Dnes treba DPB aj trochu pochvalit za zlepsovak pri vyluke v KV. Minimalne na zastavkach Botan.zahr., Molecova, Jegorovovo nam. boli pristupy na elektrickove nastupistia zahradene natiahnutymi bielo-cervenymi paskami, takze ludia tam zbytocne necakaju. ?
negativom je vsak nezverejnenie zastavkovych CP + doby prevadzky X1 a X4.
tak odskusal som si novu L82...isiel som vcera spod Noveho mosta po Farskeho tesne po 20.00 a viezlo sa v nej az 5 ludi ?, isiel som nou aj dnes pred 14.00 od Halovej pod Novy most, tusim sme tam boli 4...takze o vytazenosti nech si kazdy spravi nazor, jediny prinos vidim v tom, ze sa clovek dostane z dvorov priamo bez prestupu pod novy most najkratsou cestou a nemusi vyuzit L88 v porovnani s ktorou usetri 5 minut
Tak medzi Patrónkou a Cestou na Červený most priestor získaš len vyvlastňovaním a búraním. A celkovo ten tvoj povrchový variant mi príde ako vybudovanie ďalšej pomalodráhy. Tá trať by mala prekonávať Patrónku hĺbeným tunelom, aby mala význam.
Z Hlavnej stanice autobusom 93, tretia zastavka, Zochova, dolu podchodom co je na zastavke na druhu stranu a peso do 10 min smerom do podchodu dalsieho pod elektrickovou tratou... Tam sa uz spytas
Autor oznamu o výluke električiek v dúbravke a karlovke tento víkend by sa mal naučiť pravopis. Pri linke 1 slová hrubým písmom "... zo zahustenym ..." nemá byť ZO ale SO! Je to S kým S čím a nie Z koho Z čoho. To len tak na okraj.
SOR si tam moze dat hocico , stale bude vyzerat ako LOW COST - asi to tym chcel povedat noevdi. Ci das laminaty ku dveram alebo sklo - je to jedno. Okrem toho som si vsimol ze niektore sedadla nemaju uchytky na drzanie ( ako napriklad 2. rad sedadiel pred motorovou vežou ) Nehovoriac o tom že tie sedadla su dost vysoko. Mali to vyriesit aspon bocnymi uchytkami ako maju Solarisy.
Hug0