Chcel by som hodiť reč o MHD do oblasti Vlčie hrdlo.
Zaujímalo by ma, či dopyt po MHD v danej oblasti tak klesol oproti dobe z pred 10 rokov alebo len DPB skúša aké najkratšie vozidlá môže nasadzovať na dané linky?
Narážam na to, že po 9/2005 tam premávali tak ako teraz linky 70,74 a 87. A boli obsluhované následovne :
70 : klbák/solaris/klbák//solaris
74 : klbák/klbák/klbák///klbák
87 : klbák/klbák/klbák//solaris
Po čase sa interval na L70 v sedle natiahol z 12 na 15 a cez víkendy z 15 na 20 a už sa aj Solarisy vytratili z víkendovej premávky, takže zníženie kapacity. Na L74 sa klbáky objavujú vlastne len v pracovné dni, cez víkendy už sóla a na L87 je to teraz všetko sólo, okrem dvoch poradí počas špičky (v sedle šla kapacita dole z 330 os/h na 280os/h), cez víkendy tam myslím, že ostali Solarisy aj keď ani tým si niesom istý. By ma zaujímalo, že či DPB nasadzovanie kratších vozidiel nejak vie podložiť prieskumom, že naozaj tam boli väčšie vozidlá zbytočné alebo proste tak vykonal svojvoľne?
Ešte by som poprosil niekoho kto vie aké boli intervaly na linkách 21,22,30,103 a 115 a ich nástupcov 97,74,70,76 a 71 nech napíše aby sa to dalo porovnať aj so stavom viac do histórie. Ďakujem ?
..ak chcete niekto zriadit linku priamo od vasho vchodu k vam do zamestnania pripadne k najblizsim potravinam prihlaste sa v DPBZ ? (to len na margo linky k Arene)
neviem na čo bude tá linka dobrá počas dní keď nebude divadlo Aréna mať žiadny program a na čo bude jej premávka dobrá v čase pred 16:00 keď skôr ako o 17:00 divadlo Aréna nemá žiadny program?! ? Keď divadlo Aréna tak žobronilo o tú linku, tak by aspoň mohli aj DPB uľahčiť prácu a to tak, že by im šetrili vozidlá napr. požiadavkou na premávku v čase 16:00-23:30, tak to bude od 6 do 16 premávať prázdne "vajce" (tipujem,že tam budú SORky B9.5)
DPB o Arene. Pokiaľ ide o hluchú zónu verejnej dopravy v okolí divadla Aréna a Viedenskej cesty, dopravca informoval, že od začiatku prázdnin tam zriaďuje osobitnú linku. Jej trasa bude viesť od divadla Aréna, popri Sade Janka Kráľa na Farského do Petržalky a cez Dunaj sa vráti pod Nový most. Linka bude jazdiť bude v dvadsaťminútových intervaloch.
je jedno, či ste ho mali "pri kontrole", ale či ste ho mali od začiatku kontroly, dokonca ste ho mali mať "pri nástupe" - to sú dosť podstatné rozdiely... mimochodom, najprv kontroloval 18:10, teraz zrazu 18:09 ?
okrem toho, kto volil zá(a)hradníka buď nemá rozum alebo je z DD, pričom (nech sa výnimky neurazia) jedno nevylučuje druhé keď človek, ktorý je v zastupiteľstve VÚC 9 rokov ide hlásať, že "vymeníme opotrebovaných politikov" ?
Re #150628 Ike: a na mobile si rovno nastavíš čas 17:30
Re #150627 luky133: súhlas
prípad #150625 milada:
je tam dosť nejasností - ja som to zas pochopil tak, že
1/najprv 18:07 odoslala sms a hneď nastúpila - ten čas je relatívny, pretože môže mať na mobile nastavených aj 15:30...
2/potom 18:08 dostala potvrdenku sms, nenapísala, na ktorej zastávke, či keď nastúpila alebo až potom, ako nastúpil revízor a blokol označovače
3/revízor kontroloval od 18:07 podľa buse
4/nenapísala, aká to bola linka a či medzi prijatím sms a nástupom revízora bola ešte nejaká zastávka, ak nebola, tak určite tú minútu cestovala načierno...
