Reply on: no.ev.di. #149482:
To je podľa mňa vynikajúci nápad s Bzmot na trasu Csorna - Rajka cez Hegyeshalom. ? Z Rajky do Hegyeshalomu sa dá ísť autobusom len s prestupom cez Mosonmagyaróvár a vlakom priamo len 2x ráno + 2x poobede.Autobusové spojenie z Rajky a okolia do obcí a mestečiek na tej trase do Csorny neexistuje. A konkrétne do Csorny sa VHD dá ísť asi len cez Gyor. Do niektorých iných tých obcí cez Mosonmagyaróvár.
Presne: Rajka - Mosonmagyaróvár je lepšie robiť iba autobusmi - idú priamo na rozdiel od železničnej trate. Z Hegyeshalomu ako významnej prestupnej stanici nie je problém sa dostať aj do Rakúska alebo smer Gyor kto by chcel.
Čo je v Bezenye totálne na figu?
no.ev.di.
Re #149462 Emo: Ale čoby... Na úseku Hegyeshalom - Rajka vlaky jazdili s 10-20 ľuďmi a to prosím sa neobťažovali niekoľko rokov tam posielať tie Siemens súpravy spojené do dvoch ? čo vidím grafikon vlakov MÁV na trati Csorna - Hegyeshalom kde jazdí Bzmot (detto čo naša "anča" radu 810), tak to mohli predĺžiť spoje z Csorny do Hegyeshalomu až po Rajku, to by tam stačilo a mohlo ostať spojenie zachované. Logicky kto chce ísť z Rajky alebo Bezenye do Mosonmagyárováru, tak vlakom to trvalo dlhšie a bola to zachádzka, takže vlaky Rajka - Moson - Gyor boli kravina a neviem prečo teraz tam tie vlaky chodia takto, keď autobusom je to cestovanie atraktívnejšie. Výhodou stanice v Rajke je, že nie je mimo dediny ale pešo dostupná do 10min pešej chôdze. V Bezenye je to ale totálne na figu. Takže celkom logicky by mohli ísť vlaky z Rajky smerom Sever - Juh obsluhované Bzmot, príp. s prívesným vozňom.