Reakcia na: AAA #149487:
tak s takou károu to nie je nič moc... minibus by bodol skôr myslím. Jednak stále nepochopím prečo DPB keď mal už tú licenciu tak nezačal skúšobnú prevádzku aspoň s pracovnou verziou L801 na trase Rajka - Čunovo. Pokiaľ viem tak sa ľudia z Rajky dušovali, že by boli veľmi vďační aj za takéto spojenie, vďaka ktorému by došli k L91. DPB mohol takto kým by sa vysúťažili tie dva autobusy zistiť či má L801 perspektívu alebo nie. A ešte by ma zaujímalo, že čo sa bude diať s vysúťaženými autobusmi ak L801 bude slabo vyťažená? Môže ich potom DPB použiť aj na iných linkách? Mimochodom by ma zaujímalo prečo na poondiate Rakúsko DPB kupoval autobusy bez problémov za svoje a rok a pol dotoval linku čo denne prepravila 10 ľudí a tuto je zrazu neprekonateľný problém... ?
no.ev.di.
V Bezenye je na figu to, že zastávka je od posledného domu vzdialená 700m a od stredu dediny (kostol) je to 1,36km (podľa Google Earth). Ďalej pred vjazdom do Hegyeshalomu je "špecialitka" v podobe dvojitej zákruty, keď vlak namiesto toho aby šiel doľava smerom do dediny, tak ide trať doprava a potom oblúkom 180° sa spojí so smerom od Pandorfu ? na Google Earth ešte krásne vidno kde bola kedysi pôvodná trať a nájdeš tam aj 3 fotky s názvom "Hegyesi viadukt" cez ktorý pravdepodobne prechádzal vlak.
Ten vlak z Rajky do Csorny by bol skôr pre ľudí čo cestujú na väčšie vzdialenosti, pochybujem, že sa o to budú trhať aby sa prepravili z Hegyeshu do Rajky, možno tak 20 ľudí dokopy denne, viac tomu nedávam, však tam skoro každý má auto aj keď jazdiť po tej rozflákanej ceste a keď je zima a blbo vidno je o hubu, lebo sú tam cca 2-3 malé mosty cez vodné toky, ktoré sú vyvýšené a len jedno vozidlo môže vojsť naň, takže ak tam dakto rozbehne káru, tak je prúser. ?