5/ak sa chce dohadovať, nech sa sťažuje na dpb, aby si porovnali čas medzi bububuse a sms
6/nech si opraví čas na mobile
7/nech si nekupuje predražené promo lístky
Za začiatok kontroly sa považuje čas, kedy sa zablokujú označovače, nie kedy príde revízor konkrétne k Tebe. Aj keď neviem, či to pochopí niekto, kto naletel na smiešne Záhradníkove predvolebné žvásty a dal mu hlas.
Re #150631 milada: Určite nešiel o 3 minúty skôr. Zrejme to bol ten predošlý s meškaním.
LISTOK SOM MALA UZ OBDRZANY na telefone pri osobnej kontrole, akurat tam hrali rolu sekundy a nechcel sa vobec so mnou bavit, a to pritom cely cas stal pri mne, takze videl, ze som ho neoklamala!! Uvidime, zajtra idem na dopravny podnik, potvrdenia v detailoch spravach mam.
DAKUJEM za pripomienky. Uvidime ci sa mi oplatilo dat hlas panovi Zahraníkovi....
Poslala som žiadosť 18:07:10, kontroloval mi listok 18:09 a tvrdil, ze je neplatný lebo aj on si stukol listok 18:07(revizorský/
pritom na internete je :
www. imhd - listky:
"Cestujúci by do vozidla MHD mal nastupovať až s prijatou SMS správou. Pri kontrole cestovných lístkov je potrebné ukázať revízorovi správu v mobilnom telefóne. Táto správa musí byť doručená od poskytovateľa služby, nemôže sa teda jednať o preposlanú SMS od iného účastníka. Cestujúci môže zakúpiť z jedného telefónneho čísla aj viac SMS lístkov (pre viacerých cestujúcich). "
Podobna staznost sa uz riesila na staznosti.sme.sk ak sa dobre pamatam . V tej staznosti islo o to, ze o listok bolo poziadane skorej ako zacala kontrola avsak smska nestihla este prist (bez nej sa nema nastupovat) a DPB danu staznost neuznal... Je to len na jeho voli a niekolko krat pisali, ze neskorsie overenie mozu spravit avsak nemaju ako zistit ci naozaj ide o mobil daneho cestujuceho a nie nejakeho ineho, ktory mal v tej dobe zakupeny listok.
Nepomáha v tomto prípade "detail" odoslanej správy? Keď revíroz cvikol lísok 18:08 a Milada poslala žiadosť na SMS lístok 18:07 je predsa každému jasné, že tak spravila pred kontrolou...
Právo uložiť pokutu mal nakoľko do vozidiel mestskej hromadnej dopravy sa smie nastúpiť len s doručeným SMS lístkom. Avšak keď nastúpite do vozidla s ešte nedoručeným lístkom a príde Vám pred začiatkom kontroly uznajú Vám ho. No pokiaľ kontrola začne napr. 18:07 a lístok príde 18:08 automaticky Vám ho neuznajú nakoľko ste si ho mohla poslať po zhliadnutí revizórov. ? Takže uvedenú pokutu Vám s najväčšou pravdepodobnosťou nezrušia. Neskoršie dokazovanie či ste mali zakúpený SMS lístok málokedy uznajú nakoľko DPB nemôže vedieť či je to naozaj napr. Vaše číslo. Stačí si prečítať zopár sťažností na http://staznosti.sme.sk
Dnes podvečer 212 smer Zimák (6xxx) na všetkých transparentoch označená ako "212 SLUŽOBNÁ JAZDA". Ale vnútri zastávky normálne ukazoval aj na "teplomery" aj na vnútornom transparente.
Tento fakt sa prejavil na veľmi nízkom počte cestujúcich. Vodiča som na to hneď po nástupe upozornil, ale cez zavretú kabínu som mu nerozumel - tváil sa buď bezradne alebo "čo ja s tým mám". Po 3 zastávkach to však "zázrakom" začalo normálne fungovať.
