Nebyť toho koncertu, tak by tie nočáky ani nevypravili, čo? Kapacita MMC je cca 1000 ľudí, polovica z nich skončí v krčme, už vidím akú váhu to bude na všetkých linkách mať.
Maximálne do 8 ľudí. A myslím, že to by ti kľudne aj stačilo. ?
Re #149483 Ike: Na to by som aplikoval jeden poznatok z praxe (nie mojej). Ak zrušíš zastávku na znamenie, kde za mesiac zastavil bus 2x, príde ti petícia s 300 podpismi za jej znovuobnovenie.
Re #149505 TeBeCe: Prvý príspevok v diskusii k danému článku a odkiaľ zas potrebujú priamu linku? (Netreba si to ani otvárať, myslím že všetci uhádnu.)
Inak mám pocit, že aj Kukura riadne fetuje (nebola to spoločná tlačovka s Kovalčíkom o siedmom moste?), lebo divadlo ani tak neohrozuje neexistencia linky MHD, ako úplne uzatvorenie mosta a tým pádom odrezanie od sveta. Ale však budeme mať ten propeler, či nie?
Ozaj, nebolo by jednoduchšie, keby tam miesto osobitnej linky v čase krátko pred začiatkom a po konci predstavenia zachádzalo pár spojov linky 50?
však keby nebolo kultúrny podujatí, tak by nočáky jazdili neraz prázdne tak čo drísta dement Dlhodielsky ? včera bol koncert Korpiklaani a Arkona v Majestic Music Club, končilo sa o 0:00, kým sa ľudia dostali k veciam zo šatne, tak bolo aj 0:30-45, takže ak boli túto noc nočáky využité tak práve vďaka onej kultúrnej akcii
AJ JA CHCEM SVOJU VLASTNU LINKU!!! Zahradnik by si uz ozaj mal kupit notes a zapisovat si, co kedy povedal.
Ked sa zavadzala zvratena tarifa na nocaky co vykrikoval? Nieco o tom, ze DPB nema zaujem o to, aby cestujucich vyvazal na a z kulturnych podujati a preto, ak ma niekto na listok do kina ma aj na extra listok na nocak. A teraz trepe o tom, ze "divadlo ako kultúrne zariadenie má nárok na zabezpečenie dopravy"
Tak potom o com je tento clovek?
ak nás toto čaká, tak na to možno použiť len známu vetu z jednej perfektnej komédie : "Hodina velkého trestu se přiblížilia!" (sedelo by to aj na ten EM-T(r)EST ktorý nás vraj čaká) ?
tak ale henten most s vyústením pri SAV to už vyzerá na riadny fet teda ? električku postaviť niekde nemôžu lebo nie je na to miesto, ubralo by to moc z priestoru IAD, ale kdejaké kraviny s premostením, tunelom, estakádami a pod. na to by ich bolo... Mimochodom by ma zaujímalo, že keď sa hovorí o tom, že most Apollo má blbé vyústenie v Petržalke, že kde mal vyústiť, príp. ako sa malo riešiť budovanie tak, aby sa dalo z neho odbočiť na Bosákovu aj Dolnozemskú a opačne tiež.
ja som z toho tĺk, Kameňolom je možno akurát tak pri Devínskej ceste a druhý niekde nad Lesoparkom... tiež neviem aký tunel tam spomína... vôbec si to neviem predstaviť ale znie to ako kravina... už aby boli voľby a títo kreténi zmizli lebo ešte porobia také škody, že sa z toho nespamätáme nikdy ?
tak tak ? sú ľudia, ktorí majú auto, ale používajú ho len pokiaľ idú na chatu, výlet a pod., príp na väčší nákup, napr. kolegyňa od matky v robote má auto ale používajú ho len keď idú za starými rodičmi mimo BA a na chatu nad Račou (kúsok od Potočnej). Pár známych zo strednej školy hovoria, že do BA nechodia radšej autom vôbec, lebo nie je tu kde parkovať a kým človek nájde miesto tak zabije kopu času, takže radšej idú SAD a potom MHD a môžu si aj vypiť. K tomu autu ešte dodám,že jednému z manželského páru môže slúžiť na prácu v ktorej sa potrebuje rýchlo presúvať z miesta na miesto (skoro ráno s ním ide preč a vracia sa večer) takže deti a ten druhý z páru požívajú VHD. Prípadov je veľa... poznám ľudí aj čo majú garáž a v nej bordel ako v tanku ? takže tu predpokladať že "má garáž = má auto" je márne ?
To je ale hlupak. Hlavne nech spravia dobre Stary most (nie len pre elektricky, ale aj pre chodcov) a potom riesia siesty a siedmy. S tym ze siedmy len do UP a rozhodne nie v navrhovanej trase.
"Môžeš síce namietať, že to že majú garáž, neznamená, že majú auto..."
Namitnem trochu inak. To že majú garáž, logicky predpokladá že majú aj auto. Ale to, že majú auto, neznamená, že ho aj denno- denne používajú. Môžu to mať tak, že sa snažia využívať VHD (pokiaľ možno) a auto len keď musia (z rôznych dôvodov). ?
dnesny trhak bratislavskych novin, "Bratislava potrebuje aj siedmy most" (http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/bratislava-potrebuje-aj-siedmy-most.html?page_id=165112) urcite nema ziadnu suvislost so zatvorenim stareho mosta. celkom urcite sa nesnazi niekto vybavit niekomu kseft za par desiatok miliard a neberie obyvatelov bratislavy (teda aspon tu polovicu co pouziva mhd) ako rukojemnikov. celkom urcite ma pan generalny riaditel pravdu a miesto rozvoja mhd budeme stavat dalsi most. co po tom, ze v BA bude kazdy chodit vsade autom a nikto nikam mhd (bo mhd bude len vsivavejsia a vsivavejsia...). takze je jasne, ze je ovela vyhodnejsie investovat desiatky miliard do individualnej dopravy nez do jednu do mhd.
mna aspon tesi, ze sa zacina vyjasnovat zahada stareho mosta.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.