Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Hug0 #151342:
Presnejšie pred zákrutou na Riviére a tesne pred zastávkou Molecova. Aspoň tam dnes bolo zopár robotníkov (dali sa spočítať na jednej ruke)... A podľa množstva koľajníc som typoval, že budú vymieňať komplet zvršok. ?
Reply on: luky133 #151341:
To pri Molecke ? ? Tam som cca okolo 17-tej nevidel ako nohu tak som myslel že to v Dúbravke opravujú.
K tej výluke môžem povedať len toľko, že ma sklamalo nasadenie pracovníkov. Jeden žeriav + dvaja robotníci vymieňali koľajnice a nejaký zvárač naváral koľajnice o niečo ďalej... Myslel som, že to bude aspoň polovičné nasadenie robotníkov ako pri poslednej rekonštrukcii Molecky, ktorá sa stihla za úctihodné 4 dni a pritom patrila k tým väčším...
Reply on: Hug0 #151339:
tak zas len polovicna robota...
Reply on: TeBeCe #151338:
No pod Novým Mostom boli davy nadávajucích ludí že kde su tie električky.
Dnes treba DPB aj trochu pochvalit za zlepsovak pri vyluke v KV. Minimalne na zastavkach Botan.zahr., Molecova, Jegorovovo nam. boli pristupy na elektrickove nastupistia zahradene natiahnutymi bielo-cervenymi paskami, takze ludia tam zbytocne necakaju. ?

negativom je vsak nezverejnenie zastavkovych CP + doby prevadzky X1 a X4.
tak odskusal som si novu L82...isiel som vcera spod Noveho mosta po Farskeho tesne po 20.00 a viezlo sa v nej az 5 ludi ?, isiel som nou aj dnes pred 14.00 od Halovej pod Novy most, tusim sme tam boli 4...takze o vytazenosti nech si kazdy spravi nazor, jediny prinos vidim v tom, ze sa clovek dostane z dvorov priamo bez prestupu pod novy most najkratsou cestou a nemusi vyuzit L88 v porovnani s ktorou usetri 5 minut
Reply on: kacka #151327:
Už aj samotný výraz "zahustený interval" je dobrá sprostosť, malo by tam byť "s kratšími intervalmi medzi spojmi"...
Reply on: IK435_FAN #151333:
diki
Reply on: no.ev.di. #151311:
Tak medzi Patrónkou a Cestou na Červený most priestor získaš len vyvlastňovaním a búraním. A celkovo ten tvoj povrchový variant mi príde ako vybudovanie ďalšej pomalodráhy. Tá trať by mala prekonávať Patrónku hĺbeným tunelom, aby mala význam.
Reply on: toso0077 #151332:
Z Hlavnej stanice autobusom 93, tretia zastavka, Zochova, dolu podchodom co je na zastavke na druhu stranu a peso do 10 min smerom do podchodu dalsieho pod elektrickovou tratou... Tam sa uz spytas
Reply on: IK435_FAN #151331:
idem od hlavnej stanice... a nejakú konkr. linku Ďakujem
Reply on: toso0077 #151330:
Neviem odkiaľ vyrážaš, ale potrebuješ prísť na zastávku Zochova, odtiaľ je to pešou dostupnosťou do 10 min.. ani to nie...;)
ahojte potrebujem sa dostať na adresu Na Vřšku 6 s MHD, môj orientačný zmysel je tak 50:50 tak prosím o pomoc Ď
OFF TOPIC : Keďže sa vo svete žije MS vo futbale, tak čo hovoríte na Nemeckú deštrukciu Argentíny? ?
Reply on: kacka #151327:
v tom ozname je viac "perliciek"...
Autor oznamu o výluke električiek v dúbravke a karlovke tento víkend by sa mal naučiť pravopis. Pri linke 1 slová hrubým písmom "... zo zahustenym ..." nemá byť ZO ale SO! Je to S kým S čím a nie Z koho Z čoho. To len tak na okraj.
Reply on: Emo #151321:
SOR si tam moze dat hocico , stale bude vyzerat ako LOW COST - asi to tym chcel povedat noevdi. Ci das laminaty ku dveram alebo sklo - je to jedno. Okrem toho som si vsimol ze niektore sedadla nemaju uchytky na drzanie ( ako napriklad 2. rad sedadiel pred motorovou vežou ) Nehovoriac o tom že tie sedadla su dost vysoko. Mali to vyriesit aspon bocnymi uchytkami ako maju Solarisy.

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=60519&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=8571
Dufam ze 1512 zostane ako historicke vozidlo ktore prezilo samo seba 🙂
Reply on: Emo #151323:
Aj 22 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.