Dnes o 18:07:10 som zaslala aktivačný kod na zastavke na listok -sms, nastupila skoro ihned do autobusu , na druhej zastavke a podla poriadku 1 minuta rozdiel medzi zastavkami nastupil revizor, ktory si cvakol listok - 18:07 (sekundy som nevidela na jeho stikaci, takze neviem ci tam boli) a neuznal mi moj listok platny podla smsky kodu od 18:08 ( a kontrola mojej osobnosti prebehla okolo 18:10 /, bol arogantny a neslusny revizor c. 21 a 29. Taktiez som mu ukazala doklad o odoslani smsky v čase 18:07:10. Revizor c. 29 radsej odisiel, ked som si uplatnovala svoj nárok, po arogantnom spravani som bola vylakaná a pokutu som dostala.
Touto cestou sa chcem obratit, ci mal pravo mi dat pokutu alebo nie, a zároveň požiadať o pomoc ako riešiť vzniknutú situáciu ak s tým má niekto skúsenosti. Podľa poriadku čo som vyčítala som bola v práve a preto chcem uplatniť reklamáciu. Ale ci bude uspesna ?????.....?
MOC DAKUJEM!
Dnes o 18:07:10 som zaslala aktivačný kod na zastavke na listok -sms, nastupila skoro ihned do autobusu , na druhej zastavke a podla poriadku 1 minuta rozdiel medzi zastavkami nastupil revizor, ktory si cvakol listok - 18:07 (sekundy som nevidela na jeho stikaci, takze neviem ci tam boli) a neuznal mi moj listok platny podla smsky kodu od 18:08 ( a kontrola mojej osobnosti prebehla okolo 18:10 /, bol arogantny a neslusny revizor c. 21 a 29. Taktiez som mu ukazala doklad o odoslani smsky v čase 18:07:10. Revizor c. 29 radsej odisiel, ked som si uplatnovala svoj nárok, po arogantnom spravani som bola vylakaná a pokutu som dostala.
Touto cestou sa chcem obratit, ci mal pravo mi dat pokutu alebo nie, a zároveň požiadať o pomoc ako riešiť vzniknutú situáciu ak s tým má niekto skúsenosti. Podľa poriadku čo som vyčítala som bola v práve a preto chcem uplatniť reklamáciu. Ale ci bude uspesna ?????.....?
MOC DAKUJEM!
no.ev.di.
Zaujímalo by ma, či dopyt po MHD v danej oblasti tak klesol oproti dobe z pred 10 rokov alebo len DPB skúša aké najkratšie vozidlá môže nasadzovať na dané linky?
Narážam na to, že po 9/2005 tam premávali tak ako teraz linky 70,74 a 87. A boli obsluhované následovne :
70 : klbák/solaris/klbák//solaris
74 : klbák/klbák/klbák///klbák
87 : klbák/klbák/klbák//solaris
Po čase sa interval na L70 v sedle natiahol z 12 na 15 a cez víkendy z 15 na 20 a už sa aj Solarisy vytratili z víkendovej premávky, takže zníženie kapacity. Na L74 sa klbáky objavujú vlastne len v pracovné dni, cez víkendy už sóla a na L87 je to teraz všetko sólo, okrem dvoch poradí počas špičky (v sedle šla kapacita dole z 330 os/h na 280os/h), cez víkendy tam myslím, že ostali Solarisy aj keď ani tým si niesom istý. By ma zaujímalo, že či DPB nasadzovanie kratších vozidiel nejak vie podložiť prieskumom, že naozaj tam boli väčšie vozidlá zbytočné alebo proste tak vykonal svojvoľne?
Ešte by som poprosil niekoho kto vie aké boli intervaly na linkách 21,22,30,103 a 115 a ich nástupcov 97,74,70,76 a 71 nech napíše aby sa to dalo porovnať aj so stavom viac do histórie. Ďakujem ?