Reakcia na: AAA #149487:
tak s takou károu to nie je nič moc... minibus by bodol skôr myslím. Jednak stále nepochopím prečo DPB keď mal už tú licenciu tak nezačal skúšobnú prevádzku aspoň s pracovnou verziou L801 na trase Rajka - Čunovo. Pokiaľ viem tak sa ľudia z Rajky dušovali, že by boli veľmi vďační aj za takéto spojenie, vďaka ktorému by došli k L91. DPB mohol takto kým by sa vysúťažili tie dva autobusy zistiť či má L801 perspektívu alebo nie. A ešte by ma zaujímalo, že čo sa bude diať s vysúťaženými autobusmi ak L801 bude slabo vyťažená? Môže ich potom DPB použiť aj na iných linkách? Mimochodom by ma zaujímalo prečo na poondiate Rakúsko DPB kupoval autobusy bez problémov za svoje a rok a pol dotoval linku čo denne prepravila 10 ľudí a tuto je zrazu neprekonateľný problém... ?
no.ev.di.
Re #149462 Emo: Ale čoby... Na úseku Hegyeshalom - Rajka vlaky jazdili s 10-20 ľuďmi a to prosím sa neobťažovali niekoľko rokov tam posielať tie Siemens súpravy spojené do dvoch ? čo vidím grafikon vlakov MÁV na trati Csorna - Hegyeshalom kde jazdí Bzmot (detto čo naša "anča" radu 810), tak to mohli predĺžiť spoje z Csorny do Hegyeshalomu až po Rajku, to by tam stačilo a mohlo ostať spojenie zachované. Logicky kto chce ísť z Rajky alebo Bezenye do Mosonmagyárováru, tak vlakom to trvalo dlhšie a bola to zachádzka, takže vlaky Rajka - Moson - Gyor boli kravina a neviem prečo teraz tam tie vlaky chodia takto, keď autobusom je to cestovanie atraktívnejšie. Výhodou stanice v Rajke je, že nie je mimo dediny ale pešo dostupná do 10min pešej chôdze. V Bezenye je to ale totálne na figu. Takže celkom logicky by mohli ísť vlaky z Rajky smerom Sever - Juh obsluhované Bzmot, príp. s prívesným vozňom.