Smutné že záložné vozidlá, alebo kde skončia budú mať klímu oproti tým čo sú v premávke. ? Ako počítam 6 busov by to malo byť, žeby Derkay chystal prekvapko pre DD? (Ale nie) ?
Co sa Odbojarov tyka, co za odbornika to vymyslel? Na pohlad mam dojem ze sa tam zmesti iba jedna suprava (dnes myslim dve, opravte ma ak sa mylim), co je z toho pohladu, ze tam budu majstrovstva a zrejme posilnena doprava, uplna hlupost.
A preco sa to vlastne posuva? Nebodaj chce niekto rozsirovat ul. Odbojarov? Alebo...?
lenže kam by si električku v Petržke postavil? Cez most Apollo by to malo zmysel keby sa jednalo o Ovsište, ibaže most Apollo sa na nič také neprojektoval (ba dokonca ani trolejbusy cez neho dostať do Petržalky akosi nejde). Ten jeden úsek eliny do Petržky postačí, keby mala ísť električka všade tam kde je zástavba, tak by sa tá trať riadne kľukatila.
Re #151293 AAA: o čom meleš? na križovatke pri Patrónke by trať normálne úrovňovo križovala cestu. Až za Patrónkou by sa trať dvíhala, neviem čo je na tom k nepochopeniu. Normálne ako je trať v strede, tak tam bude, len sa bude dvíhať, prejde ponad cestu na ľavú stranu k svahu a bude pokračovať na Polianky. Neviem prečo by to nemalo byť možné realizovať. Keď sa pozrieš na mapu tak v prípade, žeby to cez Polianky nešlo, dá sa kľudne to vyriešiť cca v trase L83. Miesto tam je. Keď sa dala prekopať celá Mlynská dolina, neviem prečo by nešlo spraviť jednu krátku estakádu za Patrónkou alebo pri TESCU Lamač k Harmincovej.
ja viem, že tá trať by niečo stála, hlavne ten vyvýšený úsek a podjazd za Hlavnou stanicou. Ale keby tam jazdila každé 4min električkková súprava s kapacitou 220 osôb, by to mohlo nahradiť L34 a 83 (ich kapacita sa rovná 7,5 električkovým súpravám s kapacitou 220 osôb a ešte by ostala polovica kapacity, ktorú by mohli využívať ľudia z DNV a príp. aj Lamača)
810zssk