A v zime, t. j. v mesiacoch november - apríl by stačilo, keby premávala 8:00 - čas začiatkov predstavení v Aréne a potom by sa vykonal ÚS po skončení predstavenia a bolo by.
SOR ano,ale malo by tam spojenie aj mestom , podla mna je trasa dobra , to ze nou chodi tolko ludi kolko chodi je len otazka casu . Napriklad rano v prac.dni by tam stacil len 1 voz ( intreval 40 minut ) ved Arena rano nehrá ani nikto nejde rano na T-Com beach
"Naplnil sa až na Dvoroch a pri Auparku, vtedy bolo v autobuse až 10 ľudí, aj to preto, lebo im zrovna nešla L91/191.".. 82 má odchody v úseku Nový most - Dvory v preklade s 91 ?
ja som včera niečo po 18.00 hod. tiež skúšal L82, na Farského (odchod 18.15 hod.) prišla s troma ľudmi, tí vystúpili a nastúpili sme dvaja. Na Jungmannovej nenastúpil nikto, lebo pred nami išla L88. Naplnil sa až na Dvoroch a pri Auparku, vtedy bolo v autobuse až 10 ľudí, aj to preto, lebo im zrovna nešla L91/191. ?
autobusy zastavovali na zastávke L133? Kľudne mohli na električkovej zastávke nie, alebo mohol DPB tam dať tiež pásky alebo nejakých pracovníkov, ktorí by informovali ľudí o tom,že treba čakať na zastávke L133.
budiš, len ja nerád chodím s podzemnými variantami, lebo mám obavy o reakcie. Ešte dám ti otázku teda, keď si to načrtol. Električka smerom na Patrónku zalezie pod zem, kde by mala vyliezť a kadiaľ by si ju smeroval? Cez Polianky alebo popri TESCU (nemyslím tak popri ako autobus, ale cca ako ide L83, teda by pribudol električkový nadjazd ponad diaľnicu)?
dnes stihli vymenit lavu kolajnicu kolaje v smere do dubravky. trosku mam obavu, ci sa bude menit aj kolaj v smere do mesta pri tejto vyluke, kedze ta je zatial nedotknuta. na tej v smere do KV uz v piatok za premavky cistili upevnenia kolajnic...
Presnejšie pred zákrutou na Riviére a tesne pred zastávkou Molecova. Aspoň tam dnes bolo zopár robotníkov (dali sa spočítať na jednej ruke)... A podľa množstva koľajníc som typoval, že budú vymieňať komplet zvršok. ?
K tej výluke môžem povedať len toľko, že ma sklamalo nasadenie pracovníkov. Jeden žeriav + dvaja robotníci vymieňali koľajnice a nejaký zvárač naváral koľajnice o niečo ďalej... Myslel som, že to bude aspoň polovičné nasadenie robotníkov ako pri poslednej rekonštrukcii Molecky, ktorá sa stihla za úctihodné 4 dni a pritom patrila k tým väčším...
Dnes treba DPB aj trochu pochvalit za zlepsovak pri vyluke v KV. Minimalne na zastavkach Botan.zahr., Molecova, Jegorovovo nam. boli pristupy na elektrickove nastupistia zahradene natiahnutymi bielo-cervenymi paskami, takze ludia tam zbytocne necakaju. ?
negativom je vsak nezverejnenie zastavkovych CP + doby prevadzky X1 a X4.
tak odskusal som si novu L82...isiel som vcera spod Noveho mosta po Farskeho tesne po 20.00 a viezlo sa v nej az 5 ludi ?, isiel som nou aj dnes pred 14.00 od Halovej pod Novy most, tusim sme tam boli 4...takze o vytazenosti nech si kazdy spravi nazor, jediny prinos vidim v tom, ze sa clovek dostane z dvorov priamo bez prestupu pod novy most najkratsou cestou a nemusi vyuzit L88 v porovnani s ktorou usetri 5 minut
Tak medzi Patrónkou a Cestou na Červený most priestor získaš len vyvlastňovaním a búraním. A celkovo ten tvoj povrchový variant mi príde ako vybudovanie ďalšej pomalodráhy. Tá trať by mala prekonávať Patrónku hĺbeným tunelom, aby mala význam.
Z Hlavnej stanice autobusom 93, tretia zastavka, Zochova, dolu podchodom co je na zastavke na druhu stranu a peso do 10 min smerom do podchodu dalsieho pod elektrickovou tratou... Tam sa uz spytas
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.