skončila ako 186). Neviem ktorý rok cez letné prázdniny linka 186 nepremávala a ako náhrada sa mali použiť linky č.98 a 198. Linka 198 vtedy premávala cez Kutlíkovú ulicu ale nezastavovala tu ( stála na z Ekon. univerzita a potom až Smolenická). V to leto začala zastavovať aj pri Technopole, čo zostalo doteraz. Nakoniec boli L 186 a 98 zlúčené do linky 68 Holičská - Bajkalská/Zimný štadión
